AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford Fiesta ECOnetic troši samo 3,3 l/100 km

Ford Fiesta ECOnetic troši samo 3,3 l/100 km

Ford je počeo proizvodnju štedljive Fieste ECOnetic, koja ima veoma skromnu potrošnju goriva. Fiestu ECOnetic pokreće turbodizel motor 1,6 Duratorq TDCi, koji se može pohvaliti potrošnjom goriva od samo 3,3 l/100 km i emisijom CO2 od samo 87 grama po pređenom kilometru...

Ford Fiesta ECOnetic troši samo 3,3 l/100 km

Štedljiviji automobil, Ford svojim klijenim u serijkoj proizvodnji nije nikada ponudio. Pri tome, motor razvija maksimalnu snagu do 95 KS, a na prednje točkove stiže 205 Nm obrtnog momenta, što je sasvim dovoljno za normalnu vožnju. Ford Fiesta ECOnetic je opremljena i sistemom start-stop, režimom Eco, "pametnim" punjenjem akumulatora prilikom kočenja...

Prenosni odnosi u menjaču, takođe su produženi, kako bi motor štedio naftu. Deo ECOnetic paketa su i sledeći detalji: smanjena visina od tla (kraći amortizeri) i zatvoren pod automobila, uključujući i oslanjanje, zbog unapređenja aerodinamike. Naravno, tu su i specijalne felne sa deflektorima, obuvene u pneumatike sa niskim otporom kotrljanja. Fiesta ECOnetic se proizvodi u Kelnu, kako u verziji sa troja, tako i sa petoro vrata. Cene i konkretna specifikacija, još uvek nisu dostupni.

Ford Fiesta ECOnetic troši samo 3,3 l/100 km

Prema Fordovoj strategiji, polovina svih novo-proizvedenih Ford automobila do kraja ove ove godine, nosiće amblem ECOnetic. Sledeće godine, proizvodnja ECOnetic Fordova će biti povećana na dve trećine. Evropska divizija američkog proizvođača, planira da u periodu od 2006. do 2020. godine, smanji emisiju CO2 svojih automobila za čak 30 %.

Automagazin.rs

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Trenutno, Range Rover Evoque pod "haubom" ima isključivo motore sa četiri cilindra. Uskoro bi najmanji Range Rover mogao svoju ponudu proširiti sa novim benzinskim motorom 3.0 V6 Supercharged, iz "radionice" Jaguara. Ovaj agregat bi trebao pokretati vrhunski verziju, koja će nositi oznaku Evoque R...

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Nova Škoda Rapid u Evropi postaje automobilska tema broj jedan, i to ne samo za automobilske časopise, već i za dnevne medije. Rapid i na srpskim TV stanicama dobija veliki "prostor", ali nisu svi mediji svojim gledaocima uspeli da pokažu pravi automobil...

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula 2012. godine, u Francuskoj je na snagu stupilo novo pravilo, prema kojem je vozač dužan da u vozilu kojim upravlja ima alkotester. Ova odluka će se primenjivati kako na vozila registrovana u Francuskoj, tako i na sva vozila koja ulaze na teritoriju Francuske, a registrovana su u nekoj drugoj državi...

McLaren MP4-12C Spider: Otkrivanje počinje

McLaren MP4-12C Spider: Otkrivanje počinje

McLaren je pokrenuo kampanju otkrivanja novog modela. MP4-12C Spider, tako će se zvati otvorena verzija sportskog modela McLaren MP4-12C. Pored imena, preko prve oficijelne fotografije smo saznali, kako će izgledati kokpit nove karoserijske verzije novog supersportiste...

Zbogom, Renesis Wankel

Zbogom, Renesis Wankel

Molimo za minut tišine. Posle 35 godina, kompanija Mazda je okončala proizvodnju rotacionih motora. Japanska kompanija je rekla i konačno zbogom Wankel motoru sa rotacionim klipom, koji nas je očarao svojom konstrukcijom, netipičnim zvukom i visokim brojem obrtaja (do 10.000!)...

Buduću Renault Clio RS pokretaće motor 1.6 Turbo

Buduću Renault Clio RS pokretaće motor 1.6 Turbo

Četvrta generacija modela Renault Clio, zvanično će biti predstavljena na jesenjem sajmu automobila u Parizu. Sportska verzija modela Clio, koja nosi oznaku RS, ispod haube će imati motor zapremine 1.6 litara, opremljen turbopunjačem...

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Audi R8 e-tron postao je najbrži serijski elektromobil na stazi Nürburgring Nordschleife. Električna verzija modela Audi R8, slavnu stazu je prešla za osam minuta i 9.099 sekundi. Za volanom je bio sportski vozač i pobednik ovogodišnje trke 24 sata Nürbrugringa, Markus Winkelhock...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje