AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet povećao trzišni udeo u Zapadnoj i Istočnoj Evropi

Chevrolet povećao trzišni udeo u Zapadnoj i Istočnoj Evropi

Chevrolet je prodao 206.400 automobila u zapadnoj i centralnoj Evropi ** u 2011. godini, što je rast od 1.600 jedinica u odnosu na 2010. godinu, i tako zabeležio najbolje učešće brenda na ukupnom tržištu motornih vozila od 1,24%...

Chevrolet je zabeležio rast prodaje na 20 i rast učešća na 16 tržišta u zapadnoj i centralnoj Evropi u odnosu na 2010. godinu. U sedam država je 2011. godine zabeleženo rekordno tržišno učešće, a mnoge od njih slave i najveći obim prodaje u istoriji: Austrija (tržišni udeo od 1,18%), Francuska (0,88%), Nemačka (0,86%), Poljska (2,28%), Srbija (5,02%), Slovenija (2,29%) i Turska (2,6%).

"Ponosni smo što smo postigli rekordno tržišno učešće u Evropi u 2011. godini, u kojoj je Chevrolet slavio stogodišnjicu poslovanja”, kaže Suzan Dočerti (Susan Docherty), predsednica i CEO kompanije Chevrolet Europe. Chevrolet je 2011. godine lansirao sedam novih modela, zahvaljujući čemu njegov portfolio sada pokriva preko 50% tržišnih segmenata. “Sa našom potpuno novom linijom proizvoda u prodajnim salonima širom Evrope, 2012. godina predstavlja uzbudljivu priliku za dalji rast”, dodaje Suzan Dočerti.

Chevrolet Spark je najprodavaniji model Chevrolet-a u Evropi i zauzima 5,5% segmenta mini automobila sa 66.400 prodatih primeraka. Mali automobil Chevrolet Aveo je prodat u 51.000 primerka, dok je Chevrolet Cruze, koji je sada dostupan i u hečbek verziji, zabeležio prodaju 39.400 primeraka. Kompaktna limuzina Chevrolet Cruze je ponovo lider u svom segmentu na nekoliko evropskih tržišta, a ona je i najprodavaniji model Chevrolet-a širom sveta sa milion prodatih primeraka od svog lansiranja 2009. godine. 2012. godine će biti lansiran Chevrolet Cruze karavan, što će pokriti još jedan važan segment u regionu zapadne i centralne Evrope.

SUV model Chevrolet Captiva i porodični monovolumen Chevrolet Orlando i dalje beleže visoku potražnju sa 24.300 i 20.600 prodatih jedinica u 2011. godini. Prodaja legendarnog sportskog automobila Camaro, koji je lider u svom segmentu na američkom tržištu, dostigla je 600 primeraka u prvih nekoliko meseci prodaje u Evropi, od čega je 40% zabeleženo u Francuskoj.

Chevrolet je u celoj Evropi*** prodao rekordnih 517.800 vozila u 2011. godini, što je povećanje od 40.500 primeraka ili 8,5% u poređenju sa 2010. godinom. Kompanija je takođe postigla rekordno tržišno učešće od 2,61%. Chevrolet je uspeo da odbrani titulu najboljeg uvoznog brenda u Rusiji, sa prodajom od 173.500 automobila i SUV modela u 2011. godini, što je povećanje od 57.200 primeraka i tržišno učešće od 6,39%.

* Preliminarne cifre zabeležene na ukupnom tržištu motornih vozila (putnički automobili i laka komercijalna vozila)
** Zapadna i centralna Evropa obuhvata 37 država: EU27 plus Andora, Albanija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Island, Makedonija, Norveška, Srbija, Crna Gora, Švajcarska i Turska.
*** Cela Evropa obuhvata 49 država: zapadna i centralna Evropa, Rusija, Ukrajina, Uzbekistan, Kazahstan i druge zemlje ZND.

Chevrolet

VW: Reklama za Super Bowl 2012

VW: Reklama za Super Bowl 2012

Na prošlogodišnji video sa malim Darth Vaiderom, nastavlja se reklamni spot sa psima. Prenos Super Bowla, finalnog takmičenja play-offa severnoameričke narodne lige u američkom fudbalu, u USA je veoma popularan, pa je nemački proizvođač automobila, za ovu priliku pripremio zanimljiv reklamni spot...

Video: Fifth Gear testira Ferrari FF

Video: Fifth Gear testira Ferrari FF

Zaboravite na sve, što znate o Ferrariju FF. Fifth Gear je testirao model FF na planinskim putevima italijanskih Dolomita. Pored testa na asfaltnoj podlozi, Fifth Gear je testirao sistem pogona na sve točkove na snegom prekrivenim "putevima"...

Nova Volkswagen kampanja

Nova Volkswagen kampanja

Od početka godine, u svim Volkswagen salonima startuje nova kampanja odnosno uslovi prodaje. Za najtraženije modele Polo i Golf smo obezbedili odlične prodajne uslove u saradnji sa Porsche Mobility. Konkretni primeri...

Pininfarina Cambiano: otkrivanje se nastavlja

Pininfarina Cambiano: otkrivanje se nastavlja

Italijanska kompanija Pininfarina, koja se proslavila pre svega po dugogodišnjoj saradnji sa kompanijom Ferrari, na martovskom sajmu automobila u Ženevi će predstaviti studiju Cambiano, koja bi mogla biti sportski sedan razvijen sa posebnim akcenton na ekologiju...

Fiat dizel motori za Suzuki vozila u Indiji

Fiat dizel motori za Suzuki vozila u Indiji

Dugogodišnja veoma uspešna saradnja Fiat S.p.A. i Suzuki Motor Corporation podignuta je na još viši nivo ugovorom koji predviđa isporuku do 100.000 dizel motora godišnje kompaniji Maruti Suzuki India Limited (MSIL)...

Goodyear Dunlop predstavlja nov internet portal za prevoznike

Goodyear Dunlop predstavlja nov internet portal za prevoznike

U okviru kampanje da privrednim voznim parkovima omogući ekonomičniju potrošnju goriva, Goodyear Dunlop je danas aktivirao internet stranu (www.fleet-fuel-efficiency.eu) na kojoj će prevoznici naći informacije o tome na koji način mogu da smanje troškove goriva i ostvare bolji karbonski otisak (carbon footprint) svojeg preduzeća...

Veilside: Mercedes-Benz SL Black Fortune

Veilside: Mercedes-Benz SL Black Fortune

Kod nas ne tako poznata tjunerska kompanija Veilside, za ovogodišnji salon automobila u Tokiju je pripremila seriju aerodinamičkih dodataka, koji od standardnog kupea Mercedes-Benz SL aktuelne generacije, prave automobil koji neodoljivo podseća Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series...

Bugatti Chiron Super Sport 300 (2021)
Slika nedelje