AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rolls-Royce slavi istorijski prodajni rekord

Rolls-Royce slavi istorijski prodajni rekord

Britanski proizvođač luksuznih vozila, Rolls-Royce, u 2011. godini je prodao 3.538 automobila, što je rekord u istoriji ove marke, koja postoji 107 godina. Dva najveća tržišta za kompaniju Rolls-Royce, prošle godine su bila Sjedinjene Američke Države i Kina...

Ovaj odličan rezultat predstavlja rast prodaje od 31 %, u odnosu na 2010. godinu, kada je Rolls-Royce prodao 2.711 automobila. Najprodavaniji u gami britanskog proizvođača, prošle godine je bio model Ghost.

Prodaja Rolls-Royca rasla je u celom svetu, u azijsko-pacifičkom regionu za 47 %, u Severnoj Americi za 17 %, na Srednjem istoku za 23 %. Na domaćem, britanskom tržištu, Rolls-Royce je prošle godine prodao za 30 % više automobila nego u 2012. godini, a više nego dvostruko veća prodaja zabeležena je u Nemačkoj i Rusiji.

Kompanija Rolls-Royce planira da proširi svoju dilersku mrežu. Prema rečima Torstena Müllera-Ötvösa, generalnog direktora kompanije Rolls-Royce Motor Cars, plan je da ova marka proširi svoje aktivnosti na nova tržišta, uključujući i Južnu Ameriku, gde još uvek ne postoji zvaničan zastupnik ove marke. Kako bi se zadovoljila potražnja, Rolls-Royce će proširiti svoju fabriku u Goodwoodu. Radovi počinju u februaru mesecu tekuće godine.

Pored modela Ghost, britanski proizvođač prodaje i veću modelsku seriju Phanton, u kojoj se nalaze i modeli sa različitim međuosovinskim rastojanjem - Phantom Drophead Coupe i Phantom Coupe. Svi zainteresovani kupci za ovu seriju, zahvaljujući programu individualizacije Rolls-Royce Bespoke, mogu svoj automobil prilagoditi svojim potrebama. Tako kupac može izabrati boju karoserije, ili materijale u enterijeru, kao i specijalne dodatke u enterijeru, kao što su set za šampanjac ili specijalni sto.

U 2011. godini, Rolls-Royce je nadmašio prodajni rekord iz 1978. godine, kada je prodao 3.347 automobila. Tada je najprodavaniji modela bio Silver Shadow II.

Automagazin.rs

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Automobilske kompanije prethodnih dana malo toga kriju. Neposredno pred početak sajma automobila u Parizu, na internetu su se pojavile zvanične fotografije nove generacije modela VW Golf GTI. Trovratni Golf GTI još uvek je označen kao koncept, ali je više nego jasno da je serijska proizvodnja veoma blizu...

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch Grupa postavlja kamen temeljac za svoju prvu fabriku u prisustvu Premijera Ivice Dačića. Proizvodni pogon, deo divizije Elektro Pokretača se gradi u Pećincima, oko 25 kilometara od Beograda. Vodeći svetski dobavljač tehnologije i usluga uložiće oko 70 milliona evra u narednih sedam godina i planira da zaposli 620 ljudi...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje