AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Kompanija Audi otvorila je u centralnom Londonu, nedaleko od poznatog trga Piccadilly Circus, svoj prvi virtuelni showroom. Nemačka kompanija planira u naredne tri godine, da otvori više od 20 virtuelnih showrooma, koji bi u budućnosti trebali predstavljati ključan koncept prodaje, prvenstveno u oblasti električnih Audija...

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Virtuelni showroom nazvan je Audi City. Unutar ovog prodajnog mesta, nalazi se kompletna paleta modela marke Audi, prezentovana u digitalnom formatu. Audi City tako kombinuje digitalnu prezentaciju proizvoda i lični kontakt sa prodavcem.

Jedna od prednosti takvog salona automobila je ta, što prodavac klijentu može pokazati kompletnu ponudu modela, uključujući i boje karoserije, kombinaciju boja i materijala u enterijeru ili opremu pojedinih modela. Tako klijent lakše može izabrati automobil iz svojih snova od milion mogućih konfiguacija, i vidi ga u realnoj veličini na velikim ekranima. Tehnički detalji, kao što su pogonski sistemi, LED svetla ili detalji karoserije, u virtuelnom salonu su predstavljeni jednostavnije, kako bi klijent bolje razumeo njihovo funkcionisanje.

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Za klijente se stara menadžer za odnose sa kupcima. On pomaže potencijalnim kupcima kvalitetnim konsultacijama, a posle kupovine automobila, stara se za postprodajne usluge za korisnike. Svaki virtuelni prodajni salon biće povezan sa konvencionalnim zastupništvom Audija, koji pruža druge usluge, kao što je servis. Audi City se nalazi na malom prostoru, i zahvaljujući efikasnom iskorišćenju prostora, virtuelni prodajni salon će biti moguće instalirati u srcu velikih gradova.

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Audi ističe da do 2015. godine, želi da na atraktivnim lokacijama velikih mesta, otvori više od 20 virtuelnih prodajnih salona. Ovakav format prodajnog salona, još više će približiti Audi automobile potencijalnim kupcima i omogućiti bolji odnos sa klijentima.

"Audi City će obezbediti nove mogućnosti u službi prodaje i povećati stepen individualnog kontakta sa klijentima." - izjavio je Peter Schwarzenbauer, član predsedništva kompanije Audi, zadužen za marketing i prodaju.

 

Foto:


Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Automagazin.rs

Dacia Logan II na novom videu i fotografijama

Dacia Logan II na novom videu i fotografijama

Novi Logan iza sebe ima parisku premijeru, a pred nama su nove fotografije i video. Promotivni video predstavlja Logan u najskupljoj verziji, opremljenoj informacionim sistemom, displejom osetljivim na dodir, parking senzorima i svim elementima dovoljnim za potrebe porodice. Fotografije otkrivaju osnovnu verziju..

Grand Motors organizovao Premium Day

Grand Motors organizovao Premium Day

U četvrtak, 4. okrobra, kompanija Grand Motors je za predstavnike medija organizovala test vožnje poznatih marki Volvo, Land Rover i Infiniti. U prijatnoj atmosferi poslovnog centra Grand Motors, novinari i klijenti su uživali u koktelu i razmenjivali utiske o ovim ekskluzivnim modelima premium marki...

Euro Sumar: Najtraženiji Suzuki i dalje po nepromenjenoj ceni

Euro Sumar: Najtraženiji Suzuki i dalje po nepromenjenoj ceni

Najpopularniji Suzukijev model u Srbiji, SX4, koji je u poslednja tri meseca imao 40 odsto više kupaca nego u celoj prvoj polovini godine, uprkos povećanju PDV-a, u verziji GLX je zadržao specijalnu, nepromenjenu cenu – 9.990 evra sa svim dažbinama. Ovu varijantu SX4 pokreće benzinski motor od 1,6 litara sa 120 „konja“...

Nova Buba kabriolet: svetska premijera u Los Anđelesu

Nova Buba kabriolet: svetska premijera u Los Anđelesu

Preko 330.000 modela originalne Bube kabriolet je proizvedeno od 1949. do 1980. godine.U stvaranju poslednje verzije Bube kabriolet Volkswagen je reinterpretirao vanvremenski dizajn prošlih dana i silueti dao izrazito sportski i dinamičniji izgled...

Actibump: Ležeći policajac koji kažnjava samo brze vozače

Actibump: Ležeći policajac koji kažnjava samo brze vozače

U švedskom mestu Linköping, od 2010. godine se testira "ležeći policajac" pod nazivom Actibump. Ovo neobično rešenje za usporavanje samo brzih vozila je razvila kompanija Edeva, a prema prvim reakcijama, biće ih ugrađeno još nekoliko. Iako je funkcija ista, ovaj revolucionarni "ležeći policajac" radi po suprotnom principu od klasičnog...

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Poznati novinar iz oblasti automobilizma, Đorđe Đenić, sinoć je predstavio svoju novu knjigu - "Trkačka pozornica". Promocija je održana u Muzeju automobila, a među zvanicama su bili mnogi šampioni auto i moto sporta, predstavici medija i prijatelji...

Evropsko automobilsko tržište u padu

Evropsko automobilsko tržište u padu

Prodaja automobila u Evropi beleži pad, a Ford priznaje, da se protiv daljeg pada prodaje u Evropi bori i tako što dileri kupuju svoje automobile. Roelant de Waard, potpredsednik Ford of Europe za marketing, prodaju i servis, tvrdi da 30 % novoregistrovanih automobila u Nemačkoj, predstavljaju automobili koje su kupili sami prodavci...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje