AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen je osvojio ukupno 23 nagrade - više nego bilo koji drugi automobilski brend - na 59. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Žiri se sastojao od 300 međunarodnih stručnjaka iz oblasti oglašavanja koji su izglasali brend Volkswagen za najbolji u industriji u osam kategorija.

Australijska reklamna kampanja o Volkwagen tehnologiji asistencije pri parkiranju i nemački spot "Don't make up and drive" su bili posebno uspešni, od kojih je svaki osvojio Zlatnog lava.

"Oduševljeni smo uspehom koji smo ostvarili u Kanu", rekao je Luca de Meo, direktor marketinga za VW Grupu i VW brend. "Osvojena 23 lava su veliki uspeh, kako za nas, tako i za naše agencije. Ove nagrade ističu dve ključne vrednosti brenda, a to su odgovornost i inovacije i ponovo potvrđuju našu posvećenost kreativnosti i inovativnosti, dok istovremeno nikad ne gubimo iz vida potrebe naših kupaca".

Volkswagen kampanje nagrađene u Kanu obuhvataju kreativan rad iz Norveške, Velike Britanije, Australije, Švedske i Južne Afrike. "Nemački spot "Don't make up and drive" koji je izglasan za najbolji video u kategoriji "Cyber Lions", odnosi se na aktuelnu temu: svake godine, stotine hiljada nezgoda širom sveta se dešavaju zato što se žene šminkaju u toku vožnje.

Porsche SCG

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

1. jula 2012. godine gđa Bjanka Vasilesku (Bianca Vasilescu) zauzela je mesto novog generalnog direktora InterMol-a, članice MOL grupe. Kompanija InterMol koja nudi potrošačima u Srbiji visokokvalitetne proizvode i uslugu, sada je bogatija za jednog profesionalca sa značajnim regionalnim iskustvom...

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Peti deo serijala Gymkhana, preselio se iz Hollywooda u San Francisco. Tema je ista - vozačka veština, koja se u nekim momentima graniči sa umetnošću, kao i glavni glumac - Ken Block, a supersnažni automobil - Ford Fiesta, i ovoga puta bila je opremljena kamerama sa svih strana...

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Tokom jula i avgusta kupci najpopularnijeg Fiata u Srbiji mogu da nabave dizel verziju za 7749 evra (u sistemu staro za novo), koliko košta i Punto Classic s pogonom na tečni naftni gas (LPG). Verzija Emotion ABS s benzinskim motorom dostupna je po ceni od 6999 evra, do isteka zaliha!

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Fudži teška industrija (FHI), poznati japanski proizvođač automobila Subaru počeo je prodaju unapređene verzije modela iz serije Subaru WRX STI. Takmičarska verzija „spec C“ od ovog meseca se prodaje kroz dilersku mrežu Subarua u Japanu i u 4-vratnom obliku karoserije...

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje