AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

MOL: 2000 studenata učestvovalo u takmičenju Freshhh 2012

MOL: 2000 studenata učestvovalo u takmičenju Freshhh 2012

Ekipa P.P.S. Univerziteta u Miškolcu (Mađarska), osvojila je takmičenje međunarodne naftne i gasne industrije MOL - “Freshhh 2012”, koje je održano u Budimpešti 24.maja 2012. Takmičenje je postalo poznato širom sveta, a ove godine u njemu je učestvovalo 2.000 učenika sa 250 univerziteta i iz 60 zemalja...

Najboljih 10 timova se takmičilo u finalu za nagrade u vrednosti od  20.000 evra. Pored nagrada, MOL Grupa koja posluje u više od 40 zemalja, ponudila je studentima i mogućnosti građenja međunarodne karijere.

Péter Ratatics, Direktor Korporativnog Centra MOL Grupe, je prokomentarisao je: “Ponosan sam što je MOL Grupa pokrenula takmičenje u kojem je do sada učestvovalo  skoro 8.000 studenata sa 67 univerziteta. Osim toga što promoviše prirodne nauke, MOL Grupa ima za cilj i da unapređuje svoje međunarodno priznato stručno znanje i identifikuje nove talente uz pomoć svog uspešnog menadžerskog programa. “Freshhh” je prava stvar da se to postigne.”

Ovo je šesta godina da MOL Grupa organizuje međunarodno takmičenje  “Freshhh”, a broj učesnika udvostručen je u odnosu na prvu godinu ovog događanja - 2007.  Od svog predstavljanja, baza podataka  “Freshhh” takmičenja je registrovala 7.904 studenta iz 67 zemalja, sa ukupno 2.756 timova (uključujući i nepotpune timove). Kao rezultat, MOL Grupa je od 2007. godine na razne načine regrutovala skoro 150 članova iz 10 najboljih timova. MOL Grupa veruje da će se sve više mladih talenata koji učestvuju u takmičenju, takođe da pridruži Grupi.

Iz Srbije, ove godine na “Freshhh” takmičenju učestvovali su sledeći fakulteti: Beogradski Univerzitet, mašinsku fakultet, DIF Novi Sad, Ekonomski fakultet Niš, Tehnološko-metalurški fakultet- Beograd, Beogradski Univerzitet – Hemijski fakultet i mnogi drugi.

O takmičenju:

U prvoj fazi takmičenja od tri kola, učesnici su se takmičili u virtualnom scenariju, putem interneta. Oni su, korišćenjem računara, rešavali industrijske i strateške zadatke Moil Tycoon, razvijene od strane MOL-a. Nakon ovog usledila je kreativna runda u kojoj su 40 preostalih timova pripremali strategije koje se odnose na nekovencionalnu tehnologiju proizvodnje gasa i kreirali scenario za prateći kratkometražni film. Žiri, u sastavu eksperata MOL Grupe, potom je ocenjivao radove i izabrao 10 najboljih ekipa, koji su pozvani u Budimpeštu da se takmiče u finalu, gde su timovi morali da prezentuju i “prodaju” svoje kreativne ideje žiriju i publici.

Četiri mađarska, tri hrvatska, jedan američki, ruski i slovački tim, kvalifikovali su se u finale, na kome je, na osnovu odluke mađunarodnog  žirija, tim P.S.S. Univerziteta u Mađarskoj, dobio prvu nagradu od 9.000 evra. Tim “MACC” Univerziteta za tehnologiju i ekonomiju iz Budimpešte, osvojio je drugu nagradu (6.000 evra), dok je ekipa “ Reservoir Dogs” sa irskog i mađarskog univerziteta osvojila treću nagradu (3.000 evra).  Članovi preostalih sedam timova, nagrađeni su čitačima e-knjiga. Kao što je pokazano prethodnih godina, jedan od ciljeva “Freshhh” finalista je bio da izgrade karijeru u MOL Grupi, a ovo takmičenje je prvi idealni korak ka tome.

MOL

Wimmer RS: 1020 konja za Porsche 911 GT2 RS

Wimmer RS: 1020 konja za Porsche 911 GT2 RS

Porsche 911 GT2 RS dobija supersnažnu injekciju. Nemačka tjuning kompanija, Wimmer Racing Technology, smatra da su inženjeri Porschea pri razvoju modela GT2 bili previše oprezni, i zato je predstavila poseban tjuning paket...

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Delta Automoto uvodi novu uslugu, Zimovnik za motocikle, za sve one koji nemaju adekvatan prostor za čuvanje motocikla u zimskom periodu i to po promotivnim cenama od 25eur za jedan mesec, 50eur za tri meseca i 100eur za šest meseci...

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Jedan od najatraktivnijih modela za ljubitelje motosporta upravo je izložen na Salonu automobila u Australiji (AIMS) u obliku sportski opremljenog i za auto-piste spremnog Subaruovog BRZ-a. Na svom štandu prikazuje ga Subaru Australija, kao najnoviju kreaciju svog dugogodišnjeg partnera, kompanije Possum Bourne Motorsport (PBMS) iz Novog Zelanda.

Peugeot 2008: serijska verzija na prvoj fotografiji?

Peugeot 2008: serijska verzija na prvoj fotografiji?

Kompanija Peugeot je na sajmu automobila u Parizu predstavila koncept malog crossover modela, koji će u svom serijskom izdanju biti direktni konkurent modelima kao što su Nissak Juke ili Opel Mokka. Već tada je bilo jasno, da koncept nije daleko od serijske proizvodnje, što potvrđuje francuski časopis Auto Plus...

BASF: Međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta

BASF: Međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta

Povodom Noći dizajna, održane na pariskom sajmu automobila, BASF je pokrenuo prvo međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta. Konkurs je otvoren za sve one koji su zainteresovani za dizajn automobila i udobnost sedenja, ukoliko osmisle dizajnersko rešenje automobilskog sedišta napravljenog od BASF-ovih materijala.

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Novi Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima počeo je da se primenjuje od 4. maja 2012. godine. Upravo u ovom dokumentu su definisane odredbe, koje se odnose na upotrebu zimske opreme u predstojećem periodu od 1. novembra do 1. aprila...

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Japanska premium marka Lexus zasenila je posetioce ovogodišnjeg međunarodnog sajma automobila u Sidneju konceptom velikog luksuznog kupea sa oznakom LF-LC. Na manifestaciji Sydney Motor Show, prikazan je atraktivni granturismo u plavoj boji...

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Najpopularnija boja novih automobila je bela, koja krasi 22 procenta prodatih novih automobila u svetu. Druga najpopularnija boja je srebrna, za koju se odlučila petina vlansnika, a na trećoj poziciji se nalazi crna, sa udelom od 19 procenata. Ovo je rezultat studije, koju je sproveo američki proizvođač automobilskih boja, PPG Industries...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje