AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić - duel Gulietta

Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić - duel Gulietta

Andrej Kulundžić vozio je najbrži krug 47,28 sekundi, dok je najbolje vreme Ivana Ivanovića bilo 50,42 s. Dužina piste na Ada Huji je, da podsetimo, oko 850 metara. Maksimalna brzina koju je Ivanović uspeo da dostigne na stazi je 89,27 km/h, dok je Kulundžić zabeležio 101 km/h...

Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić - duel Gulietta

Na slalom ispitu, baš kao i u samoj trci, nije bilo previše iznenađenja. Andrej je bez oborenog čunja prešao stazu za 14 s, dok je Ivan zaostao samo 0,6 s ali je vozio prilično pravolinijski – oborivši čak sedam čunjeva.

U kvizu koji su organizovali i vodili predstavnici Alfa Romeo kluba Srbija, nešto bolje znanje o brendu Alfa Romeo pokazao je Andrej Kulundžić a nakon njegovog „het trika“ usledio je poen za Ivana Ivanovića zabeležen u kategoriji ekonomičnosti. I pored jurnjave na pisti i veoma oštre vožnje, njegova Giulietta ostvarila je prosek od 8,2 litra na 100 pređenih kilometara. Logično, dizel se pokazao znatno ekonomičnijim od benzinca, ali treba imati u vidu i da je Kulundžić imao trkački „tešku nogu“.

Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić - duel Gulietta

Sistem oslanjanja kod svakog modela Alfa Romea je primer stabilnosti i upravljivosti, a oba takmičara imala su razlog za radost jer je svako od njih u željenoj kategoriji zabeležio poen. Ivanova Giulietta 2.0 JTD Distinctive ponudila je nešto veći komfor, dok je Andrejeva Giulietta Quadrifoglio Verde bila više sportski nastrojena. Finalni deo duela obeležio je žiri dama koji je za nešto većeg šmekera i svog „Romea“ izabrao Ivana Ivanovića.

Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić - duel Gulietta

Duel se tako završio rezultatom 4-3 u korist Andreja Kulundžića, kome je njegov suparnik prvi čestitao uprkos tvrdnji da su Andeju „Alfisti“ progledali kroz prste u kvizu. „Važno je učestvovati, a još važnije pobediti“ – bio je komentar pobednika Andreja Kulundžića.

Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić - duel Gulietta

Kulundžićevu Giuliettu Quadrifoglio Verde pokreće turbo motor od 1742 ccm, maksimalne snage 173 kW (235 KS). Ivanovićeva verzija 2.0 JTD Distinctive ima „komon rejl“ turbo dizel od 1956 ccm, najveće snage 125 kW (170 KS).

Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić - duel Gulietta

FAS

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

U 85. godini, noćas je preminuo italijanski dizajner Sergio Pininfarina, počasni direktor istoimene slavne automobilske dizajnerske kompanije. Pininfarina se najviše proslavio dizajniranjem automobila za kompanije Ferrari, Maserati, Rolls-Royce, Ford, Cadillac...

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5 druge generacije, proizvodi se od 2008. godine, a poslednja unapređenja je imao u jesen 2010. godine. U novu modelsku godinu, luksuzni sedan ulazi sa minimalnim "kozmetičkim" promenama i unapređenom opremom...

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin ovih dana aktivno radi na promociji nove generacije modela Vanquish, ali na internetu su u senci ovog modela predstavljene prve fotografije novog automobila - V12 Vantage Roadster. O ovom atraktivnom super-automobilu, govori se još od 2009. godine, kada je debitovala njegova kupe verzija V12 Vantage...

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Trenutno, Range Rover Evoque pod "haubom" ima isključivo motore sa četiri cilindra. Uskoro bi najmanji Range Rover mogao svoju ponudu proširiti sa novim benzinskim motorom 3.0 V6 Supercharged, iz "radionice" Jaguara. Ovaj agregat bi trebao pokretati vrhunski verziju, koja će nositi oznaku Evoque R...

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Nova Škoda Rapid u Evropi postaje automobilska tema broj jedan, i to ne samo za automobilske časopise, već i za dnevne medije. Rapid i na srpskim TV stanicama dobija veliki "prostor", ali nisu svi mediji svojim gledaocima uspeli da pokažu pravi automobil...

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula 2012. godine, u Francuskoj je na snagu stupilo novo pravilo, prema kojem je vozač dužan da u vozilu kojim upravlja ima alkotester. Ova odluka će se primenjivati kako na vozila registrovana u Francuskoj, tako i na sva vozila koja ulaze na teritoriju Francuske, a registrovana su u nekoj drugoj državi...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje