AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Lexus GS 250: Mali V6 za veliki sedan

Lexus GS 250: Mali V6 za veliki sedan

Model GS 250 je veliki korak kompanije Lexus u oblasti "downsizinga" benzinskih motora. Novi osnovni model Lexusa u višoj srednjoj klasi je šestocilindarski GS 250. Ali, dok evropska konkurencija u pomenutom segmentu nudi i 4-cilindarske motorizacije, Lexus ostaje dosledan motorima sa šest cilindara, ali sa relativno malom zapreminom...

Novi motor 2GR 2.5 V6 koristi sistem kombinovanog direktnog i indirektnog ubrizgavanje goriva u cilindar D-4S i sistem potpuno varijabilnog rada ventila Dual VVT-i. Instalacija jedne brizgaljke u komoru za sagorevanje, a druge u usisni kanal, spaja prednosti direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar i klasičnog dovoda preko usisnog kanala. Agregat razvija maksimalnu snagu od 154 kW pri 6.400 o/min i maksimalni obrtni moment od 253 Nm pri 4.800 o/min.

Iz mesta do 100 km/h, Lexus GS 250 ubrzava za 8,6 sekundi i postižemaksimalnu brzinu od 230 km/h. Prosečna potrošnja goriva iznosi 8,9 l/100 km. Nova verzija će biti dostupna sa novim šestostepenim automatizovanim menjačem Lexus 6 Super ECT, sa odlično raspoređenim odnosom stepena prenosa. Menjač je opremljen funkcijom sekvencijalne promene stepena prenosa. Promena "brzina" sada je brža, kako u viši, tako i u niži stepen prenosa. Podršku za individualizaciju karakteristika obezbeđuje Drive Mode Select, koji vozaču nudi tri moda vožnje: ECO, NORMAL i SPORT S. U verziji Lexus GS 250 oprmeljenu sa sistemom AVS (adaptivni amortizeri), moguće je izabrati i mod SPORT+.

Lexus GS 250: Mali V6 za veliki sedan

Automagazin.rs

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

U 85. godini, noćas je preminuo italijanski dizajner Sergio Pininfarina, počasni direktor istoimene slavne automobilske dizajnerske kompanije. Pininfarina se najviše proslavio dizajniranjem automobila za kompanije Ferrari, Maserati, Rolls-Royce, Ford, Cadillac...

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5 druge generacije, proizvodi se od 2008. godine, a poslednja unapređenja je imao u jesen 2010. godine. U novu modelsku godinu, luksuzni sedan ulazi sa minimalnim "kozmetičkim" promenama i unapređenom opremom...

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin ovih dana aktivno radi na promociji nove generacije modela Vanquish, ali na internetu su u senci ovog modela predstavljene prve fotografije novog automobila - V12 Vantage Roadster. O ovom atraktivnom super-automobilu, govori se još od 2009. godine, kada je debitovala njegova kupe verzija V12 Vantage...

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Trenutno, Range Rover Evoque pod "haubom" ima isključivo motore sa četiri cilindra. Uskoro bi najmanji Range Rover mogao svoju ponudu proširiti sa novim benzinskim motorom 3.0 V6 Supercharged, iz "radionice" Jaguara. Ovaj agregat bi trebao pokretati vrhunski verziju, koja će nositi oznaku Evoque R...

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Nova Škoda Rapid u Evropi postaje automobilska tema broj jedan, i to ne samo za automobilske časopise, već i za dnevne medije. Rapid i na srpskim TV stanicama dobija veliki "prostor", ali nisu svi mediji svojim gledaocima uspeli da pokažu pravi automobil...

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula 2012. godine, u Francuskoj je na snagu stupilo novo pravilo, prema kojem je vozač dužan da u vozilu kojim upravlja ima alkotester. Ova odluka će se primenjivati kako na vozila registrovana u Francuskoj, tako i na sva vozila koja ulaze na teritoriju Francuske, a registrovana su u nekoj drugoj državi...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje