AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

Evolucija logotipa prati razvoj brenda kroz vreme, odražavajući njegov duh i njegove tendencije u budućnosti. Za 90 godina postojanja, Mazdin brend  prošao je kroz bogatu i fascinantnu evoluciju, a njen logotip je postao jedan od najpoznatijih u automobilskoj industriji...

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1936.
 
Ovo je prvi zabeleženi Mazdin logotip iz 1936. godine, registrovan kao zaštitni znak Mazde u trenutku kada počela proizvodnja kamiona na tri točka. Ime Mazda potiče od Ahura Mazda, boga mudrosti, inteligencije i harmonije iz rane civilizacije zapadne Azije. Takođe, ovaj naziv je i prilagođena verzija imena Đuđiro Macuda, osnivača Mazde.

Mazda je 1936. predstavila i ovaj simbol inspirisan grbom Mazdinog rodnog grada. Izražava snažnu vezu brenda i Hirošime, gde je i danas globalno sedište kompanije. Vrhovi u sredini logotipa formiraju trostruko “M” koje simbolizira Mazdu kao proizvođača („Mazda as a motor manufacturer“). Krila s obe strane predstavljaju Mazdinu agilnost, brzinu i sposobnost da doseže nove visine. I korporativni logotip i logotip brenda predstavljeni su u isto vreme, ukazujući na to da Mazdini koreni leže u Hiroshimi. 

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1959.
 
Predstavljanje ovog klasičnog “M” logotipa desilo se u isto vreme kad i predstavljanje Mazdinog putničkog automobila 1959. Prvi automobil s tim logotipom bio je Mazda R360 kupe sa nekoliko naprednih Mazdinih tehnologija – automobil koji je prekinuo s usvojenim pravilima ponašanja, objavljujući budućnost Mazdinih luksuznih automobila.

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1975.
 
Ovaj bezvremenski logotip predstavljen je 1975. istovremeno s Mazdinim novim korporacijskim identitetom. Danas, 35 godina poslije, logotip je ostao nerazdvojni deo Mazdinog vizuelnog ideniteta.

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1992.
         
Ovaj logotip predstavljen je 1992. zajedno sa Mazdinim korporativnim logotipom iz 1975. Njegov oblik izražava veličinu krila, sunce i krug svetlosti. Iz njega se kasnije razvio Mazdin sadašnji logotip.

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1997.
 
Ovaj logotip predstavljen je u junu 1997. Prikazuje Mazdino “M” dok izraženo “V” simbolizuje kako kompanija proteže svoja krila i kreće prema budućnosti. Predstavlja kreativnost, misiju i vitalnost i Mazdinu konstantnu težnju za rastom i napretkom. Ovaj utisak pojačan je 2000. uvođenjem Zoom-Zoom filozofije koja izražava “emociju kretanja”.

Mazdina namera bila je da ovaj logotip predstavlja simbol savršenosti, uspešnosti i da nudi svojevrsno obećanje kupcima širom sveta. Takođe, izražava Mazdinu predanost stvaranju  kvalitetnih proizvoda koji svojim vlasnicima nude zadovoljstvo u vožnji, uz različitost.

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

2008.
 
Mazda je 2008. predstavila novi globalni vizuelni identitet. Ne menjajući sam logotip, novi identitet  simbolizuje uspešan smer kompanije s evolucijom i inovacijom kao njenim ključnim vrednostima.

Novi vizuelni identitet uključuje novo ‘dinamično krilo’ i Zoom-Zoom slova sada ukošena tako da izražavaju pokret i hrabru prirodu Mazda Motor Corporation.

Mazda PR

Svetska premijera potpuno nove Toyote RAV4

Svetska premijera potpuno nove Toyote RAV4

Toyota otkriva snažnu i potpuno novu, šestu generaciju modela RAV4 koja nastavlja stazama svojih legendarnih prethodnika uvođenjem naprednih tehnologija s unapređenim performansama i efikasnošću, istovremeno postavljajući nove standarde u pogledu bezbednosti i digitalnog korisničkog iskustva…

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Od danas sa srpskim tagom možete da putujete auto-putevima kroz Republiku Hrvatsku i obrnuto. Naš sistem Toll4All funkcioniše i u zemljama Evropske unije.“, izjavio je Zoran Drobnjak,v.d. direktora JP „Putevi Srbije“...

123456. . .1623
AMG Experience 2025
Slika nedelje