AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Fiat 500L nudi 333 kombinacije boja! (VIDEO)

Fiat 500L nudi 333 kombinacije boja! (VIDEO)

Široka mogućnost individualizacije bila je glavna odlika Fiata 500, a isti trend nastavlja i njegov veći i praktičniji "imenjak" - MPV model Fiat 500L. Novi Fiat model, koji se proizvodi u Kragujevcu, kupcima će biti dostupan u 333 kombinacije boja!

Toyota Auris 2013 - Tehničke informacije i nove fotografije

Toyota Auris 2013 - Tehničke informacije i nove fotografije

Bliži se svetska premijera nove generacije modela Toyota Auris, na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Japanska kompanija, počastila nas je novim informacijama o ponudi motora za ovaj kvalitetan automobil niže srednje klase. Zanimljivo je da će u ponudi biti pet motora...

Novi Audi S3 ima 300 KS, do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu

Novi Audi S3 ima 300 KS, do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu

Aktuelna generacija modela Audi A3 dobila je svoju sportsku verziju S3 quattro. Nova verzija će jedno vreme igrati ulogu najsportskije verzije "A-trojke", do dolaska limitirane edicije, koja će nositi oznaku Audi RS3. Za svoju novu ulogu Audi S3 quattro je dobro pripremljen...

Lamborghini Murcielago LP2000-2 SV Twin Turbo

Lamborghini Murcielago LP2000-2 SV Twin Turbo

Pred sobom imate verovatno najekstremniju modifikaciju automobila ove godine. Tjuning kompanija Covert Tuning Dynamics potrošila je preko 3.000 radnih sati za njegovu proizvodnju (razvoj je trajao četiri godine!), a rezultat je Lamborghini Murcielago Super Veloce, kojeg pokreće motor snage 2.030 KS...

Nedelja otvorenih vrata u ovlašćenoj mreži kompanije FAS!

Nedelja otvorenih vrata u ovlašćenoj mreži kompanije FAS!

Novi Fiat 500L sinoć je svečano predstavljen na Belom dvoru a prodaja zvanično počinje u subotu 22. septembra. Kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) tim povodom organizovala je Nedelju otvorenih vrata, što je izuzetno dobra prilika za zainteresovane kupce da se bliže upoznaju s ovim novitetom i kompletnom ponudom Fiata...

BMW grupa na sajmu automobila  Pariz 2012.

BMW grupa na sajmu automobila Pariz 2012.

Na Sajmu automobila u Parizu ove godine, BMW će predstaviti tri fascinantne koncept studije koje su  korak napred kada su u pitanju mobilnost u budućnosti, uživanje u vožnji i održivosti alternativnih pogona...

Auto godine 2013: Spisak kandidata

Auto godine 2013: Spisak kandidata

Bliži se izbor evropskog Automobila godine, a pred nama je spisak nominovanoh modela za 2013. godinu. Na listi se nalaze mnogi "masovni" modeli, kao što su Volkswagen Golf ili Renault Clio, preko skupljih modela, kao što je BMW serije 3, pa sve do sportskih modela, kao što je Mercedes-Benz SL...

Toyota Verso 2013: više nego običan facelift

Toyota Verso 2013: više nego običan facelift

Ovo nije nova generacija, ali kompaktni MPV se promenio više nego što je uobičajeno. Aktuelna generacija modela Toyota Verso (u prodaji od proleće 2009. godine), insprisana je izgledom prvog Aurisa. Osveženi japanski MPV, koji će biti predstavljen na sajmu automobila u Parizu, dobio je dizajnerske elemente novog Aurisa...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje