Toyota brine o bezbednosti svojih kupaca
Povodom objava u medijima vezanih za specijanu servisnu kampanju u SAD, koja je posledično objavljena i u Evropi, Toyota Srbija želi da informiše javnost o detaljima ove kampanje. Kampanja se odnosi modele Rav4, Avensis i neke verzije Aurisa, što je približno 600.000 vozila...
Prilikom podešavanja geometrije oslanjanja (centriranje trapa) predmetnih vozila, ukoliko navrtka za podešavanje geometrije nije propisno dotegnuta prilikom izvođenja ove operacije, može se javiti zazor u dodirnim površinama praćen razvojem korozije, koja vremenom može prouzrokovati oštećenja na oslanjanju vozila.
Navedeni problem se ne odnosi na propuste u konstrukciji ili proizvodnji vozila već na postupak održavanja koji se primenjuje u praksi. Problem se češće javlja u SAD i Kanadi zbog toga što se podešavanje geometrije oslanjanja obavlja kao deo redovnog održavanja vozila, dok se u Evropi uglavnom radi samo po potrebi. Iako proizvođač nije odgovoran za propuste u održavanju vozila, Toyota je pokrenula ovu kampanju kao preventivnu meru u cilju brige i uveravanja kupaca u bezbednost njihovih vozila.
Vlasnici vozila koja budu obuhvaćena ovom kampanjom, biće pozvani u ovlašćene servise kako bi se izvršila provera stanja dotegnutosti navrtki i zamenilo rame oslanjanja ukoliko je to potrebno. Takođe će biti razmotrene dodatne mere kako bi se predupredile greške tokom održavanja. Provera vozila će trajati oko 30 minuta, a u slučaju promene dela 2 do 3 sata.
Toyota Srbija