AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Grand Motors: Besplatan pregled, popust za delove i rad

Grand Motors: Besplatan pregled, popust za delove i rad

Svim vlasnicima Infiniti automobila u Srbiji, bez obzira na godinu proizvodnje, poreklo i mesto kupovine, ovlašćeni voznik i serviser, Grand Motors, od 1. oktobra do 1. decembra omogućava da u servisu na Novom Beogradu obave besplatnu kompletnu kontrolu vozila, dok za delove koje treba zameniti i rad majstora odobrava 10 odsto popusta...

Hondin ASIMO nastupio je u Kolarčevoj zadužbini

Hondin ASIMO nastupio je u Kolarčevoj zadužbini

Najnapredniji humanoidni robot na svetu, Hondin ASIMO, premijerno je nastupio juče u Kolarčevoj zadužbini u Beogradu, u okviru naučnopopularne manifestacije “Dani budućnosti", koju je organizovao Centra za promociju nauke i Elektrotehnički fakultet...

Opel na Business Exitu

Opel na Business Exitu

Na manifestaciji Business Exit, koja se održava u četvrtak, 27.09.2012., na Petrovaradinskoj tvrđavi u Novom Sadu, posetioci će moći da uživaju u specijalnoj izložbi Opelovih automobila - od oldtajmera do najnovije Astre GTC...

Nova montažna linija za automobile Subaru

Nova montažna linija za automobile Subaru

Proizvođač automobila Subaru, japanska kompanija „Fudži teška industrija“ - FHI, prikazala je po prvi put pilot-verziju modela Subaru XV sklopljenog u Maleziji, na 20. Međunarodnom sajmu automobila u Indoneziji. Lokalna proizvodnja trebalo bi da započne januara 2013. godine...

RENAULT PRO + , SADA I U SRBIJI!

RENAULT PRO + , SADA I U SRBIJI!

U sredu 19 septembra u 19:30h AK KOMPRESOR ponosno je otvorila PRVI RENAULT PRO+ CENTAR U SRBIJI. Uz mnogobrojne zvanice iz sveta automobila, predstavnike kompanija, partnere i prijatelje, predstavljen je novi Renaultov koncept prodaje i održavanja lakih komercijalnih vozila namenjen profesionalnim kupcima, zanatlijama, preduzetnicima i korporacijama.

Novi Opel ADAM ostvaruje snove posetilaca na sajmu u Parizu

Novi Opel ADAM ostvaruje snove posetilaca na sajmu u Parizu

Novi ADAM, Opelov šik, mali gradski automobil će imati svoju svetsku premijeru za samo nekoliko dana, na "Mondial de l'Automobile" (Pariz, od 29. septembra do 14. oktobra 2012.), gde će tajne koje se kriju iza njegovog, praktično neograničenog, potencijala za prilagođavanje biti otkrivene...

Mazda CX-5 2026
Slika nedelje