Opel Astru OPC pokreće motor 2.0 Turbo (206 kW, 400 Nm)
Zvanična premijera aktuelne generacije modela Opel Astra OPC, održana je na sajmu automobila u Ženevi. Juče je kompanija iz Rüsselsheima objavila više detalja o motoru najsnažnije verzije aktuelne Astre. Opel Astru OPC pogoni benzinski 4-cilindarski turbo motor sa sistemom direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar...
Zapremina aluminijumskog motora iznosi 1998 cm3. Motor razvija maksimalnu snagu od 206 kW, a maksimalni obrtni moment iznosi 400 Nm i dostupan je u rasponu obrtaja od 2.450 o/min do 5.000 o/min. Bazu čini dvolitarski motor iz modela Insignia. Verzija motora za Astru OPC dobila je novi sistem dovoda vazduha u motor, uključujući i modifikovan sistem za dovod vazduha u turbopunjač. Sam turbo punjač, takođe je modifikovan, a njegova reakcija kreće već od 1.400 o/min. Pritisak vazduha u turbini je povećan na 1,5 Bara.
Motor je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, a pogon je na prednje točkove. Opel Astra OPC iz mesta do "stotke" stiže za samo 6,0 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h. I pored sistema start-stop, prosečna potrošnja goriva, prema evropskoj normi, iznosi 8,1 l/100 km. Nemačka kompanija tvrdi da je tokom razvija, motor izlagan velikim naporima i u realnim uslovima. Samo na stazi Nürburgring Nordschleife, Astra OPC je prešla 10.000 kilometara.
Automagazin.rs