AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Chevrolet-ova nova Akademija za Mlade pomaže mladim ljudima širom Evrope da naprave prvi korak na lestvici svoje karijere nudeći im specijalističku pomoć kroz profesionalnu obuku i podržavajući njihovo učenje da bi podstakla njihove potencijale...

Chevrolet i General Motors su partneri sa nacionalnim departmanima za obrazovanje i koledže – u UK, Austriji i u drugim zemljama – kako bi pomogli tinejdžerima i mladim pripravnicima da razviju praktične radne sposobnosti van učionice. Ovo je takođe i prvi put da je jedan evropski proizvođač automobila krenuo sa programom obuke 14-godišnjaka u UK.

„Širom Evrope pružamo mladim ljudima pravi početak i nudimo priliku za zaposlenje na izazovnom tržištu”, kaže Suzan Dokerti, predsednica i generalni direktor kompanije Chevrolet Europe. „Chevrolet-ova Akademija nudi mladim ljudima priliku da dobiju obuku dok im istovremeno omogućava da naprave prvi korak na lestvici karijere i obezbedi im zaposlenje.”

Chevrolet nudi oruđe za uspeh

Akademija nudi priliku za profesionalnu obuku novoj generaciji mladih početnika tehničara, osoblja u post-prodaji i administraciji prodaje – do 24 godine starosti – u oblastima u kojima je nezaposlenost mladih na najvišem nivou već decenijama.

Pripravnici Chevrolet-ove Akademije za Mlade uzrasta od 14 do 16 godina ostaju u školi ili na svom random mestu i slede svoj nacionalni kurikulum učenja ali dva dana nedeljno provode u intenzivnom programu gde stiču profesionalnu obuku sa nekim od Chevrolet-ovih dilera u ulozi mentora. Dobijaju i dodatne časove iz oblasti matematike, pismenosti, informacione tehnologije i nauke koji idu uz ovaj program.

Za Rajana Loka (16) i Bredlija Birdsala (17) koji počinju punu obuku u Chevrolet-u u UK, Akademija za Mlade ne samo da je otvorila nove smerove obuke za njih već im je pomogla i da dođu do posla koji je teško naći.

„Inspirisao me je kurs za inženjera u školi nakon kog sam poželeo da potražim posao sa nepunim radnim vremenom u automobilskoj industriji koji bi mi takođe omogućio da proširim svoje obrazovanje, ali posao je zaista teško pronaći jer ima malo mogućnosti”, rekao je Rajan Lok.

„Kroz program sticanja radnog iskustva u školi upoznao sam se sa Akademijom za Mlade i počeo sam da radim sa nastavnicima i mentorima kod lokalnog zastupnika za Chevrolet i bio sam spreman da se pridružim kad završim školu”, dodao je Rajan Lok.

Pripravnici su takođe opremljeni tablet računarima koji im omogućavaju da studiraju po onlajn principu gde god da su preko ‘virtuelne’ učionice sa direktnim linkom ka vršiocem obuke u jednom od 36 Chevrolet-ovih centara za obuku u Evropi.  Ovo korisnicima omogućava da preuzimaju i razmenjuju literaturu za učenje i beleške sa drugim studentima.

„Program akademske obuke je više od samog ubacivanja novih delova u automobil”, dodao je Bredli Birdsal. “Možemo steći nacionalno priznate kvalifikacije i takođe ići na posao sa ljudima koji su isto tako posvećeni i koji ne samo da prenose svoje znanje na nas već nas i podržavaju kroz kurs, savetujući nas o ciljevima u budućoj karijeri i pružajući nam pomoć dok prolazimo kroz specijalističku obuku za neke od poslova u Chevrolet-u.“

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Odskočni kamen za mlade ljude

Oni koji završe Akademiju mogu nastaviti trogodišnji program kompletne obuke gde stiču stručne i u ovoj oblasti industrije priznate kvalifikacije kao tehničari Chevrolet-a za delove i usluge ili kao tehničari za limariju.

Kada steknu kvalifikacije, učenici u UK i Italiji mogu biti predloženi od strane dilera, menadžera usluga i timova u post-prodaji da završe za Tehničara godine (UK) i dvogodišnji „Tech Challlenge“ (Italija) gde obuka i strast ka poslu u servisu za kupce mogu da pruže priliku za posao u Chevrolet-ovom visoko obučenom RML timu na Svetskom šampionatu turing automobila (WTCC).

Učeći kako da uspostave dijagnozu, poprave i isprave eventualne kvarove ili operativne probleme na bilo kom vozilu, obučeni svršeni studenti se dodeljuju predstavništvu Chevrolet-a u svom regionu ili mogu ostati za kompletnu edukaciju ili u školi ili na koledžu.

„Nezaposlenost među mladima je ozbiljan problem, a mi se staramo da mladi ljudi koji se pridruže Chevrolet-u steknu veštine koje su im potrebne ne samo zbog svoje karijere već i za život uopšte“, rekao je Nil Džonson, direktor GM Akademije. „Neverovatno je važno da pružimo priliku mladim ljudima jer su oni ključni resurs, sa novim idejama i neograničenim potencijalom.“

Chevrolet-ovi objekti za obuku pružaju obuku za 8.500 tehničara i konsultanata prodaje. Konsultanti prodaje u Evropi imaju oko 20.000 dana obuke u maloprodaji godišnje, sa stopom od 96 posto prolaznosti kojom se maksimizira potencijal i poslodavca i pojedinca.

Chevrolet

Vredne nagrade u NIS Petrol nagradnoj igri

Vredne nagrade u NIS Petrol nagradnoj igri

Velika letnja nagradna igra NIS Petrola pod nazivom „Vožnja bez granica“ održava se u periodu od od 9. jula do 6. avgusta na svim kompanijskim benzinskim stanicama u Srbiji. U nagradnoj igri mogu učestvovati punoletni građani Republike Srbije koji na NIS Petrolovim benzinskim stanicama kupe gorivo u iznosu od 2.000 dinara i više...

Mazda MX-5: Facelift za japansku verziju

Mazda MX-5: Facelift za japansku verziju

Aktuelna generacija modela Mazda MX-5, predstavljena je 2005. godine, ali odlazak ovog atraktivnog kabrioleta "u penziju" još uvek nije u planu. Japanska kompanija je objavila prve zvanične informacije i fotografije modernizovane Mazde MX-5 za 2013. godinu. Informacije se odnose na verzije za Japan, gde se MX-5 prodaje pod imenom Roadster...

Najniže letnje cene najpopularnijih Opelovih modela

Najniže letnje cene najpopularnijih Opelovih modela

Nakon, junskih popusta za vozila sa lagera, u Opelu je pokrenuta još jedna sjajna kampanja. Opelove verne kupce očekuju velika julska sniženja za čak četiri najbolja i najtraženija modela - Insigniju, Corsu, novu Astru i Astru Classic III...

Volkswagen dovršava preuzimanje Porschea do 1. avgusta

Volkswagen dovršava preuzimanje Porschea do 1. avgusta

Nemačka kompanija Volkswagen, preuzeće potpunu kontrolu nad proizvođačem sportskih automobila Porsche. Za preostalih 50.1 %, koliko trenutno nije u vlasništvu Volkswagena, nemačka kompanija će platiti 4,46 milijarde evra. Transakcija bi trebala biti završena do 1. avgusta...

Fiat 500X - Premijera naslednika modela Sedici

Fiat 500X - Premijera naslednika modela Sedici

O dolasku nove verzije modela 500, govori se već duže vreme. Ovoga puta, atraktivni model dobio je slovo X u svom imenu, a možemo ga svrstati u segment malih crossovera. Ako ste mislili da se radi samo o modifikovanoj verziji MPV modela 500L, prevarili ste se...

Volkswagen je imenovan za najbolji nemački ekološki brend

Volkswagen je imenovan za najbolji nemački ekološki brend

Volkswagen je jedan od najboljih ekoloških brendova na svetu. Ovo je rezultat ocenjivanja "Najbolji globalni ekološki brendovi 2012". Među vodećim brendovima, Volkswagen se popeo sa šestog na četvrto mesto, postajući tako najkompatibilniji ekološki nemački proizvođač automobila, kao i najbolja nemačka ekološka kompanija...

Održano takmičenje Mehaničar godine

Održano takmičenje Mehaničar godine

Kompanija Euro 07 DOO, u saradnji sa korporacijom Federal Mogul, održala je takmičenje za najboljeg mehaničara na području gradova Novi Sad i Beograd. Kompanija 007 se bavi uvozom i distribucijom auto delova od preko 200 svetskih proizvođača i jedna je od najvećih uvoznika auto delova u Srbiji...

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen je osvojio ukupno 23 nagrade - više nego bilo koji drugi automobilski brend - na 59. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Žiri se sastojao od 300 međunarodnih stručnjaka iz oblasti oglašavanja koji su izglasali brend Volkswagen za najbolji u industriji u osam kategorija.

Mazda: udvostručen godišnji kapacitet proizvodnje SKYACTIV motora

Mazda: udvostručen godišnji kapacitet proizvodnje SKYACTIV motora

U kompaniji Mazda Motor Corporation objavljeno je da se proizvodni kapacitet novog SUV krosovera Mazda CX-5 povećava sa 200.000 jedinica na 240.000 jedinica. Novi cilj biće dostignut na taj način što će se proizvodnja, pored fabrike Uđima br. 2, proširiti i na pogone fabrike Uđima br. 1...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje