AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

500.000-ta Opel Insignia izašla iz fabrike u Riselshajmu

500.000-ta Opel Insignia izašla iz fabrike u Riselshajmu

500.000-ta Opel Insignia je sišla sa proizvodne trake u fabrici u Riselshajmu u  Nemačkoj na proslavi kojoj je prisustvovao i direktor fabrike Aksel Šajben. Radi se o belom Insignia Sports Tourer karavanu, koji je opremljen najnovijim 2.0 BiTurbo CDTI motorom (snage 143 kW/195 ks i obrtnim momentom od 400 Nm) i koji je imao svoju premijeru u februaru.

„Siguran sam da su svi zaposleni u ovoj fabrici, kao i ja, veoma ponosni na ovaj uspeh. Od prvog predstavljanja modela Insignia u oktobru 2008. godine, naši zaposleni su prešli jednu milju više“, rekao je Šajben. „Od samog početka smo znali da je Insignia istinski pobednik. Raduje me to što je 500.000-ta Insignia opremljena najnovijim BiTurbo dizel motorom. Nova jedinica je nedavno lansirana i već dobija pozitivne reakcije od strane medija i kupaca.“

Insignia 2.0 BiTurbo CDTI: sekvencijalni dupli turbo i dvostruki intrerkuler sistem

Osim sekvencijalnog turbo sistema sa dva turbo punjača različitih veličina, Insignia 2.0 BiTurbo CDTI je prvo putničko vozilo opremljeno dvostrukim interkuler sistemom sa dva potpuno razdvojena rashladna kola. Zahvaljujući sekvencijalnom duplom turbo sistemu sa dva nivoa punjenja, Insignia je dizajnirana tako da pruži izrazito brze, osetljive i glatke performanse pri ubrzavanju. To posebno važi za model Insignia Sports Tourer koji, kada je opremljen šestostepenim ručnim menjačem, Start/Stop sistemom i prednjim pogonom, može da dostigne brzinu do 100 km/h za samo 8,9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 228 km/H. Dok su performanse na visokom nivou, potrošnja goriva je na malom i to na svega 5,4 litre na 100 km dok emisija štetnih gasova iznosi svega 134 g/km.

Osim 2.0 BiTurbo CDTI motora, porodica Insignia nudi još tri dizel motora i još četiri prenosna dizel mehanizma. Kada je reč o benzinskim motorima, novi 1.4 Turbo ecoFLEX (103 kW/140 ks) je jedan od najefikasnijih motora u segmentu autmobila srednje veličine dok je potrošnja goriva svega 5,7 litara na 100 kilometara, a emisija štetnih gasova iznosi 134g/km CO2.

Insignijina priča o uspehu

Od svoje premijere 2008. godine Insignia je osvojila više od 50 nacionalnih i internacionalnih nagrada, uključujući i prestižnu „Nagradu za auto godine 2009“. U smislu pouzdanosti, Insignia je proglašena za najbolji polovan auto u segmentu automobila srednje veličine (septembar 2011.) od strane nemačkog posmatrača polovnih automobila, „GTU“ (Udruženje za tehnički nadzor). Osim toga, Insignia je po drugi put za redom postigla najveći uspeh u izveštaju za polovne automobile DEKRA 2012. Ovo vozilo je broj jedan u svom segmentu zbog najmanjeg broja grešaka. Pohvale od strane stručnjaka za automobile takođe su se odrazile i na potražnju kupaca iz Rusije, gde trenutno vodi na tabeli po rastu prodaje. 2011. godine je prodato oko 150.000 primeraka modela Insignia u Evropi, dok su Ujedinjeno Kraljevstvo i Nemačka još uvek najveća tržišta sa 46.000 i 26.000 prodatih primeraka.

Od svih Insignia automobila koji se proizvedu u Riselshajmu, oko 40 odsto su Sports Tourer modeli, 40 odsto su hečbek modeli a preostalih 20 procenata vozila su nočbek modeli.



Vrlo moderna fabrika u Riselshajmu

Moderni pogon u Riselshajmu počeo je sa radom u januaru 2002. godine i predstavlja dom jedine fabrike u vlasništvu kompanije General Motors  u Evropi  u kojoj se vozila iz dva segmenta sklapaju na istoj proizvodnoj traci: u ovom slučaju to su kompaktni i segment vozila srednje veličine.

U Riselshajmu se proizvede 60 vozila na sat ili 860 na dan, a među njima su i hečbek, nočbek i Sports Tourer stilovi karoserije modela Insignia kao i Astra sa petora vrata. Linija za sklapanje stoga zahteva visok stepen fleskibilnosti. 770 potpuno automatizovanih robota na liniji programirani su tako da mogu da uoče razliku među svim različitim modelima i mogu da obrade oko 9.000 različitih delova koji se koriste u pravljenju modela Insignia. Oko 3.000 radnika rade u dve smene u fabrici koja predstavlja jednu od najmodernijih pogona za proizvodnju automobila širom sveta.



500.000-ta Opel Insignia izašla iz fabrike u Riselshajmu

Opel

Opel na Business Exitu

Opel na Business Exitu

Na manifestaciji Business Exit, koja se održava u četvrtak, 27.09.2012., na Petrovaradinskoj tvrđavi u Novom Sadu, posetioci će moći da uživaju u specijalnoj izložbi Opelovih automobila - od oldtajmera do najnovije Astre GTC...

Nova montažna linija za automobile Subaru

Nova montažna linija za automobile Subaru

Proizvođač automobila Subaru, japanska kompanija „Fudži teška industrija“ - FHI, prikazala je po prvi put pilot-verziju modela Subaru XV sklopljenog u Maleziji, na 20. Međunarodnom sajmu automobila u Indoneziji. Lokalna proizvodnja trebalo bi da započne januara 2013. godine...

RENAULT PRO + , SADA I U SRBIJI!

RENAULT PRO + , SADA I U SRBIJI!

U sredu 19 septembra u 19:30h AK KOMPRESOR ponosno je otvorila PRVI RENAULT PRO+ CENTAR U SRBIJI. Uz mnogobrojne zvanice iz sveta automobila, predstavnike kompanija, partnere i prijatelje, predstavljen je novi Renaultov koncept prodaje i održavanja lakih komercijalnih vozila namenjen profesionalnim kupcima, zanatlijama, preduzetnicima i korporacijama.

Novi Opel ADAM ostvaruje snove posetilaca na sajmu u Parizu

Novi Opel ADAM ostvaruje snove posetilaca na sajmu u Parizu

Novi ADAM, Opelov šik, mali gradski automobil će imati svoju svetsku premijeru za samo nekoliko dana, na "Mondial de l'Automobile" (Pariz, od 29. septembra do 14. oktobra 2012.), gde će tajne koje se kriju iza njegovog, praktično neograničenog, potencijala za prilagođavanje biti otkrivene...

Sedmi TOYOTA club Serbia skup - Košutnjak

Sedmi TOYOTA club Serbia skup - Košutnjak

TOYOTA club Serbia organizuje sedmo tradicionalno okupljanje. Zvezda manifestacije je nova GT86 / 86 / Hachi-Roku /*ハチロク* naslednik legendarne Corolle AE86. Toyota vraća sportsku strast, osetite je. Udahnite sedmo TOYOTA club Serbia okupljanje...

Jaguar F-Type na prvim fotografijama bez maske

Jaguar F-Type na prvim fotografijama bez maske

Britanska kompanija Jaguar objavila je prve fotografije, na kojima predstavlja serijski izgled dvosed modela F-Type. Na prvim fotografijama su tri roadstera, na čijim maskama je logo S, što znači da je pod "haubom" smešten turbo benzinski V6 motor zapremine 3.0 litra (380 KS)...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje