AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Obučena prva Ford Fiesta

Obučena prva Ford Fiesta

U restoranu Komunale proglašen je Fordov pobednik prvog kruga takmičenja “Obuci Fiestu”.  Učesnici su slali svoje predloge prekrivača za automobil Ford Fiesta, a članovi žirija, Andrej Kulundžić, popularna voditeljka Danijela Jankov, košarkaš Partizana Dušan Kecman, predstavnik „Smart Phone Shop-a“ Ivan Pljevaljčić i direktorka marketinga Grand Motorsa, Maja Babić, proglasili su pobednika najkreativnijeg rešenja I kruga.

Obučena prva Ford Fiesta

Voditeljka programa Marina Kotevski upoznala je goste sa kampanjom „Obuci Fiestu” kompanije Grand Motors, generalnog uvoznika Forda. Pored zabave, podsticanja mašte i inspiracije, kampanja ima za cilj humanitarnu donaciju instituciji za koju novinari procene da joj je pomoć najpotrebnija. Novčana sredstva će biti prikupljena  prodajom najboljih ideja (prekrivača) na aukciji naredne godine.

Kampanja „Obuci Fiestu“: takmičenje u kreativnosti

Ford je takmičenje pokrenuo pre mesec dana, kada je poznati kreator Darko Kostić kreirao prvi prekrivač za Fashion Week. Time je zvanično počelo takmičenje na Facebook-u. Ovim događajem obeležava se završetak prvog („Obuci Fiestu za zimu“) i najava drugog kruga koji će trajati do kraja decembra i čija je tema „Obuci Fiestu za Novu godinu“.

Slede faze Obuci Fiestu za Dan zaljubljenih i za proleće, nakon čega će cela kampanja biti svečano završena na prolećnom Fashion Week-u, predstavljanjem najboljih ideja na reviji „Fiesta Fashion“. Za temu „zima“ pristiglo je čak 220 radova, za koje je glasalo više od 6.000  fanova. Prisutni novinari su odabrali najboljih 10 radova, od kojih je žiri proglasio prvo, drugo i treće mesto.

Obučena prva Ford Fiesta

Nagrade

Pobednici svakog kruga dobijaju vredne nagrade. Nagrade za prvi krug obezbedio je Fordov partner, kompanija Smart Phone Shop, koja će prvoplasiranom uručiti „pametni telefon“ HTC najnovije generacije, dok su za drugo i treće mesto pripremljene moderne Jays slušalice, odnosno vaučer za kupovinu po izboru u vrednosti od 3.000 dinara.

Obučena prva Ford Fiesta

Pobednička ideja svakog kruga takmičenja biće odštampana na Fiesti namenjenoj za test vožnju koja će krstariti ulicama Beograda tokom trajanja kampanje. Finalni pobednik svih krugova postaće zaštitno lice Ford Fieste i dobiti ovaj automobil na korišćenje godinu dana, a drugo i treće mesto dobijaju putovanje iznenađenja.

 

„Ponosni smo na činjenicu da u Srbiji ima toliko kreativnih mladih ljudi i želimo da im pružimo priliku da njihove ideje nađu svoj put do priznanja. Takođe, nastojimo da pomognemo razvoj društva sprovođenjem programa društvene odgovornosti. Projekat smo predstavili i u Evropi i srećni smo da je proglašen kao Best Practice koji će sledeće godine biti primenjen u brojnim evropskim zemljama, što je još jedna potvrda da za ideje ne postoje granice“, izjavila je Maja Babić, direktor marketinga u Grand Motorsu.

Obučena prva Ford Fiesta

U daljem kreiranju novog „odela” za Fiestu takmičiće se i predstavnici medija, poznate ličnosti i blogeri Da je kampanja zanimljiva i mnogima osim takmičarima na Facebook-u potvrđuje i odličan odziv medijskih kuća, javnih ličnosti i blogera koji će podržati kampanju. Predstavnici medija su na licu mesta napravili prvi ”medijski prekrivač” za Fiestu,  a kao ideja poslužili su im i ”bedževi inspiracije” koje su dobili na ulazu.

 

Nakon ovoga, svaka redakcija će posebno dizajnirati ”odelo” za Fiestu  i svoje predloge će postavljati na Facebook stranicu na kojoj se odvija takmičenje. Glasanje za redakcijske predloge trajaće do 10.12.2011., a pobednička redakcija biće proglašena 12.decembra. Svi fanovi mogu da glasaju, a redakcija čiji prekrivač osvoji najveći broj glasova dobiće Fiestu na korišćenje na mesec dana.

Obučena prva Ford Fiesta

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

1. jula 2012. godine gđa Bjanka Vasilesku (Bianca Vasilescu) zauzela je mesto novog generalnog direktora InterMol-a, članice MOL grupe. Kompanija InterMol koja nudi potrošačima u Srbiji visokokvalitetne proizvode i uslugu, sada je bogatija za jednog profesionalca sa značajnim regionalnim iskustvom...

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Peti deo serijala Gymkhana, preselio se iz Hollywooda u San Francisco. Tema je ista - vozačka veština, koja se u nekim momentima graniči sa umetnošću, kao i glavni glumac - Ken Block, a supersnažni automobil - Ford Fiesta, i ovoga puta bila je opremljena kamerama sa svih strana...

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Tokom jula i avgusta kupci najpopularnijeg Fiata u Srbiji mogu da nabave dizel verziju za 7749 evra (u sistemu staro za novo), koliko košta i Punto Classic s pogonom na tečni naftni gas (LPG). Verzija Emotion ABS s benzinskim motorom dostupna je po ceni od 6999 evra, do isteka zaliha!

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Fudži teška industrija (FHI), poznati japanski proizvođač automobila Subaru počeo je prodaju unapređene verzije modela iz serije Subaru WRX STI. Takmičarska verzija „spec C“ od ovog meseca se prodaje kroz dilersku mrežu Subarua u Japanu i u 4-vratnom obliku karoserije...

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

Renault Symbioz
Slika nedelje