AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Delta Automoto uvodi novu uslugu, Zimovnik za motocikle, za sve one koji nemaju adekvatan prostor za čuvanje motocikla u zimskom periodu i to po promotivnim cenama od 25eur za jedan mesec, 50eur za tri meseca i 100eur za šest meseci...

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Jedan od najatraktivnijih modela za ljubitelje motosporta upravo je izložen na Salonu automobila u Australiji (AIMS) u obliku sportski opremljenog i za auto-piste spremnog Subaruovog BRZ-a. Na svom štandu prikazuje ga Subaru Australija, kao najnoviju kreaciju svog dugogodišnjeg partnera, kompanije Possum Bourne Motorsport (PBMS) iz Novog Zelanda.

Peugeot 2008: serijska verzija na prvoj fotografiji?

Peugeot 2008: serijska verzija na prvoj fotografiji?

Kompanija Peugeot je na sajmu automobila u Parizu predstavila koncept malog crossover modela, koji će u svom serijskom izdanju biti direktni konkurent modelima kao što su Nissak Juke ili Opel Mokka. Već tada je bilo jasno, da koncept nije daleko od serijske proizvodnje, što potvrđuje francuski časopis Auto Plus...

BASF: Međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta

BASF: Međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta

Povodom Noći dizajna, održane na pariskom sajmu automobila, BASF je pokrenuo prvo međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta. Konkurs je otvoren za sve one koji su zainteresovani za dizajn automobila i udobnost sedenja, ukoliko osmisle dizajnersko rešenje automobilskog sedišta napravljenog od BASF-ovih materijala.

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Novi Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima počeo je da se primenjuje od 4. maja 2012. godine. Upravo u ovom dokumentu su definisane odredbe, koje se odnose na upotrebu zimske opreme u predstojećem periodu od 1. novembra do 1. aprila...

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Japanska premium marka Lexus zasenila je posetioce ovogodišnjeg međunarodnog sajma automobila u Sidneju konceptom velikog luksuznog kupea sa oznakom LF-LC. Na manifestaciji Sydney Motor Show, prikazan je atraktivni granturismo u plavoj boji...

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Najpopularnija boja novih automobila je bela, koja krasi 22 procenta prodatih novih automobila u svetu. Druga najpopularnija boja je srebrna, za koju se odlučila petina vlansnika, a na trećoj poziciji se nalazi crna, sa udelom od 19 procenata. Ovo je rezultat studije, koju je sproveo američki proizvođač automobilskih boja, PPG Industries...

8. Beogradski reli terenskih vozila 2012

8. Beogradski reli terenskih vozila 2012

Na terenima oko Avale, vožen je 8. Beogradski reli terenskih vozila 2012. Reli je trajao dva dana. Centar događanja bio je planinarski dom Čarapićev brest, gde su bili smešteni takmičari. Organizator ovog takmičenja bio je off road klub "Extrem 4x4"...

Goran Petrović među najboljima u ekonomičnoj vožnji kamiona Volvo

Goran Petrović među najboljima u ekonomičnoj vožnji kamiona Volvo

Goran Petrović, 41-godišnji vozač u kompaniji Knjaz Miloš iz Aranđelovca, osvojio je visoko četvrto mesto na finalnom takmičenju The Drivers’ Fuel Challenge 2012 (Izazov za vozače: ekonomična potrošnja goriva), koje je prošle subote, 13. oktobra, održano u mestu Olomouc, u Republici Češkoj...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje