AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

Chevrolet je na ovogodišnjem severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila predstavio dva konceptna kupea kojima želi da inspiriše novu generaciju kupaca da zauzmu mesto za upravljačem i predlože ideje za novi automobil...

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

"Chevrolet je oduvek činio snove dostupnim svim generacijama“, rekao je predsednik General Motors-a za Severnu Ameriku, Mark Reuss. "Ova dva koncepta donose tu viziju u obliku bliskom novoj generaciji. Tražimo mišljenje naših kupaca, slušamo njihove savete i nalazimo nove načine da ih uključimo u proces nastanka novih modela.“

Prema podacima poslednjeg američkog popisa stanovništva, 80 miliona potrošača u SAD-u ulazi u svoje tridesete godine. Oni predstavljaju 40% današnjih potencijalnih kupaca automobila i ukupno oko bilion dolara (781 milijardu eura) kupovne moći.

U proteklih godinu dana Chevrolet je prikupljao stavove mladih potrošača iz Sjedinjenih Država. Nastali na temelju prikupljenih informacija, Chevrolet koncepti donose stil i funkcionalnosti za koje je ova grupa novih kupaca rekla da ih traži prilikom kupovine novog automobila.

Code 130R, prvi Chevrolet konceptni model, je kupe četvorosed jednostavnog uspravnog profila. S karoserijom u potpuno novoj metalik crvenoj boji s matiranim anodiranim zlatnim felnama, Code 130R krase dizajnerski detalji inspirisani legendarnim trkačkim automobilima i pogon na zadnjim točkovima. S agresivnim prednjim delom, širokim Chevrolet blatobranima, ravnim bočnim delovima karoserije i Chevrolet logom s dvema prekrštenim zastavama, Code 130R jasno se naslanja na Chevrolet tradiciju trkačkih automobila.

Dizajneri modela Code 130R zamislili su da njegov turbo motor bude tako konstruisan da radi u saradnji s tehnologijom eAssist. Gašenjem motora prilikom zaustavljanja, regenerativnim kočenjem i optimizacijom okretnog momenta prilikom ubrzanja ovaj koncept predstavlja nov nivo elektrifikacije automobila i usklađuje turbo performanse sa štedljivošću.

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

Tru 140S, drugi Chevrolet koncept, ima pogon na prednjim točkovima. Radi se o pristupačnom sportskom kupeu sa četiri sedišta. Ovaj koncept s troje vrata stvoren je da bude privlačan i istovremeno pristupačan sportski automobil. S posve novom matiranom belom bojom karoserije i hromiranim felnama s logom ukrštenih zastava, Tru 140S je dizajniran da izgleda samopouzdano, egzotično i brzo. Tru 140S se temelji na istoj platformi kao Chevrolet Cruze i električni automobil s produženim dosegom Chevrolet Volt.

Dizajneri koncepta Tru 140S želeli su da iskoriste tehnologije koje se inače mogu naći kod skupljih automobila, kao što su direktno ubrizgavanje i Stop/Start tehnologija temeljena na starteru čime se uspostavlja ravnoteža između unutrašnjeg sagorevanja i električnog pogona radi postizanja manje potrošnje goriva.

Oba koncepta krase funkcije za koje su mladi kupci rekli da ih posebno cene, kao što su:
•    sportski kupe s funkcionalnošću limuzine u koji se mogu udobno smestiti četiri putnika
•    unutrašnjost koja nudi povezivost i razne praktične funkcije kao što su inovativni pretinci za skladištenje, WiFi, integracija pametnog telefona s Chevrolet MyLinkom i ekranom na ploči s instrumentima
•    1.4-litarski Turbo Ecotec motor s oko 150 KS
•    Moguća cena masovno proizvedenih verzija oko 20.000 dolara

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

"Mladi kupci govore nam da žele visoku funkcionalnost uz izgled i estetiku kupea. Stilovi karoserije Codea i Trua svideli su se ovoj ciljanoj publici“, rekao je Frank Saucedo, direktor GM-ovog severnoameričkog studija za dizajn u Los Angelesu, gde su razvijena oba koncepta.

U unutrašnjosti konceptnih modela povezivost i razna prilagođavanja omogućili su stepen individualnosti za koji ova generacija kaže da je ključna.

„Ovi kupci cene mogućnost povezivanja. Omogućujući im da budu povezani integrisanjem  njihovih personalnih uređaja preko MyLinka i WiFija, vozilo se pretvara u njihovu ličnu stanicu za docking“, kaže Saucedo. „Enterijeri trenutno postoje samo u 2D izvedbi, što nam daje fleksibilnost da nastavimo raspravu i podstaknemo još dijaloga tokom našeg daljnjeg rada na ovim konceptnim modelima.“

Iz Detroita će ovaj par Chevrolet koncepata dalje da putuje na druge velike sajmove automobila, izložbe, događanja, prezentacije i ostale prilike za promociju kao što su univerzitetski kampusi. Chevrolet će takođe da podstakne mlade kupce na razmenu mišljenja preko društvenih mreža.

„Proizvođač automobila koji će da zna zainteresuje ovu generaciju imaće pred sobom izvrsnu priliku“, rekao je John McFarland, stariji menadžer u Chevrolet-ovom odeljenju globalnog marketinga koji je bio na čelu istraživanja mišljenja mladih za ovaj brend. „Mi iz Chevrolet-a želimo da stvorimo iskrenu i smislenu povezanost s tim kupcima, i to prema njihovim uslovima. Želimo da čujemo što imaju da nam kažu, da ih uključimo u proces stvaranja i damo im ono što zaista žele, a ne što mi mislimo da žele.“

Chevrolet

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Automobilske kompanije prethodnih dana malo toga kriju. Neposredno pred početak sajma automobila u Parizu, na internetu su se pojavile zvanične fotografije nove generacije modela VW Golf GTI. Trovratni Golf GTI još uvek je označen kao koncept, ali je više nego jasno da je serijska proizvodnja veoma blizu...

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch Grupa postavlja kamen temeljac za svoju prvu fabriku u prisustvu Premijera Ivice Dačića. Proizvodni pogon, deo divizije Elektro Pokretača se gradi u Pećincima, oko 25 kilometara od Beograda. Vodeći svetski dobavljač tehnologije i usluga uložiće oko 70 milliona evra u narednih sedam godina i planira da zaposli 620 ljudi...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje