AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Automobil otkriva karakter vlasnika

Automobil otkriva karakter vlasnika

Ljude odaju razne stvari koje govore o njima, jedna od njih je i automobil koji voze, na osnovu koga je moguće odrediti vlasnikov karakter. Vlasnici prestižnih marki - poput BMW-a, Audija, Mercedesa, Alfa Romea, Jaguara i Poršea - svesno biraju ta vozila i veoma im smeta kada neko ne primeti koji automobil voze...

Psiholozi smatraju da su to vozači, koji i svojim automobilom žele da pokažu da su "alfa životinje", dakle predvodnici čopora, iako postoje razlike među njima. Osobe koje voze BMW smatraju se osobama koje se rado pokazuju, koje cene ekskluzivnost i pažljivo slede svoj životni stil. Oni su skloni istraživačkom duhu, a "radost vožnje" s mnoštvom konjskih snaga pod poklopcem motora pokazuje i njihovu potrebu za slobodom i autonomijom. Statistika je pokazala i da su skloni rizicima i da se veoma često bave nekim malo opasnijim sportom.

Vozači Mercedesa su dugo bili na glasu da su, zajedno sa skupim autom, kupili i traku za preticanje sa koje nikad ne silaze. Ali novija istraživanja su pokazala da su današnji vlasnici Mercedesa često samouvereni muškarci koji već pojavom žele da pokažu svoju dominantnost, stručnost i sposobnost vođenja, ali koji i istovremeno veliku pažnju posvećuju sigurnosti. Na traci za preticanje se danas guraju vozači Audija i za njih se veruje da uvek žele da iskoriste svoju prednost i da se upravo oni najviše guraju napred. Oni su zaljubljenici u tehniku i obožavaju tehničke novine. Kada je reč o vozačima Poršea, njihovo ponašanje često opasno naginje aroganciji i često su fizički atraktivni. Oni uglavnom ne vole da imaju suvozača, dok vozači drugih prestižnih marki žele da kraj njih sedi fizički atraktivna osoba - po mogućstvu suprotnog pola.


Jedna studija je pokazala da vozači Poršea imaju i manje aktivan seksualni život od - vozača Renoa. Razlog je veoma jednostavan: vozači Poršea su često starija gospoda koja su tim sportskim vozilom ispunila svoj san iz detinjstva, dok su vozači Renoa većinom žene stare između 20 i 30 godina kojima je ovaj povoljan "Francuz" prvi sopstveni automobil, preneo je nemački državni radio "Dojče vele".

Na osnovu statističkih podataka došlo se do zaključaka i da su, na primer, vlasnici Jaguara zaduženiji od ostalih vozača, da su vozači Volvoa zapravo mnogo agresivniji nego što se misli, ali se kriju iza švedskog čelika i imidža ljubitelja porodice. Mnogi proizvođači automobila nisu srećni zbog zaključaka do kojih su došli istraživači, pa tako Opel već godinama pokušava da izmeni mišljenje o vlasnicima tih vozila kao o "dosadnjakovićima iz provincije". Ni vlasnici Fordova ne uživaju baš glas kao posebno zanimljive osobe, često imaju prekomernu težinu i veoma su sramežljivi.

Vlasnike Folksvagena čak ni psiholozi ne mogu da opišu jer taj automobil i dalje važi za "automobil za svakoga" pa ga voze i lepi i ružni i siromašni i bogati i obrazovani i ne baš previše pametni. Samim tim u Foklsvagen seda neko ko se ne želi da se ističe niti automobilom - niti samim sobom.

Izvor: www.netauto.rs

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Automobilske kompanije prethodnih dana malo toga kriju. Neposredno pred početak sajma automobila u Parizu, na internetu su se pojavile zvanične fotografije nove generacije modela VW Golf GTI. Trovratni Golf GTI još uvek je označen kao koncept, ali je više nego jasno da je serijska proizvodnja veoma blizu...

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch Grupa postavlja kamen temeljac za svoju prvu fabriku u prisustvu Premijera Ivice Dačića. Proizvodni pogon, deo divizije Elektro Pokretača se gradi u Pećincima, oko 25 kilometara od Beograda. Vodeći svetski dobavljač tehnologije i usluga uložiće oko 70 milliona evra u narednih sedam godina i planira da zaposli 620 ljudi...

Fiat na salonu automobila u Parizu

Fiat na salonu automobila u Parizu

Na predstojećem Salonu automobila u Parizu, koji traje od 27. septembra do 14. oktobra (27. i 28. septembar rezervisani su za predstavnike medija), Fiat predstavlja novu Pandu 4X4, Pandu Trekking, Pandu Natural Power, Freemont Park Avenue i Freemont 2.4 sa šestostepenim automatskim menjačem...

Grand Motors: Besplatan pregled, popust za delove i rad

Grand Motors: Besplatan pregled, popust za delove i rad

Svim vlasnicima Infiniti automobila u Srbiji, bez obzira na godinu proizvodnje, poreklo i mesto kupovine, ovlašćeni voznik i serviser, Grand Motors, od 1. oktobra do 1. decembra omogućava da u servisu na Novom Beogradu obave besplatnu kompletnu kontrolu vozila, dok za delove koje treba zameniti i rad majstora odobrava 10 odsto popusta...

Audi Q3 2026
Slika nedelje