AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Lifestyle: Gillette izabrao “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji“

Lifestyle: Gillette izabrao “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji“

Gillette Mach 3 Sensitive organizovao je finale takmičenja za “Najtraženijeg muškarcac u Srbiji” koje se odigralo u beogradskom klubu BG Promet. Deset takmičara, unapred izabranih od strane posetilaca web strane sportske.net, pokazali su svoje znanje u domenu brijanja, mode, lepih manira, plesanja i zavođenja...

Lifestyle: Gillette izabrao “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji“

Žiri, koga su činile Goca Tržan, Snežana Savić i Marijana Mićić, odlučile su da je Branko Vasiljević iz Zrenjanina dostojan glavne nagrade: puta u Rio za dve osobe i slike na Gillette bilbordu.

 “Odlučio sam da učestvujem na ovom događaju jer znam da  žene vole muškarce koji su samouvereni, koji imaju stila i, pre svega, koji znaju da se brinu o sebi. Zato ja i koristimI Gillette Mach 3 Sensitive, zajedno sa kremom za brijanje i balsamom za posle brijanja od Gillette-a. Jer, iako imam osetljivu kožu, izgledaću bolje ako ona bude glatka i neiritirana.", rekao je Branko Vasiljević, pobednik takmičenja “Najtraženiji muškarac u Srbiji”. 

Takmičenje se sastojalo od tri dela u kojima su takmičari trebali da pokažu svojeznanje u pogledu brijanja, mode, lepih manira, plesanja i zavođenja.

“Mislim da je najvažnije da muškarac bude obrijan i da ima glatku kožu kako bi svako poželeo da ga poljubi! Takođe, “Najpoželjniji muškarac u Srbiji mora da izgleda atraktivno i da odiše samopouzdanjem”, rekla je Goca Tržan, članica žirija. 

Lifestyle: Gillette izabrao “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji“

Gillette Mach 3 Sensitive je brijač specijalno dizajniran od strane  Gillette-a za muškarce sa osetljivom kožom, kao i za tinejdžere koji su tek počeli da se briju. Da bi osigurali brijanje bez iritacije, naši dermatolozi preporučuju korišćenje celog seta proizvoda za negu kože koji uključuje i kremu za brijanje i balsam za posle brijanja.

“Studije sprovedene od strane Gillette-a pokazuju da većina muškaraca ima osetljivu kožu – 3 od 4 muškarca kaže da ima osetljivu kožu koja postaje iritirana nakon brijanja. Gillette Mach 3 Sensitive je specijalno dizajniran za osetljivu kožu i garantuje perfektno i udobno brijanje za sve delove lica", rekao je  Răzvan Resmerița, Brand PR Manager za P&G.

Lifestyle: Gillette izabrao “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji“

Kampanja za “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji” odigrala se u novembru i decembru 2011. godine, i sastojala se iz tri dela: takmičenja na internetu gde su takmičari sakupljli glasove i događaja na kome se odigralo finale takmičenja. Takmičari su trebali da posete Gillette Mach 3 Sensitive stranicu na sajtu  sportske.net, da postave svoju fotografiju i dobiju što je moguće više glasova. 10 takmičara sa najviše glasova ušlo je u finale i takmičilo se za titulu “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji”, kao i za glavnu nagradu – put u Rio de Ženeiro za dve osobe.

Gillette

Opel ADAM: Prosto jedinstven

Opel ADAM: Prosto jedinstven

Izgled najmanjeg Opela je otkriven posredstvom nekoliko fotografija i zvaničnih informacija, koje se odnose na dimenzije i pogonske agregate. Mali Opel Adam ima troja vrata i stoji na skraćenoj platformi modela Opel Corsa...

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

1. jula 2012. godine gđa Bjanka Vasilesku (Bianca Vasilescu) zauzela je mesto novog generalnog direktora InterMol-a, članice MOL grupe. Kompanija InterMol koja nudi potrošačima u Srbiji visokokvalitetne proizvode i uslugu, sada je bogatija za jednog profesionalca sa značajnim regionalnim iskustvom...

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Peti deo serijala Gymkhana, preselio se iz Hollywooda u San Francisco. Tema je ista - vozačka veština, koja se u nekim momentima graniči sa umetnošću, kao i glavni glumac - Ken Block, a supersnažni automobil - Ford Fiesta, i ovoga puta bila je opremljena kamerama sa svih strana...

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Tokom jula i avgusta kupci najpopularnijeg Fiata u Srbiji mogu da nabave dizel verziju za 7749 evra (u sistemu staro za novo), koliko košta i Punto Classic s pogonom na tečni naftni gas (LPG). Verzija Emotion ABS s benzinskim motorom dostupna je po ceni od 6999 evra, do isteka zaliha!

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Fudži teška industrija (FHI), poznati japanski proizvođač automobila Subaru počeo je prodaju unapređene verzije modela iz serije Subaru WRX STI. Takmičarska verzija „spec C“ od ovog meseca se prodaje kroz dilersku mrežu Subarua u Japanu i u 4-vratnom obliku karoserije...

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje