AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet povećao trzišni udeo u Zapadnoj i Istočnoj Evropi

Chevrolet povećao trzišni udeo u Zapadnoj i Istočnoj Evropi

Chevrolet je prodao 206.400 automobila u zapadnoj i centralnoj Evropi ** u 2011. godini, što je rast od 1.600 jedinica u odnosu na 2010. godinu, i tako zabeležio najbolje učešće brenda na ukupnom tržištu motornih vozila od 1,24%...

Chevrolet je zabeležio rast prodaje na 20 i rast učešća na 16 tržišta u zapadnoj i centralnoj Evropi u odnosu na 2010. godinu. U sedam država je 2011. godine zabeleženo rekordno tržišno učešće, a mnoge od njih slave i najveći obim prodaje u istoriji: Austrija (tržišni udeo od 1,18%), Francuska (0,88%), Nemačka (0,86%), Poljska (2,28%), Srbija (5,02%), Slovenija (2,29%) i Turska (2,6%).

"Ponosni smo što smo postigli rekordno tržišno učešće u Evropi u 2011. godini, u kojoj je Chevrolet slavio stogodišnjicu poslovanja”, kaže Suzan Dočerti (Susan Docherty), predsednica i CEO kompanije Chevrolet Europe. Chevrolet je 2011. godine lansirao sedam novih modela, zahvaljujući čemu njegov portfolio sada pokriva preko 50% tržišnih segmenata. “Sa našom potpuno novom linijom proizvoda u prodajnim salonima širom Evrope, 2012. godina predstavlja uzbudljivu priliku za dalji rast”, dodaje Suzan Dočerti.

Chevrolet Spark je najprodavaniji model Chevrolet-a u Evropi i zauzima 5,5% segmenta mini automobila sa 66.400 prodatih primeraka. Mali automobil Chevrolet Aveo je prodat u 51.000 primerka, dok je Chevrolet Cruze, koji je sada dostupan i u hečbek verziji, zabeležio prodaju 39.400 primeraka. Kompaktna limuzina Chevrolet Cruze je ponovo lider u svom segmentu na nekoliko evropskih tržišta, a ona je i najprodavaniji model Chevrolet-a širom sveta sa milion prodatih primeraka od svog lansiranja 2009. godine. 2012. godine će biti lansiran Chevrolet Cruze karavan, što će pokriti još jedan važan segment u regionu zapadne i centralne Evrope.

SUV model Chevrolet Captiva i porodični monovolumen Chevrolet Orlando i dalje beleže visoku potražnju sa 24.300 i 20.600 prodatih jedinica u 2011. godini. Prodaja legendarnog sportskog automobila Camaro, koji je lider u svom segmentu na američkom tržištu, dostigla je 600 primeraka u prvih nekoliko meseci prodaje u Evropi, od čega je 40% zabeleženo u Francuskoj.

Chevrolet je u celoj Evropi*** prodao rekordnih 517.800 vozila u 2011. godini, što je povećanje od 40.500 primeraka ili 8,5% u poređenju sa 2010. godinom. Kompanija je takođe postigla rekordno tržišno učešće od 2,61%. Chevrolet je uspeo da odbrani titulu najboljeg uvoznog brenda u Rusiji, sa prodajom od 173.500 automobila i SUV modela u 2011. godini, što je povećanje od 57.200 primeraka i tržišno učešće od 6,39%.

* Preliminarne cifre zabeležene na ukupnom tržištu motornih vozila (putnički automobili i laka komercijalna vozila)
** Zapadna i centralna Evropa obuhvata 37 država: EU27 plus Andora, Albanija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Island, Makedonija, Norveška, Srbija, Crna Gora, Švajcarska i Turska.
*** Cela Evropa obuhvata 49 država: zapadna i centralna Evropa, Rusija, Ukrajina, Uzbekistan, Kazahstan i druge zemlje ZND.

Chevrolet

EKO Serbia - 10 godina u Srbiji

EKO Serbia - 10 godina u Srbiji

Kompanija EKO Serbia a.d., članica grupacije Hellenic Petroleum, obeležila je je deset godina poslovanja na tržištu Srbije u prisustvu prijatelja kompanije, zvanica iz sveta sporta, poslovnih partnera, zaposlenih...

Lifestyle: Koji sat nosi Michael Schumacher?

Lifestyle: Koji sat nosi Michael Schumacher?

Uobičajeno je da proizvođači satova, u saradnji sa automobilskim kompanijama, proizvode specijalne edicije hronograga posvećene takmičarskim timovima. Ali, prava je retkost da sat bude posvećen određenoj osobi. Ko se može pohvaliti time, da ima sopstvenu limitiranu ediciju satova. To je definitivno Michael Schumacher...

Citroën DS3 1.2 VTi: Nova bazna motorizacija

Citroën DS3 1.2 VTi: Nova bazna motorizacija

Novi trocilindarski motor, koji je predstavljen u modelu Peugeot 208, stigao je i pod haubu modela Citroën DS3. U gradskom imidž modelu, 1.2 VTi će biti novi osnovni motor. Ima jedan cilindar i dva decilitra zapremine manje od dosadašnje bazne motorizacije 1.4 VTi (70 kW)...

Porsche 918 Spyder: Paprena dodatna oprema

Porsche 918 Spyder: Paprena dodatna oprema

Cena od 768.026 evra nije bila prepreka da skoro cela serija ovog atraktivnog automobila bude rasprodata i pre nego što je počela serijska proizvodnja. Konačno imamo i zvanične podatke iz brošure, u kojoj su cene dodatne opreme paprene. Tako će za neku od specijalnih boja karoserije, kupac morati da izdvoji dodatnih 60.000 evra...

Volkswagen Beetle Remix - Pojačava retro stil

Volkswagen Beetle Remix - Pojačava retro stil

Volkswagen predstavlja novu specijalnu ediciju modela Beetle pod nazivom Remix, koju karakterišu stilske promene eksterijera i enterijera, zajedno sa proširenim stepenom opreme. Volkswagen Beetle Remix zadovoljiće pre svih one koji žele viši stepen prepoznatljivosti...

Nissan testira uz pomoć zanimljivih balona

Nissan testira uz pomoć zanimljivih balona

Pred nama su nove "špijunske" fotografije iz test centra Nissana - Grandrive u Japanu, koje privlače veliku pažnju prolaznika. Na prvi pogled, sve izgleda kao da Japanci testiraju neku novu sofisticiranu konstrukciju, ali ovi "naduvani" automobilu su nešto sasvim drugo...

MOL šuma na Savskom nasipu

MOL šuma na Savskom nasipu

InterMOL, članica MOL Grupe, sprovela je ekološki svesnu akciju u saradnji sa uglednom nevladinom organizacijom Ekotopija i pošumila deo Savskog nasipa koji od sada nosi naziv „MOL šuma“. Ova akcija je samo početak saradnje InterMOL-a sa nevladinom organizacijom Ekotopija...

Opel Mokka SUV: Novi detalji i fotografije

Opel Mokka SUV: Novi detalji i fotografije

Nova Opel Mokka je osvojila srca potencijalnih kupaca. Spremna je za lansiranje, a do oktobra je za ovaj SUV širom Evrope već primljeno preko 40.000 narudžbina. Tražnja je izuzetno velika u Nemačkoj, V. Britaniji, Italiji i Rusiji...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje