AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Continental poneo prestižnu titulu „Proizvođača pneumatika godine“

Continental poneo prestižnu titulu „Proizvođača pneumatika godine“

Nagradu „Proizvođač pneumatika godine” Continental je dobio od međunarodnog stručnog časopisa Tire Technology International (TTI). Nagrade za inovacije koje dodeljuje TTI smatraju se najvažnijim nagradama u industriji i odaju priznanje najnovijem razvoju i napretku u tehnologiji pneumatika širom sveta...

Ovogodišnjim kriterijumima izbora ponovo je glavni naglasak stavljen na tehnološke inovacije kojima se dodatno poboljšava bezbednost i održivost proizvoda, a nagrade je dodeljivao međunarodni žiri sastavljen od preko 20 novinara i vodećih stručnjaka u industriji pneumatika.


Osvrnuvši se na dobitnika, glavni i odgovorni urednik časopisa TTI Mat Ros rekao je: „Tradicionalno se u kategoriji ‘Proizvođač pneumatika godine’ vodi veoma tesna borba. Pravo je zadovoljstvo što je Continental po treći put odneo pobedu, posebno na domaćem terenu. Žiri je bio zadivljen brojem dostignuća ove kompanije u minuloj godini, uključujući ContiRe.Tex, drugu generaciju pneumatika za Extreme E, širok spektar saradnje u istraživanjima i pneumatik Conti GreenConcept, da navedeno samo neke. Zbog svoje posvećenosti inovacijama i održivosti Continental je više nego zaslužio nagradu.”
Bernd Korte, potpredsednik Platforme za razvoj i industrijalizaciju pri Pneumaticima Continental, primio je nagradu u ime kompanije.

Continental poneo prestižnu titulu „Proizvođača pneumatika godine“

„Izuzetno smo počastvovani kao dobitnici ovogodišnje nagrade ‘Proizvođač pneumatika godine’. Ona nas motiviše da nastavimo putem koji smo izabrali, a to je neprekidno ulaganje u razvoj pneumatika i pružanje značajnog doprinosa bezbednoj, ekonomičnoj i ekološki prihvatljivoj mobilnosti”, rekao je Korte.


Godine 2022. Continental je osvojio prestižnu nagradu „Proizvođač pneumatika godine” po treći put u poslednjih osam godina, što pokazuje posebnu posvećenost vodećim tehnološkim inovacijama na tržištu, u čijem su središtu bezbednost i održivost. Mi smo kao proizvođač vrhunskih pneumatika nedavno ponovo iskazali svoju snagu inovacija predstavivši tehnologiju ContiRe.Tex. Posebno razvijena tehnologija za veću održivost dovedena je do statusa spremnosti za proizvodnju u samo nekoliko meseci.


Ona nam omogućava da u potpunosti zamenimo uobičajeno poliestersko predivo u telu pneumatika recikliranim predivom dobijenim od prerađenih PET boca. Tehnologija je znatno efikasnija nego uobičajeni načini prerade PET boca radi dobijanja poliesterskog prediva visokih performansi. Boce koje se koriste za ovu tehnologiju potiču isključivo iz regiona koji nemaju zatvoren reciklažni krug. Tehnologijom ContiRe.Tex Continental je prišao korak bliže cilju da postane najnapredniji proizvođač pneumatika kada je reč o društvenoj odgovornosti i odgovornosti prema životnoj sredini.


PR

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Ograničena količina, trenutno dostupna na lageru, uz mesečnu ratu od samo 49, odnosno 40 evra. Uprkos činjenici da je u novije vreme ekologija prva tema u svim razgovorima o vozilima i saobraćaju, pri odluci o kupovini i dalje najviše uticaja imaju efikasnost i ekonomičnost prevoznog sredstva...

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Renault Grupa raspolaže brojnim testnim i inženjerskim centrima u Francuskoj i svetu. Jedan takav centar, smešten u Aubevoyeu, je dom skrivenom blagu: gluvim komorama. U tim tajanstvenim komorama, izolovanim od zvučnih i elektromagnetnih talasa, opsežno se testiraju prototipi novih vozila...

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

DDOR BG CAR SHOW 07 i 14. MOTOPASSION su tokom četiri dana, koliko su trajali (uz novinarski dan, koji je manifestaciji prethodio) bili najveći auto-moto događaj te vrste u svetu i prva manifestacija te vrste u Evropi koja je održana nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova...

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Svojim ciljevima, strategijom održivosti i predstavljanjem strateškog plana Renaulution, Renault Grupa i njene marke su pokrenule veliku transformaciju i trku za što većim količinama zamenile ciljem stvaranja komercijalne, ekološke i društvene vrednosti kako bi postigle ugljeničnu neutralnost u Evropi do 2040. i globalno do 2050...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje