AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nastup Škoda brenda na sajmu automobila u Beogradu

Nastup Škoda brenda na sajmu automobila u Beogradu

Rezultati prodaje i zadovoljstvo kupaca iz godine u godinu svedoče o uspešnim odlukama i dobrim poslovnim potezima. Zadovoljna prošlošću, Škoda je okrenuta budućnosti, a budućnost je već uveliko počela...

Ako bismo hteli u samo nekoliko reči da opišemo kako će ŠKODA izgledati u budućnosti, rekli bismo da će nastojati da bude internacionalnija, električnija i digitalnija. Trendovi kojima teži su: smanjenje emisija, a sa tim je povezana i elektrifikacija i digitalizacija.


Jedan od osnovnih prioriteta brenda ŠKODA je da do 2030. godine postane jedan od pet najprodavanijih brendova u Evropi. Takođe, u skladu sa temom ovogodišnjeg sajma automobila, jedan od osnovnih prioriteta kompanije ŠKODA AUTO je smanjenje emisije izduvnih gasova, kao i prebacivanje procesa proizvodnje na zeleniji rad.


Brend ŠKODA će se na ovogodišnjem DDOR ECO BG CAR SHOW-u predstaviti sledećim modelima:


• ŠKODA FABIA – najprodavaniji model brenda ŠKODA u Srbiji u 2021. godini
• ŠKODA KAROQ – redizajnirana verzija modela u SportLine verziji
• ŠKODA OCTAVIA COMBI G-TEC – verzija modela, koji je jedan od osnovnih stubova brenda, sa pogonom na benzin i CNG
• ŠKODA ENYAQ iV – prvi električni SUV model brenda ŠKODA
• ŠKODA ENYAQ COUPE RS iV – sportska RS verzija električnog SUV modela


PR

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Ograničena količina, trenutno dostupna na lageru, uz mesečnu ratu od samo 49, odnosno 40 evra. Uprkos činjenici da je u novije vreme ekologija prva tema u svim razgovorima o vozilima i saobraćaju, pri odluci o kupovini i dalje najviše uticaja imaju efikasnost i ekonomičnost prevoznog sredstva...

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Renault Grupa raspolaže brojnim testnim i inženjerskim centrima u Francuskoj i svetu. Jedan takav centar, smešten u Aubevoyeu, je dom skrivenom blagu: gluvim komorama. U tim tajanstvenim komorama, izolovanim od zvučnih i elektromagnetnih talasa, opsežno se testiraju prototipi novih vozila...

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

DDOR BG CAR SHOW 07 i 14. MOTOPASSION su tokom četiri dana, koliko su trajali (uz novinarski dan, koji je manifestaciji prethodio) bili najveći auto-moto događaj te vrste u svetu i prva manifestacija te vrste u Evropi koja je održana nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova...

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Svojim ciljevima, strategijom održivosti i predstavljanjem strateškog plana Renaulution, Renault Grupa i njene marke su pokrenule veliku transformaciju i trku za što većim količinama zamenile ciljem stvaranja komercijalne, ekološke i društvene vrednosti kako bi postigle ugljeničnu neutralnost u Evropi do 2040. i globalno do 2050...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje