AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nastup Škoda brenda na sajmu automobila u Beogradu

Nastup Škoda brenda na sajmu automobila u Beogradu

Rezultati prodaje i zadovoljstvo kupaca iz godine u godinu svedoče o uspešnim odlukama i dobrim poslovnim potezima. Zadovoljna prošlošću, Škoda je okrenuta budućnosti, a budućnost je već uveliko počela...

Ako bismo hteli u samo nekoliko reči da opišemo kako će ŠKODA izgledati u budućnosti, rekli bismo da će nastojati da bude internacionalnija, električnija i digitalnija. Trendovi kojima teži su: smanjenje emisija, a sa tim je povezana i elektrifikacija i digitalizacija.


Jedan od osnovnih prioriteta brenda ŠKODA je da do 2030. godine postane jedan od pet najprodavanijih brendova u Evropi. Takođe, u skladu sa temom ovogodišnjeg sajma automobila, jedan od osnovnih prioriteta kompanije ŠKODA AUTO je smanjenje emisije izduvnih gasova, kao i prebacivanje procesa proizvodnje na zeleniji rad.


Brend ŠKODA će se na ovogodišnjem DDOR ECO BG CAR SHOW-u predstaviti sledećim modelima:


• ŠKODA FABIA – najprodavaniji model brenda ŠKODA u Srbiji u 2021. godini
• ŠKODA KAROQ – redizajnirana verzija modela u SportLine verziji
• ŠKODA OCTAVIA COMBI G-TEC – verzija modela, koji je jedan od osnovnih stubova brenda, sa pogonom na benzin i CNG
• ŠKODA ENYAQ iV – prvi električni SUV model brenda ŠKODA
• ŠKODA ENYAQ COUPE RS iV – sportska RS verzija električnog SUV modela


PR

Kia prošle godine u Evropi s rekordnim tržišnim udelom od 4,8%

Kia prošle godine u Evropi s rekordnim tržišnim udelom od 4,8%

Po najnovijim podacima koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) Kia je u 2022. godini u Evropi (Kia ovde ubraja zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjeno kraljevstvo) dostigla novi rekordni tržišni udeo koji je iznosio 4,8 % od svih prodatih putničkih vozila na tržištu...

Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje