AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Novi sistem apsolutne kontrole za Honda automobile

Novi sistem apsolutne kontrole za Honda automobile

Honda je u svoju ponudu uvrstila potpuno novi uređaj – VIPER. Ovo je najnovija generacija alarma, ali i uređaj koji u velikoj meri doprinosi komforu korišćenja automobila i omogućava Vam apsolutnu kontrolu nad automobilom...

VW Taigun: koncept terenske verzije modela Up!

VW Taigun: koncept terenske verzije modela Up!

U brazilskom Sao Paulu ove nedelje se održava međunarodni sajam automobila. Kompanija Volkswagen ovde je predstavila studiju kompaktnog SUV modela pod nazivom Taigun. Automobil je tehnički baziran na seriji modela New Small Family, u koju spadaju modeli VW Up!, Škoda Citigo i SEAT Mii...

Benzin od vazduha i vode - dolazi uskoro?

Benzin od vazduha i vode - dolazi uskoro?

S vremena na vreme u ozbiljnim medijima se pojavljuju informacije, koje se odnose na takozvana zelena goriva. Poslednja takva informacija se pojavila u dnevniku The Telegraph. Prema pisanju ovog dnevnog lista, britanska firma Air Fuel Synthesis (AFS) je pronašla revolucionaran način, kako od vode i vazduha napraviti "benzin"...

Vespa u Progresu

Vespa u Progresu

U galeriji “Progres” u Knez Mihajlovoj ulici u Beogradu u toku je izložba pod nazivom “Vespa – 55 godina u Beogradu”. Organizator izložbe je “Vespa Klub Srbija”. Izložbu je svečano otvorio ambasador Italije u Srbiji gospodin Armando Varikio (Armando Varriccio), inače veliki ljubitelj starovremenskih vozila...

Evropsko tržište u septembru 2012 - Analiza

Evropsko tržište u septembru 2012 - Analiza

Mesec septembar je pokazao, da je situacija na evropskom tržištu novih automobila veoma ozbiljna. U Evropi je tokom septembra meseca tekuće godine prodato 1.132.908 vozila, što je za 11,2 % manje nego u istom mesecu prošle godine. Ovo pokazuje statistika analitičke kompanije JATO Dynamics...

Istraživanje - Pušenje je štetno za putnike u automobilu

Istraživanje - Pušenje je štetno za putnike u automobilu

Ranije studije su jasno dokazale, da udisanje dima cigareta šteti zdravlju ljudi. Najnovije istraživanje u Velikoj Britaniji upozorava, da je pasivno pušenje opasno po zdravlje putnika u automobilu. Zaključak je jasan, nikako ne pušite dok vozite ili se vozite...

Pre 125 godina Bosch je proizveo prvi magnet za paljenje

Pre 125 godina Bosch je proizveo prvi magnet za paljenje

Počeci kompanije Bosch kao dobavljača automobilske opreme sežu još u daleku 1887. godinu. U toj je godini na zahtev jednog kupca, 25-godišnji električar i precizni mehaničar Robert Bosch izradio proizvod koji je kasnije odigrao važnu ulogu u automobilu – magnet za paljenje za stacionarni motor...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje