AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Novi Ford Ranger - International Pick-Up of The Year 2013!

Novi Ford Ranger - International Pick-Up of The Year 2013!

Novi Ford Ranger je osvojio nagradu Međunarodni pik-ap za 2013. godinu. Svaki od članova žirija je rangirao novog Rangera kao svoj izbor broj jedan; žiri hvali njegove performanse na i van puta, liniju jakih motora, nosivost i vučne sposobnost i bezbednost...

FOTO: Mark Webber za volanom Dacije Duster

FOTO: Mark Webber za volanom Dacije Duster

S vremena na vreme se neki poznati takmičarski vozač pojavi za volanom serijskog, obično sportskog automobila. Mark Webber je posle uzbudljive trke u Abu Dhabiju isprobao model iz sasvim druge kategorije. Australijskog takmičara je pozvao Renault, da testira Daciju Duster u Omanu...

Maserati Quattroporte 2013: Italijanski luksuz po šesti put

Maserati Quattroporte 2013: Italijanski luksuz po šesti put

Maserati je zvanično predstavio dugo očekivanu novu generaciju sedana Quattroporte. Novi luksuzni sedan je doneo ono što smo mogli i očekivati - više rafiniranosti i lukuza, a manje sportskog duha i agresivnosti. Motor za svoj sedan, Maserati je razvio u saradnji sa kompanijom Ferrari...

Aston Martin Vanquish na novim fotografijama

Aston Martin Vanquish na novim fotografijama

Aston Martin predstavlja drugu generaciju modela Vanquish na novim fotografijama. Britanski supersportski model svoje sportske linije prikazuje u novim bojama karoserije, a na fotografijama ga možemo videti u pravoj akciji, sa puno dima (naravno iz pneumatika)...

Dacia na sajmu u Istanbulu prikazala Dokker Stepway

Dacia na sajmu u Istanbulu prikazala Dokker Stepway

Terenski imidž je u poslednje vreme veoma popularan, i zato je kompanija Dacia odlučila da proširi ponudu svojih modela sa terenskim izgledom. Na sajmu automobila u Istanbulu, predstavljen je model Dacia Dokker, ali u verziji Stepway...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje