AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Novi Renault Clio predstavljen u Hit Auto salonu

Novi Renault Clio predstavljen u Hit Auto salonu

Sinoć je u prodajnom salonu kompanije HIT AUTO predstavljena nova generacija modela Renault Clio. Pred mnogobrijnim saradnicima i predstavnicima medija, predstavljena je četvrta generacija modela Renault Clio, koji nam dolazi sa novim dizajnom, razvijenim u stilu novog dizajnerskog smera ove marke, a pod haubom se krije novi turbo benzinski motor sa tri cilindra 0.9 TCe...

Kampanja: Slupani automobil od ljudskih tela

Kampanja: Slupani automobil od ljudskih tela

Australijska umetnica Emma Hack, koja je specijalizovana za body painting, u Adelaidi je učestvovala u veoma zanimljivom projektu. Ona je od ljudskih tela napravila oštećeni automobil, a ovaj zanimljiv rad će koristiti reklamna agencija Clemenger BBDO Adelaide, i to za potrebe povećanja bezbednosti u saobraćaju...

Mladi Kreativni Chevrolet 2013 potpuno je obuzet strašću za fudbalom

Mladi Kreativni Chevrolet 2013 potpuno je obuzet strašću za fudbalom

29. oktobra zvanično je otvoreno takmičenje Mladi Kreativni Chevrolet (YCC) 2013 , sedmo po redu takmičenje u umetnosti i dizajnu za evropske učenike i studente primenjene umetnosti. Popularno takmičenje koje je 2007. godine pokrenula kompanija Chevrolet Europe beleži stalan rast broja učesnika, te uživa sve veći ugled...

Na Peugeot skuteru do ostvarenja mladalačkog sna

Na Peugeot skuteru do ostvarenja mladalačkog sna

U novom domaćem filmu „Artiljero“ čiju premijeru očekujemo u sredu 31. oktobra u Sava Centru, osim oprobanih glumačkih legendi jedna od važnijih uloga pripala je i - Peugeot skuteru. „Verano Motors“ podržao je snimanje ove moderne fudbalske bajke koja promoviše upornost, i potragu za svojim idealima...

Video: BMW testira novi M3

Video: BMW testira novi M3

Dolazeća generacija modela BMW M3 se vraća šestocilindarskom motoru i zadržava karoseriju sedan. Na stazi Nordschleife je snimljen maskirani prototip pete generacije modela M3, koji nosi kodnu oznaku F80, iza koje se krije znatno drugačija tehnika od one u sedanu tipa F30...

Blue Corridor 2012 - Relijem za gas u transportu

Blue Corridor 2012 - Relijem za gas u transportu

Od 8. do 24. septembra oko 15 automobila i kamiona vozilo je reli širom Evrope. Iako jednaki po performansama vozilima koja idu na benzin, ovaj reli – Reli Plavog koridora - je bio napajan isključivo prirodnim gasom...

Subaru XV prodajni hit u Japanu

Subaru XV prodajni hit u Japanu

Proizvođač automobila Subaru, kompanija „Fudži teška industrija“ (FHI), upravo je objavila da je ukupna prodaja modela „subaru XV“  koji je u Japanu predstavljen u septembru ove godine, dostigla broj od 4.277 jedinica, samo mesec dana od kada je počela prodaja...

Porsche SCG - Zimska servisna akcija za Volkswagen i Audi

Porsche SCG - Zimska servisna akcija za Volkswagen i Audi

PORSCHE SCG d.o.o. poziva vlasnike Volkswagen i Audi vozila da posete svoje ovlašćene servise i obave zimski pregled vozila za samo 790 dinara. Zimska Servisna akcija traje do 15.12.2012. godine i stranke očekuje bogata ponuda zimskih pneumatika, kompleta zimskih točkova...

Delta Motors organizovao BMW xDrive Event

Delta Motors organizovao BMW xDrive Event

Delta Motors je 27. i 28. oktobra organizovao  xDrive Event na NAVAK stazi, u Subotištu, gde su svi zainteresovani klijenti imali priliku da testiraju BMW sa xDrive pogonom i uvere se zašto je to najsavršeniji pogon na četiri točka...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje