AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Mercedes-Benz A 45 AMG - Otkrivanje se nastavlja

Mercedes-Benz A 45 AMG - Otkrivanje se nastavlja

Bliži se premijera najsnažnijeg izdanja najmanjeg modela u ponudi marke sa trokrakom zvezdom u znaku. Za vas smo pripremili nove špijunske fotografije, koje skoro u potpunosti otkrivaju izgled ovog atraktivnog modela, koji će nositi oznaku Mercedes-Benz A 45 AMG (W176)...

Novi Subaru Forester zvanično predstavljen

Novi Subaru Forester zvanično predstavljen

Subaru je odlučio da poštuje ciklus generacijske smene, koji traje pet godina. Četvrta generacija Forestera je dobila nove dizajnerske linije i unapređenu tehniku, koja ga jasno distancira od konkurenata na tržištu...

Velika godišnja rasprodaja u KIA salonima

Velika godišnja rasprodaja u KIA salonima

Kompanija KIA AUTO Beograd je u saradnji sa svojim inoprincipalom, korporacijom KIA MOTORS, za kupce u Srbiji tokom novembra obezbedila specijalne promotivne uslove prodaje novih vozila i do sada neviđene popuste na gotovo svim modelima koji su u ponudi...

Toyota Auris karavan - Nove informacije

Toyota Auris karavan - Nove informacije

Toyotu Auris čeka generacijska smena. Nova generacija Aurisa na tržište stiže u januaru 2012. godine, a zanimljivo je da će biti dostupna i u karoserijskoj verziji karavan, što nije sličaj sa aktuelnom generacijom ovog kvalitetnog automobila niže srednje klase...

Saveti za kupovinu zimskih pneumatika i cene

Saveti za kupovinu zimskih pneumatika i cene

Možete imati vrhunski bezbedan automobil, ali bez odgovarajućih pneumatika, od njega ćete napraviti samo luksuzne sanke. Iako zakon propisuje da su zimski pneumatici obavezni samo kada se na kolovozu nalazi sneg, led ili poledica, pokušaćemo da Vam objasnimo da su zimski pneumatici neophodni i u drugim uslovima...

Subaru BRZ dobija snažniji motor

Subaru BRZ dobija snažniji motor

Subaru BRZ je veoma atraktivan automobil, ali potencijalni vlasnici bi želeli snažniji agregat pod haubom. Magazin Automotive News tvrdi da će japanski sportski model uskoro dobiti dvolitarski turbo benzinski motor pod haubom...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje