AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Kompanija Audi otvorila je u centralnom Londonu, nedaleko od poznatog trga Piccadilly Circus, svoj prvi virtuelni showroom. Nemačka kompanija planira u naredne tri godine, da otvori više od 20 virtuelnih showrooma, koji bi u budućnosti trebali predstavljati ključan koncept prodaje, prvenstveno u oblasti električnih Audija...

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Virtuelni showroom nazvan je Audi City. Unutar ovog prodajnog mesta, nalazi se kompletna paleta modela marke Audi, prezentovana u digitalnom formatu. Audi City tako kombinuje digitalnu prezentaciju proizvoda i lični kontakt sa prodavcem.

Jedna od prednosti takvog salona automobila je ta, što prodavac klijentu može pokazati kompletnu ponudu modela, uključujući i boje karoserije, kombinaciju boja i materijala u enterijeru ili opremu pojedinih modela. Tako klijent lakše može izabrati automobil iz svojih snova od milion mogućih konfiguacija, i vidi ga u realnoj veličini na velikim ekranima. Tehnički detalji, kao što su pogonski sistemi, LED svetla ili detalji karoserije, u virtuelnom salonu su predstavljeni jednostavnije, kako bi klijent bolje razumeo njihovo funkcionisanje.

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Za klijente se stara menadžer za odnose sa kupcima. On pomaže potencijalnim kupcima kvalitetnim konsultacijama, a posle kupovine automobila, stara se za postprodajne usluge za korisnike. Svaki virtuelni prodajni salon biće povezan sa konvencionalnim zastupništvom Audija, koji pruža druge usluge, kao što je servis. Audi City se nalazi na malom prostoru, i zahvaljujući efikasnom iskorišćenju prostora, virtuelni prodajni salon će biti moguće instalirati u srcu velikih gradova.

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Audi ističe da do 2015. godine, želi da na atraktivnim lokacijama velikih mesta, otvori više od 20 virtuelnih prodajnih salona. Ovakav format prodajnog salona, još više će približiti Audi automobile potencijalnim kupcima i omogućiti bolji odnos sa klijentima.

"Audi City će obezbediti nove mogućnosti u službi prodaje i povećati stepen individualnog kontakta sa klijentima." - izjavio je Peter Schwarzenbauer, član predsedništva kompanije Audi, zadužen za marketing i prodaju.

 

Foto:


Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Automagazin.rs

Video: BMW testira novi M3

Video: BMW testira novi M3

Dolazeća generacija modela BMW M3 se vraća šestocilindarskom motoru i zadržava karoseriju sedan. Na stazi Nordschleife je snimljen maskirani prototip pete generacije modela M3, koji nosi kodnu oznaku F80, iza koje se krije znatno drugačija tehnika od one u sedanu tipa F30...

Blue Corridor 2012 - Relijem za gas u transportu

Blue Corridor 2012 - Relijem za gas u transportu

Od 8. do 24. septembra oko 15 automobila i kamiona vozilo je reli širom Evrope. Iako jednaki po performansama vozilima koja idu na benzin, ovaj reli – Reli Plavog koridora - je bio napajan isključivo prirodnim gasom...

Subaru XV prodajni hit u Japanu

Subaru XV prodajni hit u Japanu

Proizvođač automobila Subaru, kompanija „Fudži teška industrija“ (FHI), upravo je objavila da je ukupna prodaja modela „subaru XV“  koji je u Japanu predstavljen u septembru ove godine, dostigla broj od 4.277 jedinica, samo mesec dana od kada je počela prodaja...

Porsche SCG - Zimska servisna akcija za Volkswagen i Audi

Porsche SCG - Zimska servisna akcija za Volkswagen i Audi

PORSCHE SCG d.o.o. poziva vlasnike Volkswagen i Audi vozila da posete svoje ovlašćene servise i obave zimski pregled vozila za samo 790 dinara. Zimska Servisna akcija traje do 15.12.2012. godine i stranke očekuje bogata ponuda zimskih pneumatika, kompleta zimskih točkova...

Delta Motors organizovao BMW xDrive Event

Delta Motors organizovao BMW xDrive Event

Delta Motors je 27. i 28. oktobra organizovao  xDrive Event na NAVAK stazi, u Subotištu, gde su svi zainteresovani klijenti imali priliku da testiraju BMW sa xDrive pogonom i uvere se zašto je to najsavršeniji pogon na četiri točka...

EKO Serbia - 10 godina u Srbiji

EKO Serbia - 10 godina u Srbiji

Kompanija EKO Serbia a.d., članica grupacije Hellenic Petroleum, obeležila je je deset godina poslovanja na tržištu Srbije u prisustvu prijatelja kompanije, zvanica iz sveta sporta, poslovnih partnera, zaposlenih...

Lifestyle: Koji sat nosi Michael Schumacher?

Lifestyle: Koji sat nosi Michael Schumacher?

Uobičajeno je da proizvođači satova, u saradnji sa automobilskim kompanijama, proizvode specijalne edicije hronograga posvećene takmičarskim timovima. Ali, prava je retkost da sat bude posvećen određenoj osobi. Ko se može pohvaliti time, da ima sopstvenu limitiranu ediciju satova. To je definitivno Michael Schumacher...

Citroën DS3 1.2 VTi: Nova bazna motorizacija

Citroën DS3 1.2 VTi: Nova bazna motorizacija

Novi trocilindarski motor, koji je predstavljen u modelu Peugeot 208, stigao je i pod haubu modela Citroën DS3. U gradskom imidž modelu, 1.2 VTi će biti novi osnovni motor. Ima jedan cilindar i dva decilitra zapremine manje od dosadašnje bazne motorizacije 1.4 VTi (70 kW)...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje