AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Kompanija Audi otvorila je u centralnom Londonu, nedaleko od poznatog trga Piccadilly Circus, svoj prvi virtuelni showroom. Nemačka kompanija planira u naredne tri godine, da otvori više od 20 virtuelnih showrooma, koji bi u budućnosti trebali predstavljati ključan koncept prodaje, prvenstveno u oblasti električnih Audija...

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Virtuelni showroom nazvan je Audi City. Unutar ovog prodajnog mesta, nalazi se kompletna paleta modela marke Audi, prezentovana u digitalnom formatu. Audi City tako kombinuje digitalnu prezentaciju proizvoda i lični kontakt sa prodavcem.

Jedna od prednosti takvog salona automobila je ta, što prodavac klijentu može pokazati kompletnu ponudu modela, uključujući i boje karoserije, kombinaciju boja i materijala u enterijeru ili opremu pojedinih modela. Tako klijent lakše može izabrati automobil iz svojih snova od milion mogućih konfiguacija, i vidi ga u realnoj veličini na velikim ekranima. Tehnički detalji, kao što su pogonski sistemi, LED svetla ili detalji karoserije, u virtuelnom salonu su predstavljeni jednostavnije, kako bi klijent bolje razumeo njihovo funkcionisanje.

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Za klijente se stara menadžer za odnose sa kupcima. On pomaže potencijalnim kupcima kvalitetnim konsultacijama, a posle kupovine automobila, stara se za postprodajne usluge za korisnike. Svaki virtuelni prodajni salon biće povezan sa konvencionalnim zastupništvom Audija, koji pruža druge usluge, kao što je servis. Audi City se nalazi na malom prostoru, i zahvaljujući efikasnom iskorišćenju prostora, virtuelni prodajni salon će biti moguće instalirati u srcu velikih gradova.

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Audi ističe da do 2015. godine, želi da na atraktivnim lokacijama velikih mesta, otvori više od 20 virtuelnih prodajnih salona. Ovakav format prodajnog salona, još više će približiti Audi automobile potencijalnim kupcima i omogućiti bolji odnos sa klijentima.

"Audi City će obezbediti nove mogućnosti u službi prodaje i povećati stepen individualnog kontakta sa klijentima." - izjavio je Peter Schwarzenbauer, član predsedništva kompanije Audi, zadužen za marketing i prodaju.

 

Foto:


Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Automagazin.rs

Saveti za kupovinu zimskih pneumatika i cene

Saveti za kupovinu zimskih pneumatika i cene

Možete imati vrhunski bezbedan automobil, ali bez odgovarajućih pneumatika, od njega ćete napraviti samo luksuzne sanke. Iako zakon propisuje da su zimski pneumatici obavezni samo kada se na kolovozu nalazi sneg, led ili poledica, pokušaćemo da Vam objasnimo da su zimski pneumatici neophodni i u drugim uslovima...

Subaru BRZ dobija snažniji motor

Subaru BRZ dobija snažniji motor

Subaru BRZ je veoma atraktivan automobil, ali potencijalni vlasnici bi želeli snažniji agregat pod haubom. Magazin Automotive News tvrdi da će japanski sportski model uskoro dobiti dvolitarski turbo benzinski motor pod haubom...

Toyota i James Bond - Samo dvaput se živi

Toyota i James Bond - Samo dvaput se živi

Bond groznica se širi… približava se premijera najnovijeg filma Skyfall. Sasvim se slučajno poklopilo da Bond i Toyota ove godine zajedno slave! James Bond puni  50 godina, dok ove godine Toyota obeležava 75 godina postojanja...

Honda zimska servisna akcija i popusti na delove i usluge

Honda zimska servisna akcija i popusti na delove i usluge

Honda kreće sa velikom tradicionalnom postprodajnom akcijom u toku koje će vlasnici vozila moći da obave zimsku proveru svog automobila za 969 dinara, ali i da ostvare brojne dodatne popuste na originalne rezervne delove i njihovu ugradnju u ovlašćenim Honda servisima...

Novi Renault Clio predstavljen u Hit Auto salonu

Novi Renault Clio predstavljen u Hit Auto salonu

Sinoć je u prodajnom salonu kompanije HIT AUTO predstavljena nova generacija modela Renault Clio. Pred mnogobrijnim saradnicima i predstavnicima medija, predstavljena je četvrta generacija modela Renault Clio, koji nam dolazi sa novim dizajnom, razvijenim u stilu novog dizajnerskog smera ove marke, a pod haubom se krije novi turbo benzinski motor sa tri cilindra 0.9 TCe...

Kampanja: Slupani automobil od ljudskih tela

Kampanja: Slupani automobil od ljudskih tela

Australijska umetnica Emma Hack, koja je specijalizovana za body painting, u Adelaidi je učestvovala u veoma zanimljivom projektu. Ona je od ljudskih tela napravila oštećeni automobil, a ovaj zanimljiv rad će koristiti reklamna agencija Clemenger BBDO Adelaide, i to za potrebe povećanja bezbednosti u saobraćaju...

Mladi Kreativni Chevrolet 2013 potpuno je obuzet strašću za fudbalom

Mladi Kreativni Chevrolet 2013 potpuno je obuzet strašću za fudbalom

29. oktobra zvanično je otvoreno takmičenje Mladi Kreativni Chevrolet (YCC) 2013 , sedmo po redu takmičenje u umetnosti i dizajnu za evropske učenike i studente primenjene umetnosti. Popularno takmičenje koje je 2007. godine pokrenula kompanija Chevrolet Europe beleži stalan rast broja učesnika, te uživa sve veći ugled...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje