AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Kompanija Audi otvorila je u centralnom Londonu, nedaleko od poznatog trga Piccadilly Circus, svoj prvi virtuelni showroom. Nemačka kompanija planira u naredne tri godine, da otvori više od 20 virtuelnih showrooma, koji bi u budućnosti trebali predstavljati ključan koncept prodaje, prvenstveno u oblasti električnih Audija...

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Virtuelni showroom nazvan je Audi City. Unutar ovog prodajnog mesta, nalazi se kompletna paleta modela marke Audi, prezentovana u digitalnom formatu. Audi City tako kombinuje digitalnu prezentaciju proizvoda i lični kontakt sa prodavcem.

Jedna od prednosti takvog salona automobila je ta, što prodavac klijentu može pokazati kompletnu ponudu modela, uključujući i boje karoserije, kombinaciju boja i materijala u enterijeru ili opremu pojedinih modela. Tako klijent lakše može izabrati automobil iz svojih snova od milion mogućih konfiguacija, i vidi ga u realnoj veličini na velikim ekranima. Tehnički detalji, kao što su pogonski sistemi, LED svetla ili detalji karoserije, u virtuelnom salonu su predstavljeni jednostavnije, kako bi klijent bolje razumeo njihovo funkcionisanje.

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Za klijente se stara menadžer za odnose sa kupcima. On pomaže potencijalnim kupcima kvalitetnim konsultacijama, a posle kupovine automobila, stara se za postprodajne usluge za korisnike. Svaki virtuelni prodajni salon biće povezan sa konvencionalnim zastupništvom Audija, koji pruža druge usluge, kao što je servis. Audi City se nalazi na malom prostoru, i zahvaljujući efikasnom iskorišćenju prostora, virtuelni prodajni salon će biti moguće instalirati u srcu velikih gradova.

Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Audi ističe da do 2015. godine, želi da na atraktivnim lokacijama velikih mesta, otvori više od 20 virtuelnih prodajnih salona. Ovakav format prodajnog salona, još više će približiti Audi automobile potencijalnim kupcima i omogućiti bolji odnos sa klijentima.

"Audi City će obezbediti nove mogućnosti u službi prodaje i povećati stepen individualnog kontakta sa klijentima." - izjavio je Peter Schwarzenbauer, član predsedništva kompanije Audi, zadužen za marketing i prodaju.

 

Foto:


Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon

Automagazin.rs

Lifestyle: Koji sat nosi Michael Schumacher?

Lifestyle: Koji sat nosi Michael Schumacher?

Uobičajeno je da proizvođači satova, u saradnji sa automobilskim kompanijama, proizvode specijalne edicije hronograga posvećene takmičarskim timovima. Ali, prava je retkost da sat bude posvećen određenoj osobi. Ko se može pohvaliti time, da ima sopstvenu limitiranu ediciju satova. To je definitivno Michael Schumacher...

Citroën DS3 1.2 VTi: Nova bazna motorizacija

Citroën DS3 1.2 VTi: Nova bazna motorizacija

Novi trocilindarski motor, koji je predstavljen u modelu Peugeot 208, stigao je i pod haubu modela Citroën DS3. U gradskom imidž modelu, 1.2 VTi će biti novi osnovni motor. Ima jedan cilindar i dva decilitra zapremine manje od dosadašnje bazne motorizacije 1.4 VTi (70 kW)...

Porsche 918 Spyder: Paprena dodatna oprema

Porsche 918 Spyder: Paprena dodatna oprema

Cena od 768.026 evra nije bila prepreka da skoro cela serija ovog atraktivnog automobila bude rasprodata i pre nego što je počela serijska proizvodnja. Konačno imamo i zvanične podatke iz brošure, u kojoj su cene dodatne opreme paprene. Tako će za neku od specijalnih boja karoserije, kupac morati da izdvoji dodatnih 60.000 evra...

Volkswagen Beetle Remix - Pojačava retro stil

Volkswagen Beetle Remix - Pojačava retro stil

Volkswagen predstavlja novu specijalnu ediciju modela Beetle pod nazivom Remix, koju karakterišu stilske promene eksterijera i enterijera, zajedno sa proširenim stepenom opreme. Volkswagen Beetle Remix zadovoljiće pre svih one koji žele viši stepen prepoznatljivosti...

Nissan testira uz pomoć zanimljivih balona

Nissan testira uz pomoć zanimljivih balona

Pred nama su nove "špijunske" fotografije iz test centra Nissana - Grandrive u Japanu, koje privlače veliku pažnju prolaznika. Na prvi pogled, sve izgleda kao da Japanci testiraju neku novu sofisticiranu konstrukciju, ali ovi "naduvani" automobilu su nešto sasvim drugo...

MOL šuma na Savskom nasipu

MOL šuma na Savskom nasipu

InterMOL, članica MOL Grupe, sprovela je ekološki svesnu akciju u saradnji sa uglednom nevladinom organizacijom Ekotopija i pošumila deo Savskog nasipa koji od sada nosi naziv „MOL šuma“. Ova akcija je samo početak saradnje InterMOL-a sa nevladinom organizacijom Ekotopija...

Opel Mokka SUV: Novi detalji i fotografije

Opel Mokka SUV: Novi detalji i fotografije

Nova Opel Mokka je osvojila srca potencijalnih kupaca. Spremna je za lansiranje, a do oktobra je za ovaj SUV širom Evrope već primljeno preko 40.000 narudžbina. Tražnja je izuzetno velika u Nemačkoj, V. Britaniji, Italiji i Rusiji...

Renault Clio Williams: Legenda se vraća!

Renault Clio Williams: Legenda se vraća!

Renault je odlučio da maximalizuje efekat svog učešća u Formuli 1 i na ulicu vraća najslavniju oznaku svog hot modela svih vremena - Clio Williams. Francuska kompanija uskoro bi mogla i zvanično potvrditi ovu informaciju...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje