AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Dizajniranje Ampere putem socijalnih medija

Dizajniranje Ampere putem socijalnih medija

'Dizajnirajte 2020 Amperu' je novo interaktivno takmičenje namenjeno studentima i učenicima širom Evrope, koje su pokrenuli poznati časopis Car Design News i Opel/Vauxhall. Studenti i učenici će razvijati svoj dizajn putem socijalnih medija - kako bi dobijali povratne informacije o svom dizajnu od ostalih učesnika, kao i sugestije stručnjaka iz oblasti dizajna kompanije Opel/Vauxhall...

Pred učesnike je stavljen zadatak da osmisle kako će izgledati enterijer i eksterijer Ampere na elektični pogon u 2020. godini. Osim estetske strane konkursa, koja za cilj ima podizanje filozofije kompanije ,,Vajarsko umeće sreće nemačku preciznost” na viši nivo, od učesnika se zahteva da u obzir uzmu i tehnologiju, materijal i komunikaciju koji će ovaj automobil učiniti efikasnijim, dinamičnijim i tehnološki naprednim.  ,,Unapred se radujemo radovima studenata i učenika i pružanju sugestija na njihove ideje”, izjavio je Mark Adams, koji je, kao direktor dizajna kompanije Opel/Vauxhall, odogovoran za sve modele automobila. ,,Interesantno je videti kakve poglede imaju dizajneri sutrašnjice".

Takmičenje, koje je počelo 22. decembra, je otvoreno za sve studente i učenike koji studiraju na nekom od fakulteta ili škola za dizajn u Evropi. Dodatni podsticaj za učesnike je i činjenica da će pobednici osvojiti plaćenu praksu u studijima kompanije Opel Vauxhall, što predstavlja ogroman prvi korak na samom početku njihovih karijera profesionalnih dizajnera automobila.

Upotreba tehnika socijalnih medija predstavlja jedinstvenu katakteristiku takmičenja. Za razliku od klasičnih takmičenja, gde se ocenjuje samo finalni dizajn, učesnici će u ovom slučaju na sajtu takmičenja podnositi inicijalne ideje, početne skice, a zatim i progresivne radne verzije. Sve ovo će biti vidljivo ostalim takmičarima, mentorima i široj zajednici dizajnera, koji se pozivaju da ostave svoje komentare i izaberu dizajn koji zaista može da se razvije. Učesnici dalje mogu da poboljšavju svoj dizajn sve do završetka takmičenja kroz ovaj interaktivni proces.
 
,,Način na koji učesnici doprinose radu ostalih učesnika u takmičenju kao i njihova reakcija na sugestije će biti razmatrani prilikom ocene njihovog rada od strane žirija” izjavio je Joe Simpson, saradnik glavnog urednika magazina Car Design News. ,,Ceo interaktivni porces konkurenciju čini zaista ubedljivom", dodaje Liz Wetzel, koja je direktor dizajna enterijera kompanije Opel/Vauxhall uRiselshajmu. ,,Svakom dizajneru može da bude od velike pomoći da čuje sveže ideje i drugačije perspektive od drugih da bi sopstvene kreacije video u drugom svetlu."

Takmičenje Car Design News - Opel/Vauxhall se sastoji od dve faze. U prvoj fazi će svi učesnici podneti svoje predloge i za eksterijer i za enterijer. Pristigli radovi će se ocenjivati u maju 2012. godine, kada će biti izabrani finalisti.

Finalna grupa će nastaviti sa razvojem svojih dizajna do avgusta, kada se takmičenje zatvara i kada će biti izvršena ocena radova. Radovi svih finalista će biti izloženi na Sajmu automobila u Parizu u septembru 2012. godine, gde će se održati proglašenje pobednika.

Opel/Vauxhall i Car Design Newssmatraju da će u budućnosti u dizajnu automobila značajnu ulogu igrati digtalna sredstva i online zajednica. Upravo iz tog razloga će svaki student ili učenik neke od škola za dizajn u Evropi - bilo koje oblasti dizajna, ne samo dizajn automobila, imati šansu da se prijavi za učešće, a isto tako će svako u Evropi moći da komentariše njihove radove.  

2012. godina je druga godina kako se ovo takmičenje održava. Vrhunac takmičenja prošle godine je bilo dodeljivanje nagrada na Sajmu automobila u Ženevi, gde su predstavljeni pobednici takmičenja i dobitnici plaćene prakse u kompaniji Opel/Vauxhall, student sa Evropskog Instituta za Dizajn (Istituto Europeo di Design - IED) u Turinu, u Italiji i student sa Univerziteta u Coventriju (University of Coventry) u Engleskoj.
,,Kontakt koji imamo sa studentima i učenicima tokom takmičenja je zaista koristan", smatra Friedhelm Engler, direktor naprednog dizajna kompanije Opel/Vauxhall. ,,Uvek je uzbudljivo videti njihovu energiju i strast prema njihovim idejama”.

Posetite sajt www.cardesigncontest.com kako biste više saznali o takmičenju i registrovali se za učešće.  Pročitajte priču o pobednicima u 2011. godini na sajtu magazina Car Design News na sledećem linku:

http://www.cardesignnews.com/site/home/new_cars/display/store4/item219010

Magazin Car Design Newsje vodeći online izvor informacija za profesionalne dizajnere automobila,koji pokriva nove koncepte i serijske automobile, karakterisitke razvoja dizajna, intervjue sa vodećim direktorima dizajna i vesti širom globalne dizajnerske zajednice, što je upotpunjeno bibliotekom sa preko 50.000 fotografija u visokoj rezoluciji.

Opel

Honda zimska servisna akcija i popusti na delove i usluge

Honda zimska servisna akcija i popusti na delove i usluge

Honda kreće sa velikom tradicionalnom postprodajnom akcijom u toku koje će vlasnici vozila moći da obave zimsku proveru svog automobila za 969 dinara, ali i da ostvare brojne dodatne popuste na originalne rezervne delove i njihovu ugradnju u ovlašćenim Honda servisima...

Novi Renault Clio predstavljen u Hit Auto salonu

Novi Renault Clio predstavljen u Hit Auto salonu

Sinoć je u prodajnom salonu kompanije HIT AUTO predstavljena nova generacija modela Renault Clio. Pred mnogobrijnim saradnicima i predstavnicima medija, predstavljena je četvrta generacija modela Renault Clio, koji nam dolazi sa novim dizajnom, razvijenim u stilu novog dizajnerskog smera ove marke, a pod haubom se krije novi turbo benzinski motor sa tri cilindra 0.9 TCe...

Kampanja: Slupani automobil od ljudskih tela

Kampanja: Slupani automobil od ljudskih tela

Australijska umetnica Emma Hack, koja je specijalizovana za body painting, u Adelaidi je učestvovala u veoma zanimljivom projektu. Ona je od ljudskih tela napravila oštećeni automobil, a ovaj zanimljiv rad će koristiti reklamna agencija Clemenger BBDO Adelaide, i to za potrebe povećanja bezbednosti u saobraćaju...

Mladi Kreativni Chevrolet 2013 potpuno je obuzet strašću za fudbalom

Mladi Kreativni Chevrolet 2013 potpuno je obuzet strašću za fudbalom

29. oktobra zvanično je otvoreno takmičenje Mladi Kreativni Chevrolet (YCC) 2013 , sedmo po redu takmičenje u umetnosti i dizajnu za evropske učenike i studente primenjene umetnosti. Popularno takmičenje koje je 2007. godine pokrenula kompanija Chevrolet Europe beleži stalan rast broja učesnika, te uživa sve veći ugled...

Na Peugeot skuteru do ostvarenja mladalačkog sna

Na Peugeot skuteru do ostvarenja mladalačkog sna

U novom domaćem filmu „Artiljero“ čiju premijeru očekujemo u sredu 31. oktobra u Sava Centru, osim oprobanih glumačkih legendi jedna od važnijih uloga pripala je i - Peugeot skuteru. „Verano Motors“ podržao je snimanje ove moderne fudbalske bajke koja promoviše upornost, i potragu za svojim idealima...

Video: BMW testira novi M3

Video: BMW testira novi M3

Dolazeća generacija modela BMW M3 se vraća šestocilindarskom motoru i zadržava karoseriju sedan. Na stazi Nordschleife je snimljen maskirani prototip pete generacije modela M3, koji nosi kodnu oznaku F80, iza koje se krije znatno drugačija tehnika od one u sedanu tipa F30...

Blue Corridor 2012 - Relijem za gas u transportu

Blue Corridor 2012 - Relijem za gas u transportu

Od 8. do 24. septembra oko 15 automobila i kamiona vozilo je reli širom Evrope. Iako jednaki po performansama vozilima koja idu na benzin, ovaj reli – Reli Plavog koridora - je bio napajan isključivo prirodnim gasom...

Subaru XV prodajni hit u Japanu

Subaru XV prodajni hit u Japanu

Proizvođač automobila Subaru, kompanija „Fudži teška industrija“ (FHI), upravo je objavila da je ukupna prodaja modela „subaru XV“  koji je u Japanu predstavljen u septembru ove godine, dostigla broj od 4.277 jedinica, samo mesec dana od kada je počela prodaja...

Porsche SCG - Zimska servisna akcija za Volkswagen i Audi

Porsche SCG - Zimska servisna akcija za Volkswagen i Audi

PORSCHE SCG d.o.o. poziva vlasnike Volkswagen i Audi vozila da posete svoje ovlašćene servise i obave zimski pregled vozila za samo 790 dinara. Zimska Servisna akcija traje do 15.12.2012. godine i stranke očekuje bogata ponuda zimskih pneumatika, kompleta zimskih točkova...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje