AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

“Angažovanje je bitan deo budućnosti: kvalitetni automobili, kvalitetni proizvodi i dobar imidž su baza za osnivanje jakog brenda”, objasnio je Giovanni Perosino, direktor Volkswagen marketinških komunikacija. “Da bi se pojačao imidž Volkswagena mi pokušavamo da kreiramo oglase  koji ostavljaju utisak na ljude sa autentičnim, ljudskim, dopadljivim i jasnim porukama”, nastavlja Perosino.

Da bi stimulisali entuzijazam i interesovanje ciljne grupe, Volkswagen svim korisnicima online platforme za novi Golf postavlja lična pitanja kako bi ohrabrili njihova razmišljanja: “Kada biste morali da slušate samo JEDNU PESMU do kraja života, koja bi to pesma bila?” i “Kada biste mogli da birate samo JEDNO MESTO gde biste živeli do kraja života, koje bi to mesto bilo?” Ovo su samo dva od ukupno sedam pitanja na koja posetioci sajta mogu da odgovore.

Svi korisnici  sajta onething.com mogu kreirati svoj profil i podeliti svoje odgovore sa prijateljima na  socijalnim mrežama Facebook, Twitter i Google+. Postoji i statistika koja ilustruje širok asortiman odgovora i koja ističe karakteristike specifične za svaku zemlju. Volkswagen je imao sreću da dobije i podršku nekoliko poznatih ličnosti kako bi objavio kampanju na sopstvenim online socijalnim kanalima. VIP poput DJ Paul van Dyk i profesionalni skejter Tony Hawk su kreirali svoje profile na sajtu onething.de.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Međunarodni umetnici su takođe pristali da govore o najvažnijim stvarima u životu u prvoj fazi TV reklame pod nazivom “ONETHING.” Reklamu je režirao Englez Brett Foraker, koji je radio kao kreativni direktor na Britanskom kanalu 4. Druga faza kampanje za novi Golf će uslediti krajem oktobra. DDB i Grabarz & Partner dele budžet za reklamnu kampanju.

Za sve korisnike iz Srbije stranica Onething.com je kreirana na srpskom jeziku i ovim putem Vas pozivamo da nam se pridružite i iskoristite priliku da osvojite nagradu za najoriginalniji odgovor na svih sedam pitanja.

Porsche SCG

Novi Ford Ranger - International Pick-Up of The Year 2013!

Novi Ford Ranger - International Pick-Up of The Year 2013!

Novi Ford Ranger je osvojio nagradu Međunarodni pik-ap za 2013. godinu. Svaki od članova žirija je rangirao novog Rangera kao svoj izbor broj jedan; žiri hvali njegove performanse na i van puta, liniju jakih motora, nosivost i vučne sposobnost i bezbednost...

FOTO: Mark Webber za volanom Dacije Duster

FOTO: Mark Webber za volanom Dacije Duster

S vremena na vreme se neki poznati takmičarski vozač pojavi za volanom serijskog, obično sportskog automobila. Mark Webber je posle uzbudljive trke u Abu Dhabiju isprobao model iz sasvim druge kategorije. Australijskog takmičara je pozvao Renault, da testira Daciju Duster u Omanu...

Maserati Quattroporte 2013: Italijanski luksuz po šesti put

Maserati Quattroporte 2013: Italijanski luksuz po šesti put

Maserati je zvanično predstavio dugo očekivanu novu generaciju sedana Quattroporte. Novi luksuzni sedan je doneo ono što smo mogli i očekivati - više rafiniranosti i lukuza, a manje sportskog duha i agresivnosti. Motor za svoj sedan, Maserati je razvio u saradnji sa kompanijom Ferrari...

Aston Martin Vanquish na novim fotografijama

Aston Martin Vanquish na novim fotografijama

Aston Martin predstavlja drugu generaciju modela Vanquish na novim fotografijama. Britanski supersportski model svoje sportske linije prikazuje u novim bojama karoserije, a na fotografijama ga možemo videti u pravoj akciji, sa puno dima (naravno iz pneumatika)...

Dacia na sajmu u Istanbulu prikazala Dokker Stepway

Dacia na sajmu u Istanbulu prikazala Dokker Stepway

Terenski imidž je u poslednje vreme veoma popularan, i zato je kompanija Dacia odlučila da proširi ponudu svojih modela sa terenskim izgledom. Na sajmu automobila u Istanbulu, predstavljen je model Dacia Dokker, ali u verziji Stepway...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje