AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Presudni trenuci u 75. godišnjoj istoriji Toyote

Presudni trenuci u 75. godišnjoj istoriji Toyote

Toyota je juče proslavila svoj 75. rođendan. Tom prilikom Toyota u Europi pokreće brojne interesantne inicijative u čast posvećenosti radnika Toyote širom sveta koji su učestvovali u izgradnji kompanije tokom proteklih 75 godina. Predstavljamo presudne trenutke u 75-godišnjoj istoriji Toyote...

75 godina Toyote!

75 godina Toyote!

Sredinom 1930-ih, mladi Kiichiro Toyoda naslutio je potencijal u masovnoj proizvodnji automobila namenjenih široj javnosti. Tokom nekoliko godina uz puno upornosti, ubedio je svog oca - tekstilnog proizvođača i vlasnika Toyoda Automatic Loom Works da unutar fabrike osnuje novo automobilsko odeljenje...

Grand Motors: Platiš tri, dobiješ četiri zimska pneumatika

Grand Motors: Platiš tri, dobiješ četiri zimska pneumatika

Od 1. novembra u Grand Motorovim prodajno-servisnim centrima u Beogradu, Subotici i Nišu vlasnicima vozila sva četiri brenda koje prodaje i servisira ova kompanija, ali i automobila svih drugih marki, nudi se mogućnost da po vrlo povoljnim cenama nabave „obuću“ za predstojeću zimsku sezonu...

Prestižne kreacije uz prestižne automobile

Prestižne kreacije uz prestižne automobile

Kao svojevrsna uvertira pred reviju Decadence by Boško Jakovljević powered by Martini Vesto & PWL, koja je 28. oktobra održana ovogodišnjoj Beogradskoj nedelji mode, otvorena je izložba fotografija u salonu luksuznih automobila INFINITI...

Toyota hibridi Prius+ i Yaris HSD predstavljeni na Adi Ciganliji

Toyota hibridi Prius+ i Yaris HSD predstavljeni na Adi Ciganliji

Juče je na Adi Ciganliji održana konferencija za medije povodom promocije dva nova hibridna modela, Prius+ i Yaris HSD. U prijatnom prirodnom okruženju, predstavnici medija i gosti su imali priliku da se upoznaju sa najnovijim modelima ekoloških vozila, koji su veoma odgovorni prema životnoj sredini, ali i značajno smanjuju troškove eksploatacije...

Renault Fluence u stilu novog Clia

Renault Fluence u stilu novog Clia

Kompanija Renault je iskoristila svoj novi dizajnerski stil i za modernizaciju sedan modela Fluence. Najnoviji izgled Fluence ima premijeru na sajmu automobila u Istanbulu, i upravo u ovom izdanju će biti dostupan na evropskom tržištu. Podsetimo, model Fluence se proizvodi u turskoj fabrici u Bursi...

Toyota Auris Terra 4YOU za 12.600 €!

Toyota Auris Terra 4YOU za 12.600 €!

Toyota Srbija po specijalnoj ceni nudi model Auris Terra 4YOU, koji sadrži veoma bogat paket opreme: klimu, električne podizače prednjih stakala, centralno zaključavanje, komande na volanu, upravljač podesiv po visini i dubini, kožni volan, putni računar, radio CD MP3, grejane spoljne retrovizore, 16-inčne aluminijumske felne i još mnogo toga...

Mercedes-Benz A 45 AMG - Otkrivanje se nastavlja

Mercedes-Benz A 45 AMG - Otkrivanje se nastavlja

Bliži se premijera najsnažnijeg izdanja najmanjeg modela u ponudi marke sa trokrakom zvezdom u znaku. Za vas smo pripremili nove špijunske fotografije, koje skoro u potpunosti otkrivaju izgled ovog atraktivnog modela, koji će nositi oznaku Mercedes-Benz A 45 AMG (W176)...

Novi Subaru Forester zvanično predstavljen

Novi Subaru Forester zvanično predstavljen

Subaru je odlučio da poštuje ciklus generacijske smene, koji traje pet godina. Četvrta generacija Forestera je dobila nove dizajnerske linije i unapređenu tehniku, koja ga jasno distancira od konkurenata na tržištu...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje