AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Benzin od vazduha i vode - dolazi uskoro?

Benzin od vazduha i vode - dolazi uskoro?

S vremena na vreme u ozbiljnim medijima se pojavljuju informacije, koje se odnose na takozvana zelena goriva. Poslednja takva informacija se pojavila u dnevniku The Telegraph. Prema pisanju ovog dnevnog lista, britanska firma Air Fuel Synthesis (AFS) je pronašla revolucionaran način, kako od vode i vazduha napraviti "benzin"...

Vespa u Progresu

Vespa u Progresu

U galeriji “Progres” u Knez Mihajlovoj ulici u Beogradu u toku je izložba pod nazivom “Vespa – 55 godina u Beogradu”. Organizator izložbe je “Vespa Klub Srbija”. Izložbu je svečano otvorio ambasador Italije u Srbiji gospodin Armando Varikio (Armando Varriccio), inače veliki ljubitelj starovremenskih vozila...

Evropsko tržište u septembru 2012 - Analiza

Evropsko tržište u septembru 2012 - Analiza

Mesec septembar je pokazao, da je situacija na evropskom tržištu novih automobila veoma ozbiljna. U Evropi je tokom septembra meseca tekuće godine prodato 1.132.908 vozila, što je za 11,2 % manje nego u istom mesecu prošle godine. Ovo pokazuje statistika analitičke kompanije JATO Dynamics...

Istraživanje - Pušenje je štetno za putnike u automobilu

Istraživanje - Pušenje je štetno za putnike u automobilu

Ranije studije su jasno dokazale, da udisanje dima cigareta šteti zdravlju ljudi. Najnovije istraživanje u Velikoj Britaniji upozorava, da je pasivno pušenje opasno po zdravlje putnika u automobilu. Zaključak je jasan, nikako ne pušite dok vozite ili se vozite...

Pre 125 godina Bosch je proizveo prvi magnet za paljenje

Pre 125 godina Bosch je proizveo prvi magnet za paljenje

Počeci kompanije Bosch kao dobavljača automobilske opreme sežu još u daleku 1887. godinu. U toj je godini na zahtev jednog kupca, 25-godišnji električar i precizni mehaničar Robert Bosch izradio proizvod koji je kasnije odigrao važnu ulogu u automobilu – magnet za paljenje za stacionarni motor...

Wimmer RS: 1020 konja za Porsche 911 GT2 RS

Wimmer RS: 1020 konja za Porsche 911 GT2 RS

Porsche 911 GT2 RS dobija supersnažnu injekciju. Nemačka tjuning kompanija, Wimmer Racing Technology, smatra da su inženjeri Porschea pri razvoju modela GT2 bili previše oprezni, i zato je predstavila poseban tjuning paket...

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Delta Automoto uvodi novu uslugu, Zimovnik za motocikle, za sve one koji nemaju adekvatan prostor za čuvanje motocikla u zimskom periodu i to po promotivnim cenama od 25eur za jedan mesec, 50eur za tri meseca i 100eur za šest meseci...

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Jedan od najatraktivnijih modela za ljubitelje motosporta upravo je izložen na Salonu automobila u Australiji (AIMS) u obliku sportski opremljenog i za auto-piste spremnog Subaruovog BRZ-a. Na svom štandu prikazuje ga Subaru Australija, kao najnoviju kreaciju svog dugogodišnjeg partnera, kompanije Possum Bourne Motorsport (PBMS) iz Novog Zelanda.

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje