AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Pobednici takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! slaviće u Hollywood-u

Pobednici takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! slaviće u Hollywood-u

Saznali smo finalne rezultate šeste sezone takmičenja Mladi? Kreativni? Chevrolet! (Young Creative Chevrolet)! Nakon većanja evropskog žirija održanog za vikend u nemačkom gradu Kelnu, objavljena je lista pobednika ovogodišnjeg takmičenja u kategorijama moda, fotografija, video i vizuelne umetnosti...

„Ove smo godine zatražili od učesnika da dočaraju Chevrolet-ov iskonski duh optimizma i mogućnosti koji pomaže ljudima kroz svakodnevicu“, rekla je Susan Docherty, predsednica kompanije Chevrolet Europe. „Zadovoljni smo što možemo da posvedočimo da duh "sve se može" našeg osnivača Louisa Chevrolet-a živi kroz izvanredne interpretacije zadataka ovogodišnjeg takmičenja."

Autori najbolja tri rada YCC-a 2012. u svakoj kategoriji osvojili su novčane nagrade u ukupnom iznosu od 5.200 EUR, 4.200 EUR i 3.200 EUR koje će im biti dodeljene na posebnoj svečanoj večeri 19. oktobra u Hollywood-u, Los Angeles. Osim toga, pobednici u svakoj od kategorija biće pozvani da učestvuju u ekskluzivnom programu stažiranja kod poznatih umetnika i stručnjaka iz svojeg područja delovanja. Prošlogodišnji pobednici sticali su iskustvo, npr. u londonskom dizajnerskom studiju It's Nice That, produkcijskoj kompaniji Endemol, kao i na snimanju Chevrolet Camara.

YCC 2012. privukao je velik broj prijava, a ovogodišnja kreativna tema bila je svet mogućnosti. Učenici i studenti iz 280 evropskih škola primenjenih umetnosti su poslali više od 1.000 radova, što takođe predstavlja svojevrsni rekord. Novopridošli učenici iz Armenije i Španije ove su godine podigli broj država koje učestvuju na 24.  Sve veća popularnost i učestvovanje u Chevrolet takmičenju iz oblasti primenjenih umetnosti ukazuje na to da učenici i studenti danas, više nego ikada, cene mogućnost saradnje s legendarnim brendom i sticanja stvarnog iskustva i veza u profesionalnom svetu“, rekla je Susan Docherty.

Finale evropskog takmičenja YCC 2012. predstavlja drugu fazu većanja žirija, nakon nacionalnog dela takmičenja koji je održan krajem proleća. Svi projekti koji su pobedili na nacionalnom nivou učestvovali su u evropskom delu takmičenja.

Pobednici takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! slaviće u Hollywood-u

Pobednici evropskog dela YCC-a 2012.

Chevrolet Europe s ponosnom objavljuje evropske pobednike šestog evropskog takmičenja u umetnosti i dizajnu Mladi? Kreativni? Chevrolet!

Pobednici (i njihove škole) raspoređeni po kreativnim disciplinama, su sledeći:

MODA

Zadatak: napraviti kreaciju za putovanje iz snova.

1. Tatiana Turňová, Slovenská technická univerzita, Bratislava, Slovačka
2. Ioana Davidoaia, Art and Design University, Cluj, Rumunija
3. Anett Galvolgyi, Anna Zsofia Kormos, Marton Zsolt Miovac, Sveučilište Moholy-Nagy za umetnost i dizajn, Mađarska

"Kroj pobedničke haljine jednostavno je genijalan. Postoji diskretna referenca na leptir-mašnu u uglu rajflišusa i okovratnika. Kreacija je zaista praktična za putovanja jer ima dva lica, te je jednu stranu moguće nositi, npr, preko dana, a drugu naveče. Tatiana je dizajnirala i inovativan porub koji se danas može videti samo na modnim pistama“, rekla je Samantha Jones, bivša direktorka globalnog dizajna u kompaniji Primark.

Pobednici takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! slaviće u Hollywood-u

FOTOGRAFIJA

Zadatak: uhvatiti trenutak koji može promeniti život.

1. Bohuslav Konuš, Slovenská technická univerzita, Bratislava, Slovačka
2. Ivana Ivanović, Marijana Grbović, Dijana Aranđelović, Fakultet primenjenih umetnosti, Beograd
3. Christian Kalse, Willem de Kooning Academie Hogeschool, Rotterdam, Holandija

"Beli grafit pretvara običnu Chevrolet limuzinu u automobil iz snova. Menja ružnu okolinu u nešto predivno i optimistično. Fotografija je sirova na lep način“, sažela je utiske Anette Keller, direktorka fotografije u Annabelle, švajcarskom modnom i lifestyle magazinu.

Pobednici takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! slaviće u Hollywood-u

VIDEO

Zadatak: stvoriti videozapis koji će inspirisati ljude na aktivnost pre nego prilika nestane.

1. Jana Bauerová i Marie Čermáková, Universita J.E. Purkyně, Ústí nad Labem, Češka Republika
2. Kenny Van Mierlo, University of Lincoln, Ujedinjeno Kraljevstvo
3. Paulo Lima, Universidade da Beira Interior, Portugal

"Pobednički videozapis bio je tehnički vrlo dobro izveden, uspeo je da spoji više uglova kamere. Kroz njega se priča zanimljiva priča o tome kako jednostavna poruka može promeniti život", rekao je Andy Baker, suosnivač Mofilma, vodeće crowd-source platforme za videozapise na svetu.

VIZUELNE UMETNOSTI

Zadatak: razviti dizajn majice s kratkim rukavima i majice s kapuljačom koji će izražavati jedinstven stav i puno optimizma.

1. Bohuslav Konuš, FA STU Bratislava, Slovačka
2. Stefan Knežević, Fakultet primenjenih umetnosti, Beograd, Srbija
3. Stanil Stanchev, Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, Češka Republika

Komentarišući pobednički dizajn, Ron Smrczek, kreativni direktor kompanije Commonwealth, rekao je: „Radi se o kreativnom i atraktivnom dizajnu sa stavom. U središtu dizajna je logotip koji je integrisan na jedan zaigran način, a čitav print izgleda kao da bi mogao biti korišćen i kao tetovaža."

Pobednici takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! slaviće u Hollywood-u

Opšti komentari žirija:

Alfred Riehm, producent na RTL televiziji, koji je predstavljao medije u žiriju, bio je iznenađen nivoom veštine pokazanom kroz projekte u sve četiri discipline. "Razmatranja žirija bila su vrlo zanimljiva i živa“, dodao je Riehm.

Susan Docherty, predsednica i izvršna direktorka kompanije Chevrolet Europe, bila je impresionirana kvalitetom prijavljenih radova i svežim interpretacijama Chevrolet brenda. Izjavila je: „Videti toliko talenta za umetnost i dizajn u Evropi nije samo inspirativno, nego i vrlo obećavajuće. Kvalitetnim mladim umetnicima i dizajnerima potrebno je u ovoj fazi njihovog razvoja dati podršku, a mi smo zaista počašćeni što možemo da odigramo tu ulogu.“

Pobednički projekti mogu se pogledati ovde.

Stručni evropski YCC žiri

Evropski žiri ovog takmičenja doneo je odluke o pobednicima od 6. do 8. jula 2012. u Kelnu. Žiri su sačinjavali vodeći umetnici i inovatori iz područija umetnosti i kreativnih delatnosti, kao i Chevrolet predstavnici.  

Žiri evropskog YCC-a 2012. (abecednim redom):

• Andy Baker, suosnivač, MOFILM.com (Mančester, Ujedinjeno Kraljevstvo)
• Susan Docherty, predsednica i izvršna direktorka, Chevrolet Europe (Cirih, Švajcarska)
• Samantha Jones, bivša direktorka dizajna, Primark (Brisel, Belgija)
• Annette Keller, zamenica direktora fotografije, Annabelle (Cirih, Švajcarska)
• Marc Kempe, direktor odnosa s javnošću, Chevrolet Europe (Cirih, Švajcarska)
• Alfred Rhiem, osnivač, Talk Talk Media (Keln, Nemačka)
• Ron Smrczek, kreativni direktor, Commonwealth/Milan (Milano, Italija)
• Liz Wetzel, direktorka dizajna enterijera, GM-ov evropski dizajnerski studio (Ruselshajm, Nemačka)

Više informacija o žiriju evropskog i nacionalnog YCC-a 2012. potražite ovde.

Chevrolet

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje