AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Prius Plug-In Hybrid u Evropi troši samo 2,1 l/100 km

Toyota Prius Plug-In Hybrid u Evropi troši samo 2,1 l/100 km

Prvi serijski plug-in hibrid marke Toyota, uskoro stiže na evropsko tržište, a japanska kompanija je objavila parametre ovog modela, koji je najmlađi predstavnik porodice Prius. Automobil u evropskom kombinovanom ciklusu vožnje troši 2,1 litar goriva na 100 pređenih kilometara i emituje 49 grama po kilometru CO2...

Toyota Prius Plug-In Hybrid u Evropi troši samo 2,1 l/100 km

Plug-in hibridna vozila u evropskom ciklusu vožnje beleže nisku potrošnju goriva, jer merenje počinje sa punim baterijama. Energija potrebna za punjenje baterija, ne uključuje se u analizu potrošnje goriva. Prius Plug-In Hybrid na čistu električnu energiju može da pređe 25 kilometara, a punjenje baterija traje 90 minuta, preko koncencionalne "kućne utičnice". Toyota ističe, da je Prius Plug-in Hybord sporoban sa jednim rezervoarom da pređe 1.241 kilometar (25 km u čistom elektro režimu, a ostatak u hibridnom režimu).

Kada se baterije isprazne do određenog nivoa, sistem automatski uključuje hobridni režim. U ovom režimu, Prius Plug-In Hybrid prosečno troši oko 3,7 l/100 km, što odgovara vrednosti emisije CO2 od 85 grama po pređenom kilometru. Dakle, prosečna potrošnja goriva od 2,1 l/100 km odnosi se na kombinaciju čistog električnog režima i hibirdnog režima.

Toyota Prius Plug-In Hybrid u Evropi troši samo 2,1 l/100 km

Pogonski sistem HSD (Hybrid Synergy Drive) ostao je isti kao kod modela Prius Hybrid, a snaga pogonskog sistema iznosi 136 konjskih snaga. Osnovu sistema čini benzinski motor 2ZR-FXE, zapremine 1.797 cm3, koji razvija maksimalnu snagu od 73 kW (99 KS) i maksimalni obrtni moment 142 Nm. Dopunjuje ga elektromotor (kodna oznaka 3JM) sa permanentnim magnetom snage 60 kW (82 KS) i maksimalnog obrtnog momenta 207 Nm. Litijum-jonske baterije imaju kapacitet 4,4 kWh, maksimalnu snagu od 27 kW i masu od 80 kilograma. Prenosa snage se realizuje preko menjača E-CVT.

Toyota Prius Plug-In Hybrid u Evropi troši samo 2,1 l/100 km

Prius Plug-In Hybrid je za 50 kilograma teži od standardnog modela. Zapremina prtljažnog prostora iznosi 443 litra, što je skoro isto kao kod standardnog Priusa. Zapremina rezervoara je 45 litara.

Automagazin.rs

Opel Zafira Tourer osvojila nagradu “Zlatni volan 2012”

Opel Zafira Tourer osvojila nagradu “Zlatni volan 2012”

Opel Zafira Tourer osvojila je nagradu "Zlatni volan 2012" za koju se takmičilo šest različitih modela u segmentu van vozila. Ova važna evropska auto-nagrada je najnoviji u dugom nizu uspeha proizvođača automobila iz Riselshajma: dva Zafirina prethodnika osvojila su ovo priznanje 1999. i 2005. godine...

BMW: sportski volan M Performance sa OLED displejom

BMW: sportski volan M Performance sa OLED displejom

U aktuelnom spisku dodatne opreme BMW M Performance nalazi se i novi sportski volan - BMW M Performance Steering Wheel. Radi se o novom atraktivno dizajniranom volanu, koji je prilagođen sportski orjentisanim vozačima, a dostupan je za modele serije 1 i sedan serije 3...

Novi Ford Ranger - International Pick-Up of The Year 2013!

Novi Ford Ranger - International Pick-Up of The Year 2013!

Novi Ford Ranger je osvojio nagradu Međunarodni pik-ap za 2013. godinu. Svaki od članova žirija je rangirao novog Rangera kao svoj izbor broj jedan; žiri hvali njegove performanse na i van puta, liniju jakih motora, nosivost i vučne sposobnost i bezbednost...

FOTO: Mark Webber za volanom Dacije Duster

FOTO: Mark Webber za volanom Dacije Duster

S vremena na vreme se neki poznati takmičarski vozač pojavi za volanom serijskog, obično sportskog automobila. Mark Webber je posle uzbudljive trke u Abu Dhabiju isprobao model iz sasvim druge kategorije. Australijskog takmičara je pozvao Renault, da testira Daciju Duster u Omanu...

Maserati Quattroporte 2013: Italijanski luksuz po šesti put

Maserati Quattroporte 2013: Italijanski luksuz po šesti put

Maserati je zvanično predstavio dugo očekivanu novu generaciju sedana Quattroporte. Novi luksuzni sedan je doneo ono što smo mogli i očekivati - više rafiniranosti i lukuza, a manje sportskog duha i agresivnosti. Motor za svoj sedan, Maserati je razvio u saradnji sa kompanijom Ferrari...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje