AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Honda: Specijalna akcija za model CR-V treće generacije

Honda: Specijalna akcija za model CR-V treće generacije

Uz model CR-V u paketu opreme Lifestyle Plus, Honda svim kupcima poklanja integrisan multimedijalni uređaj i metalik boju. Pored akcije za osnovni model Honda CR-V Special Edition, uz koji kupci dobijaju paket originalne dodatne opreme u vrednosti 1.100 eur, Honda pokreće veliku akciju za viši paket opreme Lifestyle Plus 4x4, koji obuhvata...

MINI: Proslavite NOT NORMAL način života!

MINI: Proslavite NOT NORMAL način života!

Širom sveta je aktuelna nova MINI brand kampanja sa nesvakidašnjim sloganom „ NOT NORMAL“. Ova kampanja pre svega ističe individualnost brenda, kao i pozitivan i zabavan odnos prema životu. NOT NORMAL predstavlja jakog, nezavisnog pojedinca koji svakodnevnu vožnju pretvara u neobično iskustvo...

Obeležen Međunarodni dan sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda

Obeležen Međunarodni dan sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda

Međunarodni dan sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda obeležen je juče u TC Ušće u Beogradu. U prvih 10 meseci ove godine dogodilo se 31.025 sаobrаćаjnih nezgodа, 15.355 licа je povređeno а 577 licа je smrtno strаdаlo. U istom periodu šrošle godine, u 35.774 sаobrаćаjne nezgode, povreženo je 16.267 licа а smrtno strаdаlo 595...

Honda se odlepila od zemlje

Honda se odlepila od zemlje

Avion Honda HondaJet se može pohvaliti samo superlativima. Prema tvrdnjama proizvođača (kompanija Honda Aircraft), to najmoderniji laki mlazni avion na svetu, koji putnicima nudi vrhunske performanse, komfor i ekonomičnost vožnje...

BMW razvija bob-dvosed za američki tim

BMW razvija bob-dvosed za američki tim

BMW je zvanično potvrdio da razvija jedno veoma specijalno "vozilo". Ovoga puta, nije u pitanju automobil, već bob namenjen za takmičarsku posadu. Uz pomoć tehnologije i eksperata iz BMW-a, američki tim će u ovom bobu nastupiti na Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju, 2014. godine...

Šta mislite, koliko devojaka može da stane u MINI?

Šta mislite, koliko devojaka može da stane u MINI?

U okviru manifestacije Dani Guinessove knjige rekorda, "pala" su dva nova rekorda, a najzaslužniji za to su vitke devojke i MINI. U londonskom Potters Fields Park je oboren rekord u broju ljudi, koji su mogli da se smeste u enterijer klasičnog MINI automobila i njegovog modernog naslednika...

Grand Motors: Ford Kuga – obilje opreme uz veliki popust

Grand Motors: Ford Kuga – obilje opreme uz veliki popust

Po osetno sniženoj ceni – za ćak 5.100 evra, Grand Motors i mreža njegovih prodajno-servisnih partnera, nude ograničenu količinu prvog Fordovog SUV-a za evropsko tržište, sve popularnijeg modela Kuga. Od malobrojnih konkurenata, vozila s akcijskom cenom se izdvajaju po izuzetnom odnosu cena/opremljenost...

Video: Chevrolet Corvette C7 se otkriva

Video: Chevrolet Corvette C7 se otkriva

Nova, sedma generacija modela Chevrolet Corvette, debitovaće na međunarodnom sajmu automobila u Detroitu, 13. januara 2013. godine. Američka kompanija, u skladu sa modernim trendovima, počinje postepeno da otkriva ovaj atraktiavni supersportski automobil...

Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje