AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Chevrolet donirao 250.000 evra SOS Dečijim selima

Chevrolet donirao 250.000 evra SOS Dečijim selima

U godini u kojoj Chevrolet slavi stogodišnjicu postojanja, Chevolet program „Točkovi za decu“ donirao je 103 automobila SOS Dečijim selima u Evropi, Mongoliji, Izraelu, Uzbekistanu, Južnoj Africi i Lesotu – kako bi se pojačala mobilnost dece koja su u njihovom staranju i njihovih saradnika...

Boschovi eBike sistemi prvi put izloženi na  Intermot sajmu

Boschovi eBike sistemi prvi put izloženi na Intermot sajmu

Ove godine je po prvi put predstavljen Bosch eBike sistem na sajmu Intermot. eMobilnost bila je u središtu pažnje ovogodišnjeg Međunarodnog sajma motocikala, skutera i bicikala koji je održan od 3. do 7. oktobra u Kelnu, Boschov eBike sistem sastoji se od motora, baterije i upravljačkog računara i ekrana...

DMC Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce

DMC Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce

Nemačka tjunerska kompanija DMC, pripremila je kompletan program modifikacija za Lamborghini Aventador LP700–4. Čini ga aerodinamički kit Molto Veloce, kao i upgrade motora LP-900. Automobil je dobio karbonske elemente, kao što su branici, spojleri i nastavci pragova...

Porsche Cayenne Turbo S: 550 KS i 750 Nm

Porsche Cayenne Turbo S: 550 KS i 750 Nm

Poslednji komad slagalice u nizivu modela Porsche Cayenne, konačno je pronađen. Nemačka kompanija je predstavila prve fotografije i informacije o vrhunskoj verziji modela Porsche Cayenne, pod nazivom Turbo S. Posle modela Cayenne S Diesel, stiže Cayenne Turbo S...

Hyundai Auto Beograd: Oktobarska prodajna akcija

Hyundai Auto Beograd: Oktobarska prodajna akcija

Hyundai Auto Beograd u oktobru kupcima novih vozila poklanja dodatnu sigurnost. Kupci imaju mogućnost da izaberu jednu od ponuđenih opcija: 7 godina garancije, besplatan kasko za prvu godinu, 0% kamate na kredit ili dodatnu opremu...

Video: Novi Seat Toledo u prvoj reklami

Video: Novi Seat Toledo u prvoj reklami

Španska kompanija SEAT, na sajmu automobila u Parizu je predstavila novu generaciju modela Toledo. Automobil je razvijen u okviru koncerna VW, a proizvodi se u fabrici u češkoj Mladoj Boleslavi. SEAT se u novom reklamnom filmu oslanja na emocije...

Najluksuznija palata na točkovima ima i garažu za Ferrari

Najluksuznija palata na točkovima ima i garažu za Ferrari

Ukoliko ste zainteresovani da kupite originalnu i motorizovanu "kuću", moraćete ruke da zavučete duboko u džepove. Za ultraluksuzni autobus firme Volkner Mobil, potrebno je izdvojiti od 750.000 do 1.2 miliona funti. Unutrašnjost nudi komfor luksuznog stana, pa čak i garažu za neki niži automobil, po mogućstvu Ferrari :-)

Bezbednost u saobraćaju: Saveti

Bezbednost u saobraćaju: Saveti

Pred nаmа su vremenski uslovi koji drugаčije utiču nа kretаnje vozilа, pre svegа zbog pаdа temperаture, oblаčnog i kišovitog vremenа, zbog čegа su putevi često mokri i klizаvi. Ujutru, аli i u ostаlim delovimа dаnа može se očekivаti pojаvа mаgle i sitne kiše, što dodаtno smаnjuje vidljivost...

Chevrolet beleži rast prodaje i udela na tržištu

Chevrolet beleži rast prodaje i udela na tržištu

Kompanija Chevrolet Europe je prodala 157.000  automobila u zapadnoj i centralnoj Evropi  u periodu od januara do septembra 2012. godine, što predstavlja porast od 2,3% (tj. 3.500 jedinica), u poređenju sa istim periodom prošle godine (2011:153.500 automobila), dok je autoindustrija zabeležila pad od 8,0%...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje