AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Stvorite sopstvenu priču sa modelima Chevrolet Captiva i Orlando

Stvorite sopstvenu priču sa modelima Chevrolet Captiva i Orlando

Postoji jedan novi tip avanturističkog putnika koji istražuje Evropu, bežeći od gradskog života, van utabanih staza, kako bi upoznao nova mesta i nove kulture...

Stvorite sopstvenu priču sa modelima Chevrolet Captiva i Orlando

Poslednja istraživanja pokazuju da samopouzdane i dinamične porodice u Evropi sa autentičnim zahtevima što se tiče putovanja prkose konvencionalnim turističkim aranžmanima i kreću na put sami, bez ikakvih vodiča. Ovog leta će 19 miliona evropskih putnika ići na aktivna avanturistička letovanja i krenuti na put sa biciklima, šatorima, čamcima, kamp kućicama, pa čak i prikolicama za prevoz konja.

• Među top destinacijama za porodične avanture u 2012. godini su Turska, Poljska i Slovačka1
• Austrija je najpopularnija destinacija za pešačke ture1
• Najpopularnije aktivnosti među evropskim putnicima su pešačenje u prirodi, vožnja bicikla i jedrenje2
• 50 posto turista iz Finske, Austrije i Švajcarske se bavi sportom tokom letovanja2
• Nacije koje najviše kampuju u kamp kućicama su britanci, nemci i holanđani3
• Najpopularnije evropske destinacije za kampovanje u 2012. godini su Kosta Brava u Španiji, Dordonj u Francuskoj i Toskana u Italiji3
• 3,1 miliona kamp kućica će biti na putevima Evrope ovog leta3
• 165.000 novih čamaca će istraživati obale EU duge 70.000 u 2012. godini3

A s obzirom da će ovo biti sportsko leto u Evropi, tokom kojeg se održava Evropsko prvenstvo u fudbalu u Poljskoj i Ukrajini, kao i Olimpijske i paraolimpijske igre u Londonu, dodatnih hiljade i hiljade ljudi će se uputiti u zamkove, hotele i kampove, bez obzira da li imaju karte za te manifestacije ili jednostavno žele da osete tu atmosferu.

Bez obzira da li “glampujete” (ili glamurozno kampujete), vozite se čamcem, kampujete u kamp kućici ili sledite svoje srce gde god Vas ono vodi, Chevrolet veruje da veliki deo zabave čini sam put. Ne radi se samo o destinaciji, već odabirom pravog vozila u velikoj meri možete osigurati da to iskustvo bude zabavno i opušteno, kao i bezbedno i legalno. Imajući to u vidu, Chevrolet nudi dva automobila koja u potpunosti zadovoljavaju te zahteve.

Stvorite sopstvenu priču sa modelima Chevrolet Captiva i Orlando

Vučna snaga

Chevrolet Captiva SUV i Orlando MPV ispunjavaju sve želje regularnih kupaca automobila za slobodno vreme, što se tiče stila i svestranosti, a takmičeći se za dve prestižne evropske nagrade za najbolje automobile za vuču prikolice dokazuju da mogu da privuku i više od pogleda divljenja. Captiva je u trci za Nagradu za najbolje vozilo za vuču prikolice za 2012. godinu u UK, dok je Orlando nominovan za automobil godine u Holandiji, u istoj kategoriji – a 2011. godine je osvojio priznanje automobila godine u kategoriji „najvredniji automobil za vuču prikolice“ u Velikoj Britaniji.

Captiva nastavlja Chevrolet-ovu tradiciju inovativnih SUV modela koja pružaju izuzetnu vrednost za novac i nude samouveren i dinamičan dizajn, kao i aktivan pogon na sve točkove. Ove karakteristike obezbeđuju snagu gde god da je ona potrebna – zahvaljujući vučnom kapacitetu od 2.000 kg, što ove automobile čini idealnim partnerima za putovanja. Štaviše, Captiva nudi prednosti podesivih sedišta u stilu pozorišta u tri reda, gde udobno može da se smesti do sedam putnika.

Ponuda motora uključuje benzinski motor od 2,4 litara i 258 ks, trolitarski V6 i dve varijante turbo dizel motora od 2,2 litara. Kupci mogu da se odluče ili za šestostepeni manuelni ili za šestostepeni automatski menjač (manuelni menjač je standardan). Elektronska kontrola stabilnosti (Electronic Stability Control – ESC), sistem kontrole vuče (Traction Control System – TCS), pomoć pri kretanju uzbrdo (Hill Start Assist) – sistem koji sprečava kretanje unazad na brdima – i sistem pomoći pri kočenju (Braking Assist System – BAS) su deo standardne opreme. Osim toga, zahvaljujući prednjim, bočnim vazdušnim jastucima i vazdušnoj zavesi, Captiva nudi visoki nivo bezbednosti.

Stvorite sopstvenu priču sa modelima Chevrolet Captiva i Orlando

Prtljažni kapacitet

Prvi SUV model na svetu namenjen „avanturističkim“ porodicama koji se pojavio pre 76 godina – kultni Chevrolet Suburban – konstruisan je da prevozi ljude i velike kofere. Današnja Captiva će verovatno biti natovarena terenskim biciklima, surf daskama, opremom za golf ili opremom za surfovanje sa padobranom, a sve to zahteva inovativnu konfiguraciju sedišta i prtljažnog prostora.

Tri reda sedišta u modelu Captiva i prtljažni kapacitet između 97 i 1.577 litara (sa oborenim drugim i trećim redom sedišta, do krova) čine ovaj model savršenim saputnikom za porodice koje vole putovanja i sport. Kako bi svako putovanje bilo zabavno, audio sistem modela Captiva uključuje Aux-in i USB konekciju za MP3 ili iPod/iPad, kao i Bluetooth konekciju. Navigacioni sistem sa ekranom osetljivim na dodir – neophodan za putovanja u slobodno vreme – sa zadnjom kamerom koja olakšava parkiranje je takođe deo ponude.

Stvorite sopstvenu priču sa modelima Chevrolet Captiva i Orlando

U duhu vremena

Deleći Chevrolet-ov duh optimizma i slobode otvorenog puta, 3,1 miliona kampera, glampera i kampera u kamp kućicama planira da provede ovog leta preko 400 miliona noći širom Evrope – što je rast od 10 posto u odnosu na 2011. godinu3.

“Glampovanje” i “glamp kućice” uvode potpuno novi nivo u avanturu na otvorenom prostoru. Bez obzira da li odsedate u indijanskom šatoru, mogulskom okruglom šatoru ili aluminijumskoj kamp kućici, “glampovanje” dolazi sa luksuznim detaljima koje očekujete od hotela sa pet zvezdica, a među kojima su krevet sa baldahinom, klima, pa čak i đakuzi i usluge recepcionera.


Raskinite sa konvencionalnim stvarima

Moderne porodice zahtevaju alternativna vozila koja nisu konvencionalna i okreću se ka monovolumen vozilima u krosover stilu – kao što je Chevrolet Orlando – koja ne samo da su ekonomična, već nude i inovativna rešenja za prtljag sa svim neophodnim funkcijama za putovanja.

Zahvaljujući velikom izboru konfiguracija sedišta u sedmosedu Orlandu – tri reda sedišta raspoređena u pozorišnom stilu, prtljažni prostor kapaciteta od 101 do 1.594 litara (sa oborenim drugim i trećim redom sedišta, do krova) – ovaj model nudi brojna rešenja što se tiče prtljaga porodicama koje vole ture i sport.

Sa maksimalnim vučnim kapacitetom od 1.500 kg, Orlando može da vuče bilo šta, počevši od malih dnevnih čamaca ili gumenih čamaca do većine srednjih i velikih kamp kućica. Bez obzira na prirodu izleta i da li idete na porodični odmor ili sportske aktivnosti pune adrenalina, Orlando ima prostora i stila za sve.

Možda su ljudi išli na prve izlete u luksuznim kućama na točkovima koje su vukli konji, ali današnji Chevrolet Orlando ima malo više konjskih snaga – benzinski motor od 1,8 litara i 141 ks, kao i dvolitarski dizel motori od 130 i 163 ks. Što se tiče informacionih i zabavnih sistema, CD plejer sa pomoćnim utikačem i opcionom USB konekcijom za MP3 ili iPod je deo standardne opreme, kao i navigacioni sistem u zavisnosti od konfiguracije.

Ta vrsta svestranosti i pozitivan stav prema avanturama ukratko opisuje duh Chevrolet-ove ponude. Iz ovih i drugih razloga Captiva i Orlando se dopadaju ne samo porodičnim vozačima, već svima koji tragaju za vozilom koje će im pomoći da izvuku maksimum iz životnog stila koji su odabrali.


Izvori:
1.    Evropska akciona grupa za putovanje i turizam (www.etag-euro.org)
2.    Svetska turistička organizacija (www.ipkinternational.com)
3.    Evropska karavan federacija (www.e-c-f.com)
4.    Kraljevski jaht savez (www.rya.org.uk)

Goodyear razvija pneumatike od sojinog ulja

Goodyear razvija pneumatike od sojinog ulja

Goodyear Tire & Rubber Company (Akron, Ohio) juče je  objavio svoje novo razvojno dostignuće od koga bi koristi mogli da imaju i potrošači i životna sredina, jer bi se smanjila količina ulja na bazi nafte koja se koristi za proizvodnju pneumatika, a istovremeno bi se produžio životni vek gaznog sloja...

Nova Mazda6: Nove fotografije i informacije

Nova Mazda6: Nove fotografije i informacije

Nova Mazda6 počeće da se prodaje u prvom kvartalu 2013. godine. Serijski automobil javnosti će biti prvi put prikazan 29. avgusta na ovogodišnjem Moscow Motor Show, a ne u Parizu, kao što se ranije pretpostavljalo. Pred nama su nove fotografije nove "šestice"...

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Francuska predstavila plan za podršku automobilskom sektoru

Francuska predstavila plan za podršku automobilskom sektoru

Francuska vlada predstavila je predlog novih mera za podršku tamošnjem automobilskom sektoru. Nove mere su mnogo manje ambiciozne od onih iz 2008. i 2009. godine, kada je nekoliko država u Evropi pomoglo automobilsku industriju, pogođenu finansijskom i ekonomskom krizom...

Ford smanjio potrošnju energije u odnosu na 2006. godinu za 22%

Ford smanjio potrošnju energije u odnosu na 2006. godinu za 22%

Kompanija Ford u svom godišnjem izveštaju nas informiše o tome, da je u proteklih šest godina uspela da smanji količinu energije potrebnu za proizvodnju jednog automobila za 22 procenta. Do 2016. godine, Ford planira da smanji energiju potrebnu za proizvodnju automobila za dodatnih 25 procenata...

Novi Kia Carens premijerno na pariskom salonu

Novi Kia Carens premijerno na pariskom salonu

Kijin potpuno novi Carens, kompaktni movolumen, premijerno će se prikazati u Parizu na Motor Showu 27. septembra ove godine. Novi Carens karakterišu potpuno novi dizajn, niža linija krova, produženo međuosovinsko rastojanje, veći točkovi (do 18”) i hromirani ukrasi, a sve skupa trebalo bi predstavljati Kijinu “dinamičnu prostranost”.

Chevrolet zvanični automobilski partner fudbalskog kluba Liverpul

Chevrolet zvanični automobilski partner fudbalskog kluba Liverpul

Chevrolet je objavio danas da ulazi u četvorogodišnje partnerstvo sa fudbalskim klubom Liverpul kako bi postao njegov zvanični automobilski partner. Partnerstvo će trajati do kraja Premijer lige u sezoni 2015/16. i evropskih kampanja, a obuhvata isticanje brenda na domaćem stadionu Liverpula Enfild...

Nova Mazda6 - Prva zvanična fotografija

Nova Mazda6 - Prva zvanična fotografija

Posle objavljivanja četiri videa, na kojima se nova Mazda6 više skriva nego otkriva, japanska kompanija je konačno objavila prvu zvaničnu fotografiju. Ali, veći deo nove "šestice" i dalje se drži u tajnosti. Objavljena je samo jedna fotografija, bez dodatnih informacija...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje