AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Automobili na Facebooku: Koja marka je najpopularnija?

Automobili na Facebooku: Koja marka je najpopularnija?

Facebook je postao redovno sredstvo korporativnih komunikacija. Koliko ovu mogućnost promocije koriste automobilske kompanije? Čini se, sve više, jer skoro svi automobilski brendovi imaju svoje Facebook profile, koji se redovno ažuriraju. Krenimo od svetskih Facebook profila automobilskih kompanija...

Naravno, broj fanova na Facebook stranici ne mora u potpunosti reflektovati sliku o popularnosti određenog brenda, jer nisu svi profili u isto vreme kreiran, kao što nisu jednake aktivnosti i intenzitet objava na profilima. Kao što smo mogli i očekivati, najuspešnije automobilske kompanije na svojim svetskim Facebook profilima su BMW, Ferrari, Mercedes-Benz, Audi, Porsche i Lamborghini. Da za uspeh na Facebooku nije nužno proizvoditi skupocena i za većinu nedostupna vozila, pokazuje osmoplasirani Jeep.

Takođe, treba istaći da su za veliku popularnost Facebook profila, veoma važne Sjedinjene Američke Države i "fanovi" koji dolaze sa jednog od najvećih automobilskih tržišta. Zato uspešne Facebook profile imaju automobilske kompanije koje su najaktivnije na tamošnjem tržištu.

Automobilske komapnije na svetskim Facebook profilima:

 

 Rangiranje  Marka  Broj fanova
   1.  BMW  9 423 250
   2.  FERRARI  7 745 972
   3.  MERCEDES-BENZ  6 847 890
   4.  AUDI  4 976 896
   5.  PORSCHE  3 482 534
   6.  LAMBORGHINI  3 103 276
   7.  MINI  2 879 287
   8.  JEEP  2 470 653
   9.  HONDA  1 959 019
   10.  HYUNDAI  1 888 063
   11.  KIA  1 778 476
   12.  ASTON MARTIN  1 539 370
   13.  FORD  1 426 243
   14.  JAGUAR  1 220 000
   15.  LEXUS  1 172 226
   16.  CHEVROLET  1 072 159
   17.  CADILLAC  1 069 854
   18.  TOYOTA  818 057
   19.  NISSAN  754 399
   20.  PEUGEOT  542 769
   21.  MAZDA  525 296
   22.  CITROËN  450 678
   23.  MASERATI  390 143
   24.  VOLVO  374 677
   25.  ROLLS-ROYCE  372 225
   26.  INFINITI  369 854
   27.  ALFA ROMEO  339 847
   28.  LAND ROVER  330 816
   29.  VOLKSWAGEN  316 508
   30.  MITSUBISHI  291 270
   31.  SMART  274 364
   32.  ŠKODA  271 207
   33.  FIAT  260 767
   34.  OPEL  220 198
   35.  BENTLEY     212 551
   36.  ABARTH  201 560
   37.  RENAULT  191 697
   38.  SUBARU  96 345
   39.  LANCIA  94 761
   40.  BUGATTI  90 341
   41.  SUZUKI  83 338
   42.  MAYBACH  62 560
   43.   SEAT  61 842
   44.  DACIA  22 102
   45.  LOTUS  18 574
   46.  FISKER  8 454
   47.  WIESMANN  6 955
   48.  ALPINA  3 209
   49.  MORGAN  3 008

 

Automagazin.rs

MINI oficijelno vozilo Lovefesta u Vrnjačkoj Banji

MINI oficijelno vozilo Lovefesta u Vrnjačkoj Banji

Imajući u vidu ciljnu grupu festivala, MINI je prepoznat kao idealan partner i oficijelno vozilo Lovefesta. Ne samo da će glavne zvezde koje nastupaju imati priliku da voze MINI automobile, već je planiran i veliki broj promotivnih aktivnosti po Srbiji...

Goodyear razvija pneumatike od sojinog ulja

Goodyear razvija pneumatike od sojinog ulja

Goodyear Tire & Rubber Company (Akron, Ohio) juče je  objavio svoje novo razvojno dostignuće od koga bi koristi mogli da imaju i potrošači i životna sredina, jer bi se smanjila količina ulja na bazi nafte koja se koristi za proizvodnju pneumatika, a istovremeno bi se produžio životni vek gaznog sloja...

Nova Mazda6: Nove fotografije i informacije

Nova Mazda6: Nove fotografije i informacije

Nova Mazda6 počeće da se prodaje u prvom kvartalu 2013. godine. Serijski automobil javnosti će biti prvi put prikazan 29. avgusta na ovogodišnjem Moscow Motor Show, a ne u Parizu, kao što se ranije pretpostavljalo. Pred nama su nove fotografije nove "šestice"...

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Francuska predstavila plan za podršku automobilskom sektoru

Francuska predstavila plan za podršku automobilskom sektoru

Francuska vlada predstavila je predlog novih mera za podršku tamošnjem automobilskom sektoru. Nove mere su mnogo manje ambiciozne od onih iz 2008. i 2009. godine, kada je nekoliko država u Evropi pomoglo automobilsku industriju, pogođenu finansijskom i ekonomskom krizom...

Ford smanjio potrošnju energije u odnosu na 2006. godinu za 22%

Ford smanjio potrošnju energije u odnosu na 2006. godinu za 22%

Kompanija Ford u svom godišnjem izveštaju nas informiše o tome, da je u proteklih šest godina uspela da smanji količinu energije potrebnu za proizvodnju jednog automobila za 22 procenta. Do 2016. godine, Ford planira da smanji energiju potrebnu za proizvodnju automobila za dodatnih 25 procenata...

Novi Kia Carens premijerno na pariskom salonu

Novi Kia Carens premijerno na pariskom salonu

Kijin potpuno novi Carens, kompaktni movolumen, premijerno će se prikazati u Parizu na Motor Showu 27. septembra ove godine. Novi Carens karakterišu potpuno novi dizajn, niža linija krova, produženo međuosovinsko rastojanje, veći točkovi (do 18”) i hromirani ukrasi, a sve skupa trebalo bi predstavljati Kijinu “dinamičnu prostranost”.

Chevrolet zvanični automobilski partner fudbalskog kluba Liverpul

Chevrolet zvanični automobilski partner fudbalskog kluba Liverpul

Chevrolet je objavio danas da ulazi u četvorogodišnje partnerstvo sa fudbalskim klubom Liverpul kako bi postao njegov zvanični automobilski partner. Partnerstvo će trajati do kraja Premijer lige u sezoni 2015/16. i evropskih kampanja, a obuhvata isticanje brenda na domaćem stadionu Liverpula Enfild...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje