AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Japanska premium marka Lexus zasenila je posetioce ovogodišnjeg međunarodnog sajma automobila u Sidneju konceptom velikog luksuznog kupea sa oznakom LF-LC. Na manifestaciji Sydney Motor Show, prikazan je atraktivni granturismo u plavoj boji...

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Najpopularnija boja novih automobila je bela, koja krasi 22 procenta prodatih novih automobila u svetu. Druga najpopularnija boja je srebrna, za koju se odlučila petina vlansnika, a na trećoj poziciji se nalazi crna, sa udelom od 19 procenata. Ovo je rezultat studije, koju je sproveo američki proizvođač automobilskih boja, PPG Industries...

8. Beogradski reli terenskih vozila 2012

8. Beogradski reli terenskih vozila 2012

Na terenima oko Avale, vožen je 8. Beogradski reli terenskih vozila 2012. Reli je trajao dva dana. Centar događanja bio je planinarski dom Čarapićev brest, gde su bili smešteni takmičari. Organizator ovog takmičenja bio je off road klub "Extrem 4x4"...

Goran Petrović među najboljima u ekonomičnoj vožnji kamiona Volvo

Goran Petrović među najboljima u ekonomičnoj vožnji kamiona Volvo

Goran Petrović, 41-godišnji vozač u kompaniji Knjaz Miloš iz Aranđelovca, osvojio je visoko četvrto mesto na finalnom takmičenju The Drivers’ Fuel Challenge 2012 (Izazov za vozače: ekonomična potrošnja goriva), koje je prošle subote, 13. oktobra, održano u mestu Olomouc, u Republici Češkoj...

Toyota Srbija: Prihvatimo decu i omladinu sa smetnjama u razvoju!

Toyota Srbija: Prihvatimo decu i omladinu sa smetnjama u razvoju!

U četvrtak 18. oktobra održana je konferencija za partnere humanitarne vožnje Toyote GT86, za pomoć Centru za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju – dnevni boravak Čukarica. Ukupno je uplaćeno 52 ulaznice od 1.000,00 dinara za test vožnju novijeg Toyotinog sportskog modela GT86 na jedinstvenoj NAVAK stazi...

Najštedljiviji Opelov dizel do sada sa emisijom CO2  od samo 88 g/km

Najštedljiviji Opelov dizel do sada sa emisijom CO2 od samo 88 g/km

Najštedljivija Opel Corsa sada je posebno ekološka i ekonomična. Trovratna Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX sa 70 kW/95 KS i Start/Stop tehnologijom troši samo 3,3 litre dizela na 100 km. Što odgovara prosečnoj vrednosti emisije ugljen-dioksida od samo 88 g/km (petovratna verzija: 3,4 l/100 km i 89 g/km CO2)...

Nova Mazda3 na prvim fotografijama

Nova Mazda3 na prvim fotografijama

Generacijska smena modela u japanskoj kompaniji Mazda se nalastavlja. Posle nove modelske serije CX-5 i nove generacije modela Mazda6, na redu je predstavnik niže srednje klase, koji nosi oznaku Mazda3. Prve fotografije potpuno nove "trojke" objavio je britanski Auto Express...

Prva trka za Hondu Civic WTCC u Japanu

Prva trka za Hondu Civic WTCC u Japanu

Honda Racing Team debituje ovog vikenda na istorijskoj trci na stazi Suzuka u Japanu uz Tiago Monteiru za volanom Civic-a WTCC. Trkom u Japanu Honda proslavlja dva jubileja: pedesetogodišnjicu  staze Suzuka, koju je dizajnirao osnivač Honde, Soichiro Honda, i četrdesetogodišnjicu modela Civic...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje