AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen Up! bez depozita

Volkswagen Up! bez depozita

Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da vam najavimo dolazak modela up! sa petoro vrata u salonima širom Srbije. Ova verzija ima identične motore (44kW/60ks i 55 kW/75ks), verzije opreme (take up!, move up!, high up!, black up!, white up!) i dimenzije kao i vozila sa dvoja vrata...

Da bismo ovaj fenomenalni mali auto učinili što dostupnijim u saradnji sa Porsche Mobility-jem smo spremili fleksibilnu  ponudu u čijem kreiranju kupci mogu sami da učestvuju.

Na kupcu je da odluči da li će imati depozit ili želi da mu mesečna zakupnina bude 100 eura. Za koju kod opciju se naši klijenti odlučili, mi smo im omogućili da  prvo plaćanje zakupnine odlože za mesec dana. Ovo je jedinstvena ponuda na tržištu koja ostavlja prostor za kreiranje po želji, a ujedno ima i period odlaganja od mesec dana.

Model up! sa bogatim paketom opreme: klima uređaj; ABS; centralno daljinsko otključavanje / zaključavanje- sa daljinskom komandom; elektropodizači prednjih stakala; bočni vazdušni jastuci, napred;  "RCD 215" radio CD MP3; “maps + more" portabl infotainment sistem, uključujući navigacioni uređaj ima cenu od 8 770 eura.

Pozivamo sve potencijalne klijente da se obrate ovlašćenom Volkswagen dileru i zakažu test vožnju.

DETALJI O MODELU:

Veliki broj vrata i dosta prostora iza njih!

Sa petoro vrata bočni profil vozila je izmenjen. Dok se niža linija prozora verzije sa dvoja vrata podiže ka zadnjem delu pored C stuba, ona formira pravu liniju kod modela sa petoro vrata. Kratki ispusti karoserije se takođe razlikuju kod modela sa petoro vrata. Prednji i zadnji delovi su identični kod obe verzije karoserije. Iza poklopca se nalazi prtljažnik sa 251 l kapaciteta, koji se može povećati i do 951 l savijanjem naslona zadnjeg sedišta.

Komforna vožnja za četiri osobe!

Zadnja vrata imaju široki otvor i omogućavaju komforni ulazak u vozilo. Vozilo sa petoro vrata i četiri sedišta pruža dovoljno prostora kao i model sa dvoja vrata, što je izvanredno ako se uzme u obzir veličina vozila. Prostor za glavu pozadi iznosi 947mm, a 993 mm u prednjem delu.  Prostor za noge u drugom redu iznosi komfornih 789 mm. Visina sedišta u zadnjem delu pruža prijatan efekat: visina tzv. H tačke iznosi 378mm pozadi, što je više u odnosu na prednji deo (306mm). Viša pozicija sedišta omogućava putnicima pozadi da imaju bolji pogled preko ramena vozača i suvozača. Ono što je takođe važno je da ima dovoljno prostora ispod prednjih sedišta za noge putnika koji sede pozadi.

Porsche SCG

GM i Mančester Junajted predstavljaju Chevrolet kao sponzora dresa

GM i Mančester Junajted predstavljaju Chevrolet kao sponzora dresa

Dženeral Motors (General Motors) i Mančester Junajted (Manchester United) najavili su danas da će sponzor dresa najpopularnijeg fudbalskog kluba na svetu biti Chevrolet od sezone 2014./2015. Chevrolet, aktuelni zvanični automobilski partner kluba, postaće tek peti sponzor dresa u istoriji kluba dugoj 134 godine...

Nova Mazda6 karavan na prvom videu

Nova Mazda6 karavan na prvom videu

Posle prve fotografije nove generacije modela Mazda6 karavan, japanska kompanija je objavila prvi video snimljen na ceremoniji pokretanja proizvodnje nove "šestice". Nova Mazda6 počeće da se prodaje u prvom kvartalu 2013. godine. Serijski automobil javnosti će biti prvi put prikazan 29. avgusta na ovogodišnjem Moscow Motor Show...

1.000 Ferrarija na stazi Silverstone

1.000 Ferrarija na stazi Silverstone

Ljubitelji marke Ferrari opet se mogu radovati. U okviru akcije Ferrari Racing Days, biće održan novi pokušaj da se obori rekord po broju automobila ove italijanske marke na jednom mestu. Cilj organizatora da na stazi Silverstone, okupi tačno 1.000 automobila sa propetim konjićem u znaku...

Klijenti Rolls-Roycea: Ne želimo dizel, niti SUV!

Klijenti Rolls-Roycea: Ne želimo dizel, niti SUV!

Rolls-Royce verovatno ima najkonzervativnije kupce od svih svetskih automobilskih proizvođača. Najnovije istraživanje pokazuje, da klijente ove prestižne britanske marke ne zanimaju eksperimenti sa dizel motorima, elektromotorima i karoserijama...

Nemačka pomaže stazu Nürburgring

Nemačka pomaže stazu Nürburgring

Trkačkoj stazi Nürburgring poslednjih godina ne ide baš najbolje, a 18. jula je kompanija Nürburgring GmbH objavila nesolventnost. Kao razlozi za nesolventnost kompanije navode se dugovi za održavanje staze i dugovi koji su rezultat izgradnje ne tako dobro posećenog zabavnog centra Ring Werk...

Muzej Žeravica - Tehničko nasleđe

Muzej Žeravica - Tehničko nasleđe

Kada je Milivoj Žeravica iz Novog Miloševa, kod Novog Bečeja, 1972. godine, u selu Resnik kod Kragujevca, u dvorištu jednog domaćina video 5 starih traktora, pitao ga je da mu ih proda. Ovaj mu je odgovorio da su svi spremni za isporuku kupcu iz inostranstva. Nije mogao da veruje...

Porsche Macan na novom špijunskom videu

Porsche Macan na novom špijunskom videu

O malom SUV modelu marke Porsche, koji će u hijerarhiji nemačkoj proizvođača biti pozicioniran ispod modela Cayenne, govori se već duže vreme. Automobil koji je najpre nosio naziv Macan, razvijen je na platformi modela Audi Q5, a na tržištu će se pojaviti već sledeće godine. Pred nama je novi video...

Novi VW Golf stiže za mesec dana!

Novi VW Golf stiže za mesec dana!

Nemački dnevnik Wolfsburger Allgemeine Zeitung objavio je informaciju, prema kojoj će svetska premijera sedme generacije modela Volkswagen Golf, biti održana na Novoj narodnoj galeriji u Berlinu (Berlin’s Neue Nationalgalerie), koja se održava 4. septembra ove godine...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje