AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Chevrolet-ova nova Akademija za Mlade pomaže mladim ljudima širom Evrope da naprave prvi korak na lestvici svoje karijere nudeći im specijalističku pomoć kroz profesionalnu obuku i podržavajući njihovo učenje da bi podstakla njihove potencijale...

Chevrolet i General Motors su partneri sa nacionalnim departmanima za obrazovanje i koledže – u UK, Austriji i u drugim zemljama – kako bi pomogli tinejdžerima i mladim pripravnicima da razviju praktične radne sposobnosti van učionice. Ovo je takođe i prvi put da je jedan evropski proizvođač automobila krenuo sa programom obuke 14-godišnjaka u UK.

„Širom Evrope pružamo mladim ljudima pravi početak i nudimo priliku za zaposlenje na izazovnom tržištu”, kaže Suzan Dokerti, predsednica i generalni direktor kompanije Chevrolet Europe. „Chevrolet-ova Akademija nudi mladim ljudima priliku da dobiju obuku dok im istovremeno omogućava da naprave prvi korak na lestvici karijere i obezbedi im zaposlenje.”

Chevrolet nudi oruđe za uspeh

Akademija nudi priliku za profesionalnu obuku novoj generaciji mladih početnika tehničara, osoblja u post-prodaji i administraciji prodaje – do 24 godine starosti – u oblastima u kojima je nezaposlenost mladih na najvišem nivou već decenijama.

Pripravnici Chevrolet-ove Akademije za Mlade uzrasta od 14 do 16 godina ostaju u školi ili na svom random mestu i slede svoj nacionalni kurikulum učenja ali dva dana nedeljno provode u intenzivnom programu gde stiču profesionalnu obuku sa nekim od Chevrolet-ovih dilera u ulozi mentora. Dobijaju i dodatne časove iz oblasti matematike, pismenosti, informacione tehnologije i nauke koji idu uz ovaj program.

Za Rajana Loka (16) i Bredlija Birdsala (17) koji počinju punu obuku u Chevrolet-u u UK, Akademija za Mlade ne samo da je otvorila nove smerove obuke za njih već im je pomogla i da dođu do posla koji je teško naći.

„Inspirisao me je kurs za inženjera u školi nakon kog sam poželeo da potražim posao sa nepunim radnim vremenom u automobilskoj industriji koji bi mi takođe omogućio da proširim svoje obrazovanje, ali posao je zaista teško pronaći jer ima malo mogućnosti”, rekao je Rajan Lok.

„Kroz program sticanja radnog iskustva u školi upoznao sam se sa Akademijom za Mlade i počeo sam da radim sa nastavnicima i mentorima kod lokalnog zastupnika za Chevrolet i bio sam spreman da se pridružim kad završim školu”, dodao je Rajan Lok.

Pripravnici su takođe opremljeni tablet računarima koji im omogućavaju da studiraju po onlajn principu gde god da su preko ‘virtuelne’ učionice sa direktnim linkom ka vršiocem obuke u jednom od 36 Chevrolet-ovih centara za obuku u Evropi.  Ovo korisnicima omogućava da preuzimaju i razmenjuju literaturu za učenje i beleške sa drugim studentima.

„Program akademske obuke je više od samog ubacivanja novih delova u automobil”, dodao je Bredli Birdsal. “Možemo steći nacionalno priznate kvalifikacije i takođe ići na posao sa ljudima koji su isto tako posvećeni i koji ne samo da prenose svoje znanje na nas već nas i podržavaju kroz kurs, savetujući nas o ciljevima u budućoj karijeri i pružajući nam pomoć dok prolazimo kroz specijalističku obuku za neke od poslova u Chevrolet-u.“

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Odskočni kamen za mlade ljude

Oni koji završe Akademiju mogu nastaviti trogodišnji program kompletne obuke gde stiču stručne i u ovoj oblasti industrije priznate kvalifikacije kao tehničari Chevrolet-a za delove i usluge ili kao tehničari za limariju.

Kada steknu kvalifikacije, učenici u UK i Italiji mogu biti predloženi od strane dilera, menadžera usluga i timova u post-prodaji da završe za Tehničara godine (UK) i dvogodišnji „Tech Challlenge“ (Italija) gde obuka i strast ka poslu u servisu za kupce mogu da pruže priliku za posao u Chevrolet-ovom visoko obučenom RML timu na Svetskom šampionatu turing automobila (WTCC).

Učeći kako da uspostave dijagnozu, poprave i isprave eventualne kvarove ili operativne probleme na bilo kom vozilu, obučeni svršeni studenti se dodeljuju predstavništvu Chevrolet-a u svom regionu ili mogu ostati za kompletnu edukaciju ili u školi ili na koledžu.

„Nezaposlenost među mladima je ozbiljan problem, a mi se staramo da mladi ljudi koji se pridruže Chevrolet-u steknu veštine koje su im potrebne ne samo zbog svoje karijere već i za život uopšte“, rekao je Nil Džonson, direktor GM Akademije. „Neverovatno je važno da pružimo priliku mladim ljudima jer su oni ključni resurs, sa novim idejama i neograničenim potencijalom.“

Chevrolet-ovi objekti za obuku pružaju obuku za 8.500 tehničara i konsultanata prodaje. Konsultanti prodaje u Evropi imaju oko 20.000 dana obuke u maloprodaji godišnje, sa stopom od 96 posto prolaznosti kojom se maksimizira potencijal i poslodavca i pojedinca.

Chevrolet

Novi VW Golf stiže za mesec dana!

Novi VW Golf stiže za mesec dana!

Nemački dnevnik Wolfsburger Allgemeine Zeitung objavio je informaciju, prema kojoj će svetska premijera sedme generacije modela Volkswagen Golf, biti održana na Novoj narodnoj galeriji u Berlinu (Berlin’s Neue Nationalgalerie), koja se održava 4. septembra ove godine...

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin inovativni koncept interaktivnog vozila „Prozor u svet” je osvojio ovogodišnju Core77 nagradu za dizajn u spekulativnoj kategoriji. Ovaj koncept, koji su razvili inženjeri i dizajneri iz Toyotine „Kansei Design“ divizije ¹ i Kopenhagenskog instituta za interaktivni dizajn (CIID), želi da redefiniše vezu između putnika i okruženja vozila...

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Prilikom ceremonije pokretanja proizvodnje nove generacije modela Mazda6, iza trojice predstavnika japanske kompanije, stajala je Mazda6 karavan! Na osnovu jedne fotografije, možemo konstatovati samo snažnu inspiraciju konceptom Takeri, kao i kod sedan modela, koji smo videli nedavno...

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

Kompanija ABT Sportsline predstavila je kompletno modifikovan Volkswagen Beetle, opremljen dvolitarskim turbodizel TDI motorom. Veći deo modifikacija se može primeniti i na ostale motorizacije popularne "Bube"...

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Mazda Motor Corporation obeležila je početak proizvodnje nove Mazde6 u fabrici Hofu broj 2 u japanskoj prefekturi Jamaguči. Svečanoj ceremoniji prisustvovao je i predsednik Upravnog odbora i generalni direktor kompanije Mazda Motor Corporation, Takaši Jamanuči (Takashi Yamanouchi)...

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia je na ovogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest 2012 osvojila čak 3 dizajnerske nagrade, što je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza velikog napretka ovog automobilskog giganta otkako je na čelu dizajnerskog odeljenja čuveni Nemac Peter Schreyer...

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Kompanija MINI pustila je u etar seriju snimaka minimalno maskiranog automobila. Ukoliko pažljivije pogledamo fotografije, shvatićemo da nas od premijere novog modela deli samo nekoliko nedelja. Novi crossover razvijen je bazi prototipa MINI Paceman, koji je javnosti predstavljen na autosalonu u Detroitu...

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Stručnjaci za marketing u agrenciji Adweek, izabrali su dvadeset najgledanijih video reklama na serveru YouTube. Među dvadeset najgledanijih reklama, čak trećina je iz automobilskog biznisa, što za nekog može biti iznenađenje (za nas je prijatno)...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje