Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere
![Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere](slike/vesti/20120211031522_photo_0.jpg)
Životni ciklus druge generacije modela Audi TT polako se bliži kraju, a kompanija iz Ingolstadta izvlači poslednji adut ovog modela - verziju TT RS Plus. Podsetimo, Audi TT RS je predstavljen 2009. godine, na sajmu automobila u Ženevi, a ove godine na istom mestu će biti predstavljen još snažnija verzija sa dodatkom Plus u imenu...
![Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere](slike/vesti/20120211031522_photo_1.jpg)
Glavna promena verzije Plus u odnosu na model TT TS, jeste u oblasti snage motora. Turbo petocilindarski motor sa sistemom direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar, dobio je dodatnih 15 kW snage, što je maksimalnu snagu povećalo na 265 kW (360 KS). Maksimalni obrtni moment je povećan za 15 Nm, na 465 Nm. Povećanje snage i obrtnog momenta, posledica je promena na izduvnom sistemu, i prilagođenoj elektronici za ovu promenu.
Isto kao i model TT RS, nova verzija je opremljena sistemom pogona na sve točkove, a klijent može izabrati šestostepeni manuelni ili semostepeni menjač sa duplim kvačilom. Ubrzanje iz mesta do 100 km/h, model TT RS Plus opremljen S-Tronic menjačem, savladava za samo 4,3 sekunde, dok je verziji sa menuelnim menjačem potrebno 4,3 sekunde. Maksimalna brzina iznosi 280 km/h. Potrošnja goriva u kombinovanom režimu vožnje iznosi 8,5 l/100 km kod kupe verzije, a 8,6 l/100 troši Roadster verzija.
![Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere](slike/vesti/20120211031522_photo_3.jpg)
Spoljašnjost automobila se minimalno razlikuje od verzije TT RS. Verziju Plus ćemo prepoznati po kućištima spoljnih retrovizora crne boje, koji su izrađeni od kompozirnog materijala CFRP, felnama crveno-crne boje prečnika 19 inča sa pneumaticima dimenzija 225/35. Pod haubom se nalazi novi poklopac motora izrađen od karbona, a enterijer se razlikuje samo po detaljima sa logom RS Plus.
![Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere Audi TT RS plus: Više snage za kraj karijere](slike/vesti/20120211031522_photo_4.jpg)
Poznate su cene za obe karoserijske verzije na nemačkom tržištu. Kupe model Audi TT RS Plus sa manuelnim menjačem košta 60.650 evra, a verziju opremljenu S-Tronic menjačem potrebno je platiti 62.800 evra. Cena Roadstera počinje od 63.500 evra.
Automagazin.rs