AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota - Specijalna servisna kampanja

Toyota - Specijalna servisna kampanja

Toyota Srbija najavljuje servisnu kampanju povodom potencijalnog problema koji se može javiti sa prekidačem elektopodizača prozorskog stakla u vozačevim vratima. Uzrok problema je neravnomerno nanošenje maziva na kontaktnim površinama unutar prekidača...

Kontakti prekidača elektropodizača prozorskog stakla u vozačevim vratima se mogu prerano pohabati i izazvati njihovu neispravnost (otežano klizanje ili zaglavljivanje). Prekidač će postepeno početi da zaglavljuje ili će korisnik početi da oseća neuobičajeno ponašanje pri aktiviranju.  Samoinicijativna primena uobičajenih maziva u cilju popravke može dovesti do daljeg pogoršanja stanja.  

Toyota je sprovela opsežna ispitivanja koja nisu pokazala da kvar na bilo koji način može dovesti do pojave pregrejavanja i rastapanja. Takođe, nisu zabeleženi primeri  ni slučajevi bilo kakve nezgode koja je bila uzrokovana ovom pojavom.

U Srbiji se servisna kampanja odnosi na 3134 vozila. Predmet servisne kampanje su vozila poizvedena od septembra 2006.godine do decembra 2008.godine, i to modeli Corolla, Auris, Yaris i Rav4.

Svi vlasnici predmetnih vozila biće kontaktirani u narednom periodu i pozvani na kontrolni pregled vozila, kako bi se utvrdilo da li postoje neispravnosti. Ukoliko je potrebno, prekidači će biti podmazani specijalnim mazivom otpornim na visoke temperature.  U koliko se utvrdi da je prekidač u kvaru biće zamenjen ceo modul sa prekidačima. Ukoliko nema nikakve neispravnosti ili tragova varničenja, to znači da je mazivo u proizvodnji ravnomerno nanešeno, pa nema potrebe za zamenom dela. Mazivo otporno na toplotu će biti primenjeno iz razloga dodatne sigurnosti. Sama intervencija je besplatna i trajaće oko 40 minuta.

Ovom kampanjom Toyota ne želi da izazove zabrinutost već da sve vlasnike Toyota vozila uveri da je kvalitet proizvoda i briga o korisnicima njen prioritet.

Toyota vozila i sve njihove komponente podvrgavaju se najrigoroznijim testovima i ocenama ponašanja u svim uslovima eksploatacije. Toyota je posvećena usavršavanju svojih proizvoda i usluga i dalje će primenjivati sve potrebne mere kako se ovakvi slučajevi ne bi ponavljali.

Toyota Srbija

Elegantna i prefinjena Astra sedan: novi član Astra porodice

Elegantna i prefinjena Astra sedan: novi član Astra porodice

Elegantni četvorovratni sedan, najnoviji član Astra porodice, biće prvi put predstavljen na domaćem tržištu u četvrtak, 11.10. na Sajmu automobila u Novom Sadu. Zahvaljujući njemu, Opelova gama je kompletirana, a posetioci će imati priliku da novog sedana vide nedugo nakon svetske premijere na moskovskom Međunarodnom Auto Salonu...

Renault Clio Estate - Prve fotografije i informacije

Renault Clio Estate - Prve fotografije i informacije

Karavan verzija četvrte generacije modela Renault Clio, od svog prethodnika se ne razlikuje samo po dizajnu, već i po imenu - Renault Clio karavan na nekim tržištima se neće zvati Cio Grandtour, već Renault Clio Estate. Francuska kompanija je na sajmu automobila u Parizu predstavila prve fotografije i informacije...

Grand Motors Volvo V40 premijerno u Novom Sadu

Grand Motors Volvo V40 premijerno u Novom Sadu

Najnoviji model u Volvoovom proizvodnom programu, ujedno i jedno od najtraženijih vozila ove marke, V40, biće među retkim premijernim eksponatima na ovogodišnjem 12. sajmu Auto show – Novi Sad. Za prvo prikazivanje u Srbiji, ovlašćeni uvoznik, prodavac i serviser, novobeogradski Grand Motors, odabrao je verziju sa dizel motorom od 1,56 litara (115 KS) i paketom opreme Momentum...

Novi Subaru XV Krostrek osvojio IIHS nagradu za bezbednost

Novi Subaru XV Krostrek osvojio IIHS nagradu za bezbednost

„Subaru Kanada“ je objavio da je novi model „Subaru XV Krostrek 2013“ (model se u Evropi zove samo XV) dobio najvišu nagradu Instituta za bezbednost saobraćaja IIHS zbog odličnih rezultata prilikom testiranja udarca u prednji bočni deo, udara sa strane, prevrtanja i udarca u zadnji kraj vozila...

Proslava 75 godina Toyotine automobilske istorije!

Proslava 75 godina Toyotine automobilske istorije!

Sredinom 1930-ih, mladi Kiichiro Toyoda naslutio je potencijal u masovnoj proizvodnji automobila namenjenih široj javnosti. Tokom nekoliko godina uz puno upornosti, ubedio je svog oca - tekstilnog proizvođača i vlasnika Toyoda Automatic Loom Works da unutar fabrike osnuje novo automobilsko odeljenje...

Prodaja automobila sa turbom do 2017. godine će porasti za 80 %

Prodaja automobila sa turbom do 2017. godine će porasti za 80 %

Upotreba turbopunjača u automobilima poslednjih godina je u velikom porastu, a čini se da će ovaj trend biti nastavljen i narednih godina. Do 2017. godine, u celom svetu će se godišnje prodavati 36 miliona automobila sa motorom opremljenim turbopunjačem, što će biti 80 % više nego danas...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje