AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Volkswagen primio više od 40.000 porudžbina za novi Golf

Volkswagen primio više od 40.000 porudžbina za novi Golf

Kompanija Volkswagen je protekle nedelje počela prodaju sedme generacije modela Golf. Nemačka kompanija je objavila, da je novi Golf još pre početka prodaje poručilo 40.000 klijenata, što je sjajan rezultat, s obzirom na činjenicu, da je Golf VII nedavno predstavljen...

Novi Porsche Cayman spreman za Los Angeles 2012

Novi Porsche Cayman spreman za Los Angeles 2012

Kompanija Porsche je potvrdila, da će na sajmu automobila u Los Angelesu, koji će biti održan u periodu od 30. novembra do 9. decembra, svetskoj javnosti predstaviti kompaktni sportski automobil. Prema svemu sudeći, u Kaliforniji će svetsku premijeru imati druga generacija modela Cayman...

Jaguar predstavio karbonsku jahtu Concept Speedboat

Jaguar predstavio karbonsku jahtu Concept Speedboat

Novi model automobila može da se promoviše na razne načine. Jaguar je za svoj novi praktični karavan XF Sportbrake, pripremio specijalnu nepraktičnu luksuznu jahtu za dvoje. Plovilo pod nazivom Concept Speedboat dizajnirali su stručnjaci u britanskoj automobilskoj kompaniji...

Euro Sumar: Zimska „obuća“ za Suzuki po promotivnim cenama

Euro Sumar: Zimska „obuća“ za Suzuki po promotivnim cenama

Nakon promotivnih kampanja u kojima je najtraženiji Suzuki – SX4 sa pogonom na prednje točkove dobio cenu od svega 9.990 evra, a isti model sa pogonom 4x4 od 11.990 evra sa PDV-om, uvoznik ovih automobila, beogradski Euro Sumar, pripremio je posebnu ponudu i za one koji se već voze u popularnim „japanacima“...

Svetleći putevi? U Holandiji uskoro

Svetleći putevi? U Holandiji uskoro

Vozite se autoputem, i odjednom linije na kolovozu počinju da menjaju boju, iz zelene u crvenu. Šta to može da znači? Pazi, klizavo! Ne, ovo nije priča iz sveta naučno-fantastične literature, već skoro realnost. Odnosno, biće od sledeće godine. Ne kod nas, već u zemlji lala i vetrenjača...

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series: Prve fotografije i info

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series: Prve fotografije i info

Kompanija Mercedes-Benz zvanično je predstavila svoj dugo očekivani najekstremniji sportski model svih vremena - snažniji i lakši SLS AMG Black Series. Kada u Mercedesu u nazivu modela dodaju nastavak Black Series, možete biti sigurni da je u pitanju beskompromisan sportski automobil...

BMW Serije 3 osvojio nagradu „Zlatni volan godine“

BMW Serije 3 osvojio nagradu „Zlatni volan godine“

Novi BMW Serije 3 osvojio je prestižnu nagradu „ Zlatni Volan godine“ koju u Berlinu dodeljuje magazin „Auto Bild“ i „Bild am Sonntag“. BMW Serije 6 Gran Kupe je osvojio treće mesto u kategoriji kabrioleti i kupei, dok je BMW  takođe nagrađen i nagradom „Zlatni Volan za Advertising“...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje