AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Volvo ubrzao proizvodnju prvog dizel plag-in hibrida u svetu

Volvo ubrzao proizvodnju prvog dizel plag-in hibrida u svetu

Volvo Car korporacija povećava proizvodne kapacitete za novi Volvo V60 Plug-in Hybrid. Nakon početne serije od 1.000 primeraka za modelsku 2013. godinu, za 2014. biće proizvedeno 4.000-6.000 primeraka. Proizvodnja prvog dizel plag-in hibrida u svetu uspešno je integrisana u proizvodnu liniju ostalih modela pogona Torslanda u Geteborgu (Švedska).

Porsche Cayman 2013 otkriven pre vremena

Porsche Cayman 2013 otkriven pre vremena

Kompanija Porsche je potvrdila, da će na sajmu automobila u Los Angelesu, 28. novembra, svetskoj javnosti predstaviti kompaktni sportski automobil. Sudeći prema novim špijunskim fotografijama, u Kaliforniji će svetsku premijeru imati druga generacija modela Cayman...

Modernizovani Mercedes-Benz E-Klasa - Otkrivanje počinje

Modernizovani Mercedes-Benz E-Klasa - Otkrivanje počinje

Modernizovana Mercedes-Benz E-Klasa napustiće tradicionalni dizajn sa podeljenim prednjim svetlosnim grupama, koji je prvi put predstavljen polovinom devedesetih godina u seriji W210. Kod unapređene E-Klase, svetlosne grupe neće biti podeljene, ali će njihova grafika podsećati na ovo rešenje...

Nova Škoda Octavia uhvaćena bez maske!

Nova Škoda Octavia uhvaćena bez maske!

Nova generacija modela Škoda Octavia je opet na sceni. Posle nekoliko fotografija maskiranog prototipa, pred nama su špijunske fotografije serijskog automobila bez maske! Nova Octavia je snimljene u Santijago de Čileu, gde je Škoda snimala reklamu za novu generaciju ovog veoma uspešnog modela...

Honda: Specijalna akcija za model CR-V treće generacije

Honda: Specijalna akcija za model CR-V treće generacije

Uz model CR-V u paketu opreme Lifestyle Plus, Honda svim kupcima poklanja integrisan multimedijalni uređaj i metalik boju. Pored akcije za osnovni model Honda CR-V Special Edition, uz koji kupci dobijaju paket originalne dodatne opreme u vrednosti 1.100 eur, Honda pokreće veliku akciju za viši paket opreme Lifestyle Plus 4x4, koji obuhvata...

MINI: Proslavite NOT NORMAL način života!

MINI: Proslavite NOT NORMAL način života!

Širom sveta je aktuelna nova MINI brand kampanja sa nesvakidašnjim sloganom „ NOT NORMAL“. Ova kampanja pre svega ističe individualnost brenda, kao i pozitivan i zabavan odnos prema životu. NOT NORMAL predstavlja jakog, nezavisnog pojedinca koji svakodnevnu vožnju pretvara u neobično iskustvo...

Obeležen Međunarodni dan sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda

Obeležen Međunarodni dan sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda

Međunarodni dan sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda obeležen je juče u TC Ušće u Beogradu. U prvih 10 meseci ove godine dogodilo se 31.025 sаobrаćаjnih nezgodа, 15.355 licа je povređeno а 577 licа je smrtno strаdаlo. U istom periodu šrošle godine, u 35.774 sаobrаćаjne nezgode, povreženo je 16.267 licа а smrtno strаdаlo 595...

Honda se odlepila od zemlje

Honda se odlepila od zemlje

Avion Honda HondaJet se može pohvaliti samo superlativima. Prema tvrdnjama proizvođača (kompanija Honda Aircraft), to najmoderniji laki mlazni avion na svetu, koji putnicima nudi vrhunske performanse, komfor i ekonomičnost vožnje...

BMW razvija bob-dvosed za američki tim

BMW razvija bob-dvosed za američki tim

BMW je zvanično potvrdio da razvija jedno veoma specijalno "vozilo". Ovoga puta, nije u pitanju automobil, već bob namenjen za takmičarsku posadu. Uz pomoć tehnologije i eksperata iz BMW-a, američki tim će u ovom bobu nastupiti na Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju, 2014. godine...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje