AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Toyota proslavlja početak proizvodnje novog Aurisa u Burnastonu, UK

Toyota proslavlja početak proizvodnje novog Aurisa u Burnastonu, UK

Toyotina blistava istorija proizvodnje u Ujedinjenom kraljevstvu je od danas bogatija za još jedan važan događaj – zvanični početak proizvodnje potpuno novog Aurisa u fabrici u Burnastonu. Dr. Vince Cable, državni sekretar za poslovanje, inovacije i veštine, je pozdravio Toyotine investicije u Ujedinjenom kraljevstvu...

Novi-stari automobil Baracka Obame

Novi-stari automobil Baracka Obame

U Sjedinjenim Američkim Državama su završeni predsednički izbori. Predmet našeg interesovanja je automobil koji će novi (stari) predsednik koristiti. S obzirom da je Barack Obama postao novi-stari predsednik USA, ni predsednički automobil nije potpuno nov, već je unapređena verzija modela koji je Obama koristio u prvom mandatu...

ZF: Devet stepeni prenosa u automatskom menjaču je limit

ZF: Devet stepeni prenosa u automatskom menjaču je limit

Nije bilo tako davno, kada je standardan menjač u automobilima imao četiri stepena prenosa. U poslednjoj deceniji, mnogo toga se promenilo, kada je u pitanju transmisija. Menjač sa šest "brzina" je postao standard, nisu retki ni sedmostepeni, a premium brendovi u ponudi imaju i menjače sa osam stepeni prenosa. Da li je tu kraj?

BASF gradi u Poljskoj najveću fabriku katalizatora u Evropi

BASF gradi u Poljskoj najveću fabriku katalizatora u Evropi

BASF ulaže oko 90 miliona evra u prvoj fazi izgradnje mobilnog pogona za proizvodnju katalizatora emisije štetnih gasova u Srodi Slonskoj, u specijalnoj ekonomskoj zoni u blizini Vroclava u Poljskoj. Izgradnja novog pogona veličine 40,000 kvadratnih metara – BASF-ov najveći u Evropi – počeće već pred kraj 2012. godine...

Opel Zafira Tourer osvojila nagradu “Zlatni volan 2012”

Opel Zafira Tourer osvojila nagradu “Zlatni volan 2012”

Opel Zafira Tourer osvojila je nagradu "Zlatni volan 2012" za koju se takmičilo šest različitih modela u segmentu van vozila. Ova važna evropska auto-nagrada je najnoviji u dugom nizu uspeha proizvođača automobila iz Riselshajma: dva Zafirina prethodnika osvojila su ovo priznanje 1999. i 2005. godine...

BMW: sportski volan M Performance sa OLED displejom

BMW: sportski volan M Performance sa OLED displejom

U aktuelnom spisku dodatne opreme BMW M Performance nalazi se i novi sportski volan - BMW M Performance Steering Wheel. Radi se o novom atraktivno dizajniranom volanu, koji je prilagođen sportski orjentisanim vozačima, a dostupan je za modele serije 1 i sedan serije 3...

Novi Ford Ranger - International Pick-Up of The Year 2013!

Novi Ford Ranger - International Pick-Up of The Year 2013!

Novi Ford Ranger je osvojio nagradu Međunarodni pik-ap za 2013. godinu. Svaki od članova žirija je rangirao novog Rangera kao svoj izbor broj jedan; žiri hvali njegove performanse na i van puta, liniju jakih motora, nosivost i vučne sposobnost i bezbednost...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje