AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Prodaja Toyotinih hibrida u Japanu dosegla 2 miliona primeraka

Prodaja Toyotinih hibrida u Japanu dosegla 2 miliona primeraka

Toyota Motor Corporation saopštava da je kumulativna prodaja hibridnih vozila ove kompanije u Japanu dosegla 2,04 miliona primeraka¹, zaključno sa 31. oktobrom ove godine². Na svetskom nivou, kumulativna prodaja Toyotinih hibridnih vozila (prvi put uvedenih 1997.) je sada dosegla 4,60 miliona vozila¹...

Promene u odeljenju Korporativnih komunikacija OMV-a

Promene u odeljenju Korporativnih komunikacija OMV-a

Direktor Korporativnih komunikacija, viši potpredsednik Mihaela Huber (Michaela Huber) je preuzela odgovornost i za odeljenje održivosti u OMV Grupaciji od 1. oktobra. Naziv odeljenja je stoga preimenovan u "Korporativne komunikacije i održivost"...

Video: Ken Block ne izlazi iz zapaljenog automobila!

Video: Ken Block ne izlazi iz zapaljenog automobila!

Na rallycross takmičenju, koje je održano u okviru pratećeg programa SEMA Show 2012 (Las Vegas), Ken Block je doživeo veoma neprijatno iskustvo. U enterijeru njegove supersnažne Ford Fieste pojavio se plamen, a na iznenađenje mnogih, Block je to ignorisao i nastavio borbu sa ostalim takmičarima na stazi!

Toyota GT86: Turbo NE, elektromotor DA!

Toyota GT86: Turbo NE, elektromotor DA!

Dolazak snažnije verzije sportskog modela Toyota GT86, samo je pitanje vremena. Do sada je sve bilo na nivou spekulacija, ali kada se u debatu uključi neko direktno iz kompanije Toyota, onda stvari postaju jasnije. Taj "neko" je Tetsuya Tada, koji vodi razvojni program modela Toyota GT86...

Osveženi Peugeot 3008 snimljen u Kini

Osveženi Peugeot 3008 snimljen u Kini

Kina postaje sve veći izvor špijunskih fotografija. Najnovije nam otkrivaju izgled modernizovanog  Peugeota 3008, koji će u ovom obliku stići i u naše salone. Zanimljivo je da su Kinezi otkrili izgled kompletnog automobila, bez maske!

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series na prvom videu

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series na prvom videu

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series predstavlja vrhunac ponude sportkih modela ove nemačke kompanije, jer kada u Mercedesu u nazivu modela dodaju nastavak Black Series, možete biti sigurni da je u pitanju beskompromisan sportski automobil. Pred nama je prvi video...

Toyota kupuje Aston Martin?

Toyota kupuje Aston Martin?

Većinski vlasnik Aston Martina, kuvajtska kompanija Investment Dar, potvrdila je da prodaje svoje vlasništvo u ovoj kompaniji. Proteklih dana se pominje nekoliko potencijalnih kupaca Aston Martina, među kojima je i japanska kompanija Toyota...

Rolf-Juergen Seyerle - Novi CEO Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Rolf-Juergen Seyerle - Novi CEO Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Rolf-Juergen Seyerle je postavljen na mesto generalnog direktora Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora. Ovu funkciju je preuzeo od Andreasa Bindera, koji je nakon četri godine uspešnog rada na ovoj poziciji napustio tržište Srbije i Crne Gore i preuzeo rukovođenje Mercedes-Benz Hong Kong & Macau...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje