AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Nissan GT-R: Unapređenja za 2013. godinu

Nissan GT-R: Unapređenja za 2013. godinu

Nissan GT-R se prodaje već pet godina, ali praktično svake godine ovaj supersportski kupe se unapređuje u detaljima. Ovoga puta nije došlo do povećanje snage, jer je ima sasvim dovoljno (550 KS), pa u 2013. godinu GT-R ulazi sa blagim unapređenjima tehnike...

Ford Transit Custom ECOnetic: 6.0 l/100 km

Ford Transit Custom ECOnetic: 6.0 l/100 km

Trend smanjivanja potrošnje goriva i štetnih emisija nije prisutan samo kod putničkih automobila, već i u segmentu komercijalnih vozila. Kompanija Ford objavila je prve specifikacije za svoj novi i štedljivi Ford Transit Custom ECOnetic, čija prodaja startuje početkom sledeće godine...

Neeeee! Kran pao na Jaguar XKR-S (FOTO)

Neeeee! Kran pao na Jaguar XKR-S (FOTO)

Pred nama je nova vest i fotografije iz rubrike "kakva šteta". Neki događaji jednostavno nemaju neki poseban razlog da se dese i možemo ih opisati kao lošu sreću. Ali, dizalica koja pada na upravo prodate skupocene automobile, to je jednostavno nezamislivo...

Fiat 500X, 500L Trekking i 500XL: Porodica se širi

Fiat 500X, 500L Trekking i 500XL: Porodica se širi

Porodica modela sa brojem 500 u nazivu, postaće stub ponude kompanije Fiat. Posle hatchback modela 500, italijanski proizvođač je kupcima ponudio "polukabriolet" 500C, a zatim MPV model 500L, koji će uskoro dobiti svoju produženu verziju 500XL i crossover 500X...

Mini Countryman modernizovan za novu modelsku godinu

Mini Countryman modernizovan za novu modelsku godinu

Prvi model britanske kompanije sa klasičnom petovratnom karoserijom i pogonom na sve točkove, posle dve godine egzistencije na tržištu dobija prvi facelift. Podsetimo, Mini Countryman je predstavljen 2010. godine, i od tog perioda je najveći predstavnik ove marke...

Audi A6 Black Edition

Audi A6 Black Edition

Audi predstavlja model A6 u verziji Black Edition, koji je baziran na modelu Audi A6 S-Line. Verzija Black Edition će od početka 2013. godine biti dostupna u sedanu A6, u karavanu A6 Avant i liftback modelu A7 Sportback...

Presudni trenuci u 75. godišnjoj istoriji Toyote

Presudni trenuci u 75. godišnjoj istoriji Toyote

Toyota je juče proslavila svoj 75. rođendan. Tom prilikom Toyota u Europi pokreće brojne interesantne inicijative u čast posvećenosti radnika Toyote širom sveta koji su učestvovali u izgradnji kompanije tokom proteklih 75 godina. Predstavljamo presudne trenutke u 75-godišnjoj istoriji Toyote...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje