AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet Europe u prvom kvartalu zabeležio rekordan tržišni udeo

Chevrolet Europe u prvom kvartalu zabeležio rekordan tržišni udeo

U prvom kvartalu 2012. godine Chevrolet Europe prodao je u Zapadnoj i Srednjoj Evropi  55.104  automobila, što odgovara povećanju od 7,8%, i to u branši koja je pala 8,7% u odnosu na prošlu godinu. Chevrolet Europe tako je zabeležio svoj najbolji prvi kvartal svih vremena, sa tržišnim udelom od 1,36% u odnosu na 1,15% u prvom kvartalu prošle godine.

„U prva tri meseca ove godine uspeli smo da povećamo udeo na 23 od ukupno 32 tržišta Zapadne i Srednje Evrope. To je obećavajući rezultat, posebno ako uzmemo u obzir trenutnu situaciju u privredi “, rekla je Susan Docherty, predsednica Chevrolet Europe.  „Sa Cruze-om karavanom i Malibu-om koji dolaze ove godine, za samo 18 meseci predstavićemo ukupno deset novih modela i postavićemo temelje za dalji rast“, dodala je Docherty.

U sedam država je Chevrolet zabeležio najbolji tržišni udeo svih vremena za prvi kvartal: Austriji (1,27%), Danskoj (7,99%), Francuskoj (0,99%), Poljskoj (3,98%), Turskoj (2,79%) i Velikoj Britaniji (0,83%). Prodaja je posebno porasla u sledećim državama: Poljskoj (+64%), Velikoj Britaniji (+40%), Švedskoj (+37%), Holandiji (+36%), Austriji (+26%), Belgiji (+24%) i Nemačkoj (+21%).

U Zapadnoj i Srednjoj Evropi najprodavaniji Chevrolet-ovi modeli u periodu od januara do marta 2012. bili su Chevrolet Aveo (segment malih automobila, 15.800), zatim gradski automobil Spark (15.000) i kompaktni Chevrolet Cruze (10.100). Porodični monovolumen Orlando prodat je u 6.900 primeraka, a SUV Chevrolet Captiva u 6.800.

Chevrolet je u prva tri meseca 2012. godine i u Izraelu  prodao 2.812 automobila i kamiona.

Chevrolet

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin inovativni koncept interaktivnog vozila „Prozor u svet” je osvojio ovogodišnju Core77 nagradu za dizajn u spekulativnoj kategoriji. Ovaj koncept, koji su razvili inženjeri i dizajneri iz Toyotine „Kansei Design“ divizije ¹ i Kopenhagenskog instituta za interaktivni dizajn (CIID), želi da redefiniše vezu između putnika i okruženja vozila...

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Prilikom ceremonije pokretanja proizvodnje nove generacije modela Mazda6, iza trojice predstavnika japanske kompanije, stajala je Mazda6 karavan! Na osnovu jedne fotografije, možemo konstatovati samo snažnu inspiraciju konceptom Takeri, kao i kod sedan modela, koji smo videli nedavno...

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

Kompanija ABT Sportsline predstavila je kompletno modifikovan Volkswagen Beetle, opremljen dvolitarskim turbodizel TDI motorom. Veći deo modifikacija se može primeniti i na ostale motorizacije popularne "Bube"...

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Mazda Motor Corporation obeležila je početak proizvodnje nove Mazde6 u fabrici Hofu broj 2 u japanskoj prefekturi Jamaguči. Svečanoj ceremoniji prisustvovao je i predsednik Upravnog odbora i generalni direktor kompanije Mazda Motor Corporation, Takaši Jamanuči (Takashi Yamanouchi)...

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia je na ovogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest 2012 osvojila čak 3 dizajnerske nagrade, što je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza velikog napretka ovog automobilskog giganta otkako je na čelu dizajnerskog odeljenja čuveni Nemac Peter Schreyer...

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Kompanija MINI pustila je u etar seriju snimaka minimalno maskiranog automobila. Ukoliko pažljivije pogledamo fotografije, shvatićemo da nas od premijere novog modela deli samo nekoliko nedelja. Novi crossover razvijen je bazi prototipa MINI Paceman, koji je javnosti predstavljen na autosalonu u Detroitu...

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Stručnjaci za marketing u agrenciji Adweek, izabrali su dvadeset najgledanijih video reklama na serveru YouTube. Među dvadeset najgledanijih reklama, čak trećina je iz automobilskog biznisa, što za nekog može biti iznenađenje (za nas je prijatno)...

Fordova virtuelna fabrika

Fordova virtuelna fabrika

Ford Evropa razvija kompletnu virtuelni fabriku za simuliranje proizvodnje na montažnoj liniji - od početka do kraja. To će omogućiti kompaniji da poboljša kvalitet i smanji troškove u realnim objektima u svetu za proizvodnju, nakon kreiranja i analize računarskih simulacija kompletne procedure za proizvodnju vozila...

Renault Symbioz
Slika nedelje