AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Povodom 40 godina duge istorije legendarnog modela Civic, predstavljeno je, na izložbi održanoj u sklopu manifestacije Honda adrenalin dan, svih 9 generacija ovog modela. Svaka od ovih generacija nosila je sa sobom potpuno originalni pristup i za svoje vreme revolucionarna tehnološka rešanja. Danas smo imali priliku da se upoznamo sa novom generacijom modela Honda Civic sedan...

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Fotografije snimljene na stazi NAVAK, možete pogledati klikom na LINK.

 

Prva generacija Honde Civic, pojavila se pre 40 godina sa CVCC agregat od 1.2 litra bez katalizatora koji predstavlja prekretnicu u Hondinoj filozofiji kada je u pitanju briga o očuvanju životne sredine. Širom sveta ovaj Civic je izazvao pravu senzaciju svojim dizajnom, tehnologijom i niskom potrošnjom. Za tri godine prvi Civic dobio je priznanje “Najbolji automobil godine u Japanu”, u Evropi je osvojio treće mesto za najbolji automobil godine što je najbolji rezultat za jedan japanski automobil do tada, a 1974. godine u Americi je osvojio prvu nagradu za najbolje vozilo iz uvoza.

Druga generacija se proizvodila se od 1979. do1983. godine. Sa ovom generacijom uvodi se CVCC agregat druge generacije od 1.5 litara sa manuelnom transmisijom od 5 brzina i sistemom FE (fuel economy)  što je ovaj model svrstalo u vrh liste vozila sa malom potrošnjom i emisijom štetnih gasova. Ovaj model proglašen je za automobil godine 1980. u Americi.

Treću generaciju obeležile su tri potpuno različite vrste karoserije: kompaktni model sa troja vrata, model Shuttle i sportski model CRX. “Car- Shuttle” verzija imala je pogon na sva četiri točka, a 1984. uvedeni su DOHC motori, tehnologija koja se do tada koristila samo u Formuli1. 1984. godine ovaj model dobio je “Design-Award”, proglašen je za Automobil godine u Japanu i osvaja drugu godinu za redom prvo mesto kao automobil sa najmanjom potrošnjom i emisijom u Americi.

Sa četvrtom generacijom uvode se agregat od 1.6 litara sa16 ventila DOHC VTEC i novo nezavisno vešanje, što je bila revolucionarna tehnologija za to vreme. 1990. godine uvodi se 6-stepena manuelna i 5-stepena automatska transmisija, a model sa VTEC motorom dobija nagradu Auto bilda - “Zlatni volan”.

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Nove tehnologije primenjene u petoj generaciji dale su odličan odnos performansi i potrošnje. Korišćeni su izuzetno laki materijali.  Prvi put u istoriji Civic-a uvodi se SOHC VTEC agregat, reciklirane komponente i novi bezbednosni sistemi. 1993. godine u gami Civic modela pojavio se atraktivni Coupe, a dve godine kasnije  u fabrici u Svindonu počela je proizvodnja modela sa pet vrata. Upravo taj Civic je postao najprodavaniji model iz klase na evropskom tržištu. Ovaj model bio je automobil godine 1991 i 1992 u Japanu.

Sa modelima šeste generacije počinje primena novog VTEC agregata. Svi motori su dobili više snage bez uticaja na potrošnju, a model sa 1.6 litarskim motorom dobija i opciju sa CVT transmisijom. 1997. godine u Japanu je predstavljen prvi Civic Type-R, model sa 1.6 litarskim  agregatom snage 185 KS. Ovaj model je 1995. i 1996. godine proglašen za automobil godine u Japanu.

Sa sedmom generacijom Civic ulazi u segment kompaktnih vozila. Tehnologija koja se uvodi prvi put je Hondin G-COM sistem (Collision safety technology) zahvaljujući kome je ovaj model proglašen za najbezbedniji automobil u klasi. 2001. i 2002. godine proglašen je za Automobil godine u Japanu.

Osma generacija poboljšana je u svim sferama, počevši od voznih performansi, potrošnje goriva i zaštite životne sredine do najpraktičnijih rešenja kabinskog prostora. Ali, ono zbog čega je ovaj model izazvao revoluciju u auto industriji je njegov smeo futuristički dizajna. 2006. godine predstavljen je i prvi Civic sa 2.2 dizel agregatom sa najmanjom emisijom CO2 u klasi. 2006. godine ovaj model proglašen je za Automobil godine u Evropi i dobio je prestižnu Red Dot nagradu za dizajn.

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Najnoviju, devetu geveraciju koja je predstavljena 2012. godine, karakterišu najveći prtljažni prostor i najveća prostranost kabine u klasi, a najsavremenije tehnologije doprinele su da Civic poslednje generacije ima i najmanju emisiju štetnih gasova, potrošnju goriva i najveću aerodinamičnost u klasi.Civic devete generacije dobio je Advanced NCAP Award, specijalnu nagradu za inovacije na polju bezbednosti.

Posle 40 godina i svih generacija koje su postavile visoke stabdarde u svom segmentu, Hondini inženjeri odlučili su da u razvoj ovog modela ulože najviše test kilometara, najviše sati istraživanja i ugrade čak 45 inovacija, zbog čega, sa razlogom tvrde, da je ovaj Civic najbolji do sad!

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Novi model Honde Civic u Sedan verziji, unapređen i potpuno repozicioniran u odnosu na prethodnu generaciju ovog modela, biće u prodaji u Hondinim salonima od 11. juna 2012. godine. Potpuno novi Civic Sedan, koji po svojim performansama i bogatoj opremi pripada segmentu između modela Accord i Civic Hatchback, biće dostupan sa 1.8 i-VTEC benzinskim motorom u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim i 5-stepenim automatskim menjačem. Performanse ovog modela su značajno unapređene, čemu je doprinelo i smanjenje mase vozila, a smanjena je i potrošnja goriva na samo 6.6 l na 100km kombinovane vožnje. Smanjenju potrošnje i emisije štetnih gasova doprinose i napredni “koučing” sistem koji vozaču pomaže da vozi što ekonomičnije, kao i ECON funkcija koja je sada standard u svim paketima opreme.

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Kod Civic Sedana primenjeni su najsavremeniji sistemi pasivne i aktivne bezbednosti. Poseban dizajn rama šasije, koji usmerava prenošenje kinetičke energije prilikom sudara daleko od putnika i tako ih štiti, predstavlja jedan od najefikasnijih Hondinih sistema pasivne bezbednosti. Sistemi aktivne bezbednosti primenjeni kod novog modela Civic Sedan, a koji su standard u svim paketima opreme su: VSA, “motion adaptive” EPS, limitator brzine, aktivni nasloni za glavu, 6 vazdušnih jastuka i aktivni pojasevi sa zatezačima, dok su sistemi CMBS i ACC dostupni u najvišem paketu opreme. Kod ovog modela značajno je poboljšana je i preglednost, naročito u prednjem delu, što sve zajedno utiče na to da je bezbednost jedana od najjačih strana ovog modela.

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Visokom nivou komfora novog modela doprinose inteligentni multi-informacioni displej (i-MID), instrument tabla sa ergonomski raspoređenim komandama usmerena ka vozaču i prednja sedišta koja su redizajnirana i sada pružaju bolju podršku vozaču i obezbeđuju više prostora putnicima.    
    
Po svom karakteru, praktičnosti ali i konforu koji pruža, kao i kada je u pitanju cena, ovaj model bi trebalo čvrsto da zauzme mesto u segnmentu između modela Civic Hatchback i Accord, kao idealan kompanijski automobil. Cena ovog modela kreće od 18.990 Eur.

 

Fotografije snimljene na stazi NAVAK, možete pogledati klikom na LINK.

Novi Honda Civic sedan stiže na naše tržište

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Stručnjaci za marketing u agrenciji Adweek, izabrali su dvadeset najgledanijih video reklama na serveru YouTube. Među dvadeset najgledanijih reklama, čak trećina je iz automobilskog biznisa, što za nekog može biti iznenađenje (za nas je prijatno)...

Fordova virtuelna fabrika

Fordova virtuelna fabrika

Ford Evropa razvija kompletnu virtuelni fabriku za simuliranje proizvodnje na montažnoj liniji - od početka do kraja. To će omogućiti kompaniji da poboljša kvalitet i smanji troškove u realnim objektima u svetu za proizvodnju, nakon kreiranja i analize računarskih simulacija kompletne procedure za proizvodnju vozila...

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava se nastavlja

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava se nastavlja

Posle Beograda, Pančeva, Novog Sada i Zlatibora  Honda Summer tour obići će i Kragujevac, Aranđelovac i Niš, a putovanje se završava ponovo na Zlatiboru. Zabava će trajati do kraja avgusta, a posetioci će moći da se upoznaju sa novim modelima motora, skutera, automobila i zakazati test vožnje, ili čak testirati na licu mesta...

Nova Astra BiTurbo – Najmoćnija dizel Astra ikada

Nova Astra BiTurbo – Najmoćnija dizel Astra ikada

Opel Astra porodica je dopunjena novim snažnim dizel članom – 2.0 BiTurbo CDTI motorom sa 143 kW/195 ks i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Dostupne su tri karoserijske verzije: hatchback 5V, kupe i karavan. Ni jedan drugi brend u segmentu kompaktnih modela ne nudi ovako širok izbor visokoperformantnih dizel motora...

Volkswagen Up! bez depozita

Volkswagen Up! bez depozita

Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da vam najavimo dolazak modela up! sa petoro vrata u salonima širom Srbije. Ova verzija ima identične motore (44kW/60ks i 55 kW/75ks), verzije opreme (take up!, move up!, high up!, black up!, white up!) i dimenzije kao i vozila sa dvoja vrata...

Starovremenski statisti u Žikinoj šarenici

Starovremenski statisti u Žikinoj šarenici

Žika i njegova "Šarenica" su na letnjem proputovanju kroz Srbiju svratili do Beograda. Odabarli su “Terazije iz 1930”, repliku trga Terazije sa početka 20. veka. Terazije toga dobe, naravno, ne može da se zamisli bez  tramvaja...

Audi A1 Sportback u ABT Sportsline odelu

Audi A1 Sportback u ABT Sportsline odelu

Namačka kompanija specijalizovana za modifikaciju automobila iz VW grupacije, ABT Sportsline, pripremila je atraktivne komponente za model A1 Sportback. Modifikacije su veoma decentne, i usmerene su na promenu voznih osobina, snage i izgleda...

Renault Megane RS 2014 - Kako bi mogao izgledati?

Renault Megane RS 2014 - Kako bi mogao izgledati?

Nezavisni dizajner nacrtao je prilično verodostojnu sliku mogućeg izgleda najsnažnije verzije modela Megane RS. Ovaj veoma zanimljiv rad se odnosi na buduću generaciju modela Megane Renault Sport, koji je tradicionalno jedan od najkvalitetnijih hot-hatch modela na tržištu...

Novi Hyundai i30 sa dizel motorom od septembra u Srbiji

Novi Hyundai i30 sa dizel motorom od septembra u Srbiji

Najnoviji Hyundaijev predstavnik u C segmentu-novi i30 kupcima u Srbiji će od septembra biti dostupan i sa dizel motorom. Dizajniran i razvijen u Hyundai centru (Russelsheim/Nemačka), novi i30 predstavlja korak dalje u jedinstvenoj dizajnerskoj filozofiji ''fluidic sculpture''...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje