AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Michelin lansira na srpsko tržište svoj novi putnički pneumatik MICHELIN Primacy 3. Pneumatik će otvoriti potpuno novu eru u bezbednosti saobraćaja. Posle kraće prezentacije svih prednosti koje Primacy 3 pruža, na poligonu Teniskog centra Novak je organizovana interaktivna demonstracija ovog kvalitetnog pneumatika, u saradnji sa Audijem...

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Fotografije možete pogledati klikom na LINK.

U poređenju sa četri glavna konkurenta na tržištu, MICHELIN Primacy 3 pneumatik pruža najbolje držanje u kočenju na suvim i mokrim površinama i u krivinama na mokrim putevima(1). Ova činjenica je dokazana testovima koji su izvršeni 2011. od strane TÜV SÜD Automotive i IDIADA, dve nezavisne organizacije(1). Jedan od primera superiornosti pneumatika je da sa brzinom od 100 km/h MICHELIN Primacy 3 ima u proseku 2,2 metra kraći kočioni put od svojih konkurenata na suvoj površini.

Ime novog pneumatika odražava svoje kvalitete: MICHELIN Primacy 3 poboljšava bezbednost u tri različite oblasti performansi. Kao i svi Michelin pneumatici, on takođe pruža veliku ukupnu kilometražu uz smanjenje potrošnje goriva - u ovom slučaju i do 70 litara za ceo svoj životni vek(2).

Da bi pružio ovaj balans performansi, Michelin je primenio inovativni proces koji integriše detaljno razumevanje saobraćajnih nesreća, stečen od strane svojih timovima za istraživanje i razvoj. Zašto bezbednost? Jer prema istraživanju koje je 2010. sprovela GFK u pet zemalja (Francuska, Nemačka, Italija, Španija i UK), bezbednost je najvažnija karakteristika koju ptrošači očekuju od pneumatika.

Činjenica da je bezbednost prioritet ne dolazi kao iznenađenje. Međutim, analize ponašanja su obezbedile dodatne informacije.
Opasnosti na putu su često prisutne tamo gde se najmanje očekuju.
- Koliko ljudi zna da se 70% saobraćajnih nesreća dešava na suvim površinama?
- Ko je svestan činjenice da se 60% nesreća dešava u gradovima i pri malim brzinama?

Ove dve statistike, koje su suprotnosti sa predrasudama koje su čvrsto usidrene u glavama ljudi, ukazuju na potrebu za novim pogledom na aksidentologiju - proučavanje nesreća. Neslaganjem sa ovim predubeđenjima, MICHELIN može da pruži značajna rešenja i potvrdi svoju posvećenost unapređenju bezbednosti za sve učesnike u saobraćaju.

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Sagledavanjem problema iz tri ugla, Michelin namerava da smanji njihovu učestalost:

1) Michelin radi na poboljšanju razumevanja saobraćajnih nesreća.

2) Za svaki pneumatik koji Michelin dizajnira, glavni prioritet je pružanje bezbednosti. To je srž njegovog poslovanja. Grupa, između ostalih poslovnih aktivnosti, prikuplja informacije o opasnostima na putu. Što je još važnije, njihovi istraživački i razvojni timovi su u stanju da asimiliraju podatake. Zato je Michelin u stanju da razvija pneumatike koji savršeno odgovaraju kritičnim situacijama u vožnji i na taj način ispunjavaju primarna očekivanja vozača širom sveta. Novi Michelin Primacy 3 pneumatik je dizajniran u skladu sa ovom strategijom.

3)    Michelin pomaže da se promeni ponašanje učesnika u saobraćaju. Grupa sprovodi programe za podizanje svesti korisnika o važnosti održavanja adekvatnog pritiska u gumama. Zato su instalirani sistemi kako bi se osiguralo da se pneumatici mogu ispravno i lako pumpati, obezbeđujući Mišelinkove pumpe vlastima za autoputeve i lokalnim zajednicama, tako da vozači mogu da prilagode svoj pritisak u gumama besplatno. Michelin, takođe učestvuje u programima nacionalne vlade, radeći zajedno sa javnim i privatnim organizacijama.

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin inovativni koncept interaktivnog vozila „Prozor u svet” je osvojio ovogodišnju Core77 nagradu za dizajn u spekulativnoj kategoriji. Ovaj koncept, koji su razvili inženjeri i dizajneri iz Toyotine „Kansei Design“ divizije ¹ i Kopenhagenskog instituta za interaktivni dizajn (CIID), želi da redefiniše vezu između putnika i okruženja vozila...

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Prilikom ceremonije pokretanja proizvodnje nove generacije modela Mazda6, iza trojice predstavnika japanske kompanije, stajala je Mazda6 karavan! Na osnovu jedne fotografije, možemo konstatovati samo snažnu inspiraciju konceptom Takeri, kao i kod sedan modela, koji smo videli nedavno...

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

Kompanija ABT Sportsline predstavila je kompletno modifikovan Volkswagen Beetle, opremljen dvolitarskim turbodizel TDI motorom. Veći deo modifikacija se može primeniti i na ostale motorizacije popularne "Bube"...

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Mazda Motor Corporation obeležila je početak proizvodnje nove Mazde6 u fabrici Hofu broj 2 u japanskoj prefekturi Jamaguči. Svečanoj ceremoniji prisustvovao je i predsednik Upravnog odbora i generalni direktor kompanije Mazda Motor Corporation, Takaši Jamanuči (Takashi Yamanouchi)...

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia je na ovogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest 2012 osvojila čak 3 dizajnerske nagrade, što je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza velikog napretka ovog automobilskog giganta otkako je na čelu dizajnerskog odeljenja čuveni Nemac Peter Schreyer...

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Kompanija MINI pustila je u etar seriju snimaka minimalno maskiranog automobila. Ukoliko pažljivije pogledamo fotografije, shvatićemo da nas od premijere novog modela deli samo nekoliko nedelja. Novi crossover razvijen je bazi prototipa MINI Paceman, koji je javnosti predstavljen na autosalonu u Detroitu...

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Stručnjaci za marketing u agrenciji Adweek, izabrali su dvadeset najgledanijih video reklama na serveru YouTube. Među dvadeset najgledanijih reklama, čak trećina je iz automobilskog biznisa, što za nekog može biti iznenađenje (za nas je prijatno)...

Fordova virtuelna fabrika

Fordova virtuelna fabrika

Ford Evropa razvija kompletnu virtuelni fabriku za simuliranje proizvodnje na montažnoj liniji - od početka do kraja. To će omogućiti kompaniji da poboljša kvalitet i smanji troškove u realnim objektima u svetu za proizvodnju, nakon kreiranja i analize računarskih simulacija kompletne procedure za proizvodnju vozila...

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava se nastavlja

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava se nastavlja

Posle Beograda, Pančeva, Novog Sada i Zlatibora  Honda Summer tour obići će i Kragujevac, Aranđelovac i Niš, a putovanje se završava ponovo na Zlatiboru. Zabava će trajati do kraja avgusta, a posetioci će moći da se upoznaju sa novim modelima motora, skutera, automobila i zakazati test vožnje, ili čak testirati na licu mesta...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje