AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

To je on: Volkswagen Golf sedme generacije

To je on: Volkswagen Golf sedme generacije

Sedma generacija Volkswagen Golfa predstavljena je on-line u Berlinu 4. septembra. Golf stoji na novoj modularnoj platformi MQB sa motorom postavljenim napred, ali sa prednjom osovinom pomerenom 43 milimetra napred. Karoserija je delo tima pod vođstvom Klausa Bischoffa, ali je izgled automobila pod jasnim uticajem slavnog Waltera de Silve...

To je on: Volkswagen Golf sedme generacije

Iako Volkswagen nije otkrio sve informacije o tehnici, poznato je da će novi Golf pokretati serija turbo 4-cilindarskih motora. Benzinski TSI motori razvijaju maksimalnu snagu od 63 do 110 kW, a turbodizeli sa legendarnom oznakom TDI, razvijaju od 66 do 140 kW.

Golf je generacijski "smršao" oko 100 kilograma. Prosečna potrošnja je smanjena za 23 % kod verzije koju pogoni benzinski turbo motor sa sistemom za automatsko isključivanje cilindara (140 KS). Ovaj motor troši samo 4,8 litara benzina na 100 pređenih kilometara, tvrdi proizvođač. Najdostupniji turbodizel troši svega 3,8 l/100 km, a najštedljiviji BlueMotion 3,2 l/100 km, a emituje 85 grama CO2 po pređenom kilometru. Sve verzije u osnovnoj opremi imaju sistem start-stop i kočioni sistem sa sistemom regeneracije energije kočenja.

 

Više o MQB platformi, možete pročitati klikom na LINK.

To je on: Volkswagen Golf sedme generacije

Nastaviće se...

 

Automagazin.rs

Počela serijska proizvodnja nove Ford Fieste

Počela serijska proizvodnja nove Ford Fieste

Ford je počeo masovnu proizvodnju nove Ford Fieste u svojoj montažnoj fabrici u Kelnu i najnovija verzija najprodavanijeg evropskog malog automobila će uskoro biti kod dilera. Dinamički stilizovana nova verzija Fieste oprema se novim pametnim tehnologijama i linijom prodornih pogonskih agregata...

Opel ADAM: Jedinstven dizajn i potencijal za personalizaciju

Opel ADAM: Jedinstven dizajn i potencijal za personalizaciju

ADAM je Opelovo prvo malo lifestyle vozilo. Sub-segment u koji ulazi je u početku bio oblikovan prema savremenim automobilskima tumačenjima ’’retro’’ tema, ali je Opel namerno išao svojim sopstvenim, inovativnim putem. On je dao ADAM-u smele proporcije i jedinstven, moderan dizajn bez osvrta na prošlost...

Seminar u Beogradu za vozače kojima je oduzeta vozačka dozvola

Seminar u Beogradu za vozače kojima je oduzeta vozačka dozvola

Od početka primene Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, bez vozačke dozvole je ostalo preko 2000 lica. Agencija za bezbednost saobraćaja u prostorijama Privredne komore Beograda, počev od 26. novembra, organizuje četvrti Seminar unapređenja znanja iz oblasti bezbednosti saobraćaja za vozače kojima je oduzeta vozačka dozvola...

Prodaja Toyotinih hibrida u Japanu dosegla 2 miliona primeraka

Prodaja Toyotinih hibrida u Japanu dosegla 2 miliona primeraka

Toyota Motor Corporation saopštava da je kumulativna prodaja hibridnih vozila ove kompanije u Japanu dosegla 2,04 miliona primeraka¹, zaključno sa 31. oktobrom ove godine². Na svetskom nivou, kumulativna prodaja Toyotinih hibridnih vozila (prvi put uvedenih 1997.) je sada dosegla 4,60 miliona vozila¹...

Promene u odeljenju Korporativnih komunikacija OMV-a

Promene u odeljenju Korporativnih komunikacija OMV-a

Direktor Korporativnih komunikacija, viši potpredsednik Mihaela Huber (Michaela Huber) je preuzela odgovornost i za odeljenje održivosti u OMV Grupaciji od 1. oktobra. Naziv odeljenja je stoga preimenovan u "Korporativne komunikacije i održivost"...

Video: Ken Block ne izlazi iz zapaljenog automobila!

Video: Ken Block ne izlazi iz zapaljenog automobila!

Na rallycross takmičenju, koje je održano u okviru pratećeg programa SEMA Show 2012 (Las Vegas), Ken Block je doživeo veoma neprijatno iskustvo. U enterijeru njegove supersnažne Ford Fieste pojavio se plamen, a na iznenađenje mnogih, Block je to ignorisao i nastavio borbu sa ostalim takmičarima na stazi!

Toyota GT86: Turbo NE, elektromotor DA!

Toyota GT86: Turbo NE, elektromotor DA!

Dolazak snažnije verzije sportskog modela Toyota GT86, samo je pitanje vremena. Do sada je sve bilo na nivou spekulacija, ali kada se u debatu uključi neko direktno iz kompanije Toyota, onda stvari postaju jasnije. Taj "neko" je Tetsuya Tada, koji vodi razvojni program modela Toyota GT86...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje