AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

MOL šuma na Savskom nasipu

MOL šuma na Savskom nasipu

InterMOL, članica MOL Grupe, sprovela je ekološki svesnu akciju u saradnji sa uglednom nevladinom organizacijom Ekotopija i pošumila deo Savskog nasipa koji od sada nosi naziv „MOL šuma“. Ova akcija je samo početak saradnje InterMOL-a sa nevladinom organizacijom Ekotopija...

MOL šuma na Savskom nasipu

Učesnici akcije za zaštitu životne sredine bili su svi zaposleni u InterMOL-u, deo MOL Grupe, koji su posadili po drvo, uz podršku promotera Ecotopije Biljane Cincarević, Miloša Milovanovića, Igora Brakusa, Zorana Baranca, Marine Kotevski, kao i predstavnika medija koji su ispratili ovu društveno odgovornu akciju.

Bianca Vasilescu, nova generelna direktora MOL Grupe u Srbiji, pozdravila je prisutne i zahvalila se na podršci akciji koja je učinila Beograd zdravijim i lepšim za život:

„MOL razume koliko je važno ulagati u Srbiju i njenu lokalnu zajednicu. Mi se trudimo da mislimo globalno, a delujemo lokalno kako bismo postigli najbolje rezultate. Upravo zato darujemo Beogradu MOL šumu koja će uz stotinu novih javora, breza, vrba i jovi oživeti deo šetališne zone kraj Savskog nasipa. Ovom akcijom obezbedićemo zdravije okruženje za stanovnike.“

Suzana Đorđević, direktorka fonda Ecotopia istakla je da je raduje što sve veći broj društveno-odgovornih kompanija i pojedinaca učestvuje u akcijama ozelenjavanja prestonice i ovom prilikom izjavila:

„Zahvaljujući podršci kompanije InterMOL i građana danas smo posadili 300-to stablo u okviru projekta Operacija Zelengrad. Svako posađeno stablo je važno, jer predstavlja poslednju odbranu od štetnih emisija gasova i pluća grada za sve koji u njemu žive.“

MOL šuma na Savskom nasipu

Aktivno učešće u ovoj akciji uzeli su svi zaposleni iz InterMOL-a koji su zasadili po jedno drvo,dok su predstvnici medija takođe dobili po jednu sadnicu za MOL šumu i tako doprineli razvoju ekološke svesti.

Ova akcija je samo početak saradnje InterMOL-a sa nevladinom organizacijom “Ekotopija” koja će se nastaviti i u sledećoj godini kroz mnoge ekološke projekte koji razvijaju društvenu odgovornost kompanije MOL i u isto vreme doprinose zaštiti životne sredine i čine okruženje lepšim mestom za život. Takođe, ova akcija je najava projekta Green Belt u okviru MOL Grupe koji je već uspešno realizovan u tri zemlje. U zemljama u regionu ovaj projekat se veoma uspešno realizuje već šest godina, a glavni cilj jeste podrška obnovi i razvoju ekoloških zona, uz intenzivnu saradnju sa nevladinim organizacijama, građanima i školama u cilju promocije društvenog angažovanja. Planirano je da se ovaj projekat realizuje u Srbiji u 2013.godini.

MOL šuma na Savskom nasipu

InterMOL

Subaru BRZ dobija snažniji motor

Subaru BRZ dobija snažniji motor

Subaru BRZ je veoma atraktivan automobil, ali potencijalni vlasnici bi želeli snažniji agregat pod haubom. Magazin Automotive News tvrdi da će japanski sportski model uskoro dobiti dvolitarski turbo benzinski motor pod haubom...

Toyota i James Bond - Samo dvaput se živi

Toyota i James Bond - Samo dvaput se živi

Bond groznica se širi… približava se premijera najnovijeg filma Skyfall. Sasvim se slučajno poklopilo da Bond i Toyota ove godine zajedno slave! James Bond puni  50 godina, dok ove godine Toyota obeležava 75 godina postojanja...

Honda zimska servisna akcija i popusti na delove i usluge

Honda zimska servisna akcija i popusti na delove i usluge

Honda kreće sa velikom tradicionalnom postprodajnom akcijom u toku koje će vlasnici vozila moći da obave zimsku proveru svog automobila za 969 dinara, ali i da ostvare brojne dodatne popuste na originalne rezervne delove i njihovu ugradnju u ovlašćenim Honda servisima...

Novi Renault Clio predstavljen u Hit Auto salonu

Novi Renault Clio predstavljen u Hit Auto salonu

Sinoć je u prodajnom salonu kompanije HIT AUTO predstavljena nova generacija modela Renault Clio. Pred mnogobrijnim saradnicima i predstavnicima medija, predstavljena je četvrta generacija modela Renault Clio, koji nam dolazi sa novim dizajnom, razvijenim u stilu novog dizajnerskog smera ove marke, a pod haubom se krije novi turbo benzinski motor sa tri cilindra 0.9 TCe...

Kampanja: Slupani automobil od ljudskih tela

Kampanja: Slupani automobil od ljudskih tela

Australijska umetnica Emma Hack, koja je specijalizovana za body painting, u Adelaidi je učestvovala u veoma zanimljivom projektu. Ona je od ljudskih tela napravila oštećeni automobil, a ovaj zanimljiv rad će koristiti reklamna agencija Clemenger BBDO Adelaide, i to za potrebe povećanja bezbednosti u saobraćaju...

Mladi Kreativni Chevrolet 2013 potpuno je obuzet strašću za fudbalom

Mladi Kreativni Chevrolet 2013 potpuno je obuzet strašću za fudbalom

29. oktobra zvanično je otvoreno takmičenje Mladi Kreativni Chevrolet (YCC) 2013 , sedmo po redu takmičenje u umetnosti i dizajnu za evropske učenike i studente primenjene umetnosti. Popularno takmičenje koje je 2007. godine pokrenula kompanija Chevrolet Europe beleži stalan rast broja učesnika, te uživa sve veći ugled...

Na Peugeot skuteru do ostvarenja mladalačkog sna

Na Peugeot skuteru do ostvarenja mladalačkog sna

U novom domaćem filmu „Artiljero“ čiju premijeru očekujemo u sredu 31. oktobra u Sava Centru, osim oprobanih glumačkih legendi jedna od važnijih uloga pripala je i - Peugeot skuteru. „Verano Motors“ podržao je snimanje ove moderne fudbalske bajke koja promoviše upornost, i potragu za svojim idealima...

Video: BMW testira novi M3

Video: BMW testira novi M3

Dolazeća generacija modela BMW M3 se vraća šestocilindarskom motoru i zadržava karoseriju sedan. Na stazi Nordschleife je snimljen maskirani prototip pete generacije modela M3, koji nosi kodnu oznaku F80, iza koje se krije znatno drugačija tehnika od one u sedanu tipa F30...

Mazda CX-5 2026
Slika nedelje