AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet je danas objavio uspostavljanje trogodišnjeg partnerstva sa projektom “Jedan svet fudbala”, nagrađivanom B-korporacijom i tvorcem fudbalske lopte “Jedan svet”, što će dovesti do donacija milion i po praktično neuništivih fudbalskih lopti mladima koji žive u ratnim zonama, izbegličkim kampovima, područjima prirodnih katastrofa...

Chevrolet-ovo obećanje će biti izvršeno kroz globalnu mrežu organizacija posvećenih osposobljavanju budućih generacija fudbalera.

“Projekat “Jedan svet fudbala” promoviše primarnu vrednost koja je veoma bliska kompaniji Chevrolet, a to je da fudbal može da utiče na život i dovede do pozitivnih promena šiorom sveta”, rekao je globalni marketing menadžer u kompaniji General Motors, Džoel Evanik. “Sa uzbuđenjem podržavamo misiju projekta “Jedan svet fudbala” da podstakne milione širom sveta da se pridruže naporima i stvore globalni pokret za dobro ove igre i ljudi koji su zaljubljeni u nju”.

Chevrolet postaje sponzor organizacije, koja je osnovana 2010. godine uz ključnu podršku svetski poznatog muzičara Stinga. Chevrolet-ova podrška je deo globalne fudbalske inicijative unutar kompanije koja uključuje sponzorstvo giganta britanske Premijer lige, kluba Manchester United.

 “Mi u Chevrolet-u vidimo partnera koji je pokazao da je strastven i da zaista ceni moć fudbala da izazove pozitivne promene”, kaže predsednik Manchester United Fondacije, David Gill. “Inspirisanje mladih ljudi kroz edukaciju i aktivnosti je u srcu Fondacije Manchester United i svim srcem podržavamo Chevrolet-ovu inicijativu u vezi sa projektom “Svet jednog fudbala”.


Od svog začeća, projekat “Jedan svet fudbala” je imao pozitivan uticaj na preko 525.000 života u 137 zemalja kroz preko 138 organizacija – uključujući škole, sirotišta i neprofitne organizacije – koje kroz sport rešavaju konflikte, podstiču na toleranciju i grade zajednice. Kompanija je takođe članica mreže streetfootballnetwork, koja povezuje 94 neprofitne organizacije koje promovišu fudbal za društvene promene u 61 zemalja.

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Tim Jahnigen, koji je smislio projekat “Jedan svet fudbala”, je i priznati tekstopisac, a inspiraciju da započne ovaj projekat je dobio nakon što je pogledao na CNN-u snimak o deci u Darfuru koja igraju fudbal koristeći loptu napravljenu od smeća i kanapa. Jahnigen je odlučio da napravi loptu koja će biti kao prava fudbalska lopta, ali je neće uništiti teški uslovi sa kojima se fudbaleri u nekim delovima sveta suočavaju.

“Naša misija u projektu “Jedan svet fudbala” je da postignemo značajan efekat tako što ćemo radost fudbala i igre doneti među mlade širom sveta, kako bi deca mogla da budu deca bez obzira gde žive”, kaže Jahnigen, jedan od osnivača i šef inovacija u projektu “Jedan svet fudbala”. “Chevrolet je idealan partner koji deli naše uverenje da fudbal ne samo da može da zbliži ljude kroz uzbuđenje igre, već može da doprinese i oporavku i ponovnoj izgradnji zajednica koje je su zahvaćene ratovima, prirodnim katastrofama ili siromaštvom. Kroz ovo partnerstvo možemo zaista da utičemo na život miliona ljudi kroz prostu moć trajne lopte”.

Projekat “Jedan svet fudbala” i lopta su inspirisani Sting-ovom pesmom “Jedan svet (a ne tri)”. Za razvoj ove lopte bilo je potrebno 11 meseci tokom kojih su stvarani prototipi i sprovođena testiranja u Africi, na Haitiju, u Iraku i drugde. Projekat “Jedan svet fudbala” sarađuje sa organizacijama i kompanijama širom sveta, koje kupuju, sponzorišu i/ili distribuiraju fudbalsku loptu “Jedan svet” u mestima gde ona može da doprinese trajnoj igri.

Pojedinci takođe mogu da kupe fudbalsku loptu “Jedan svet” u okviru programa “Kupi jednu, pokloni jednu” na vebsajtu projekta “Jedan svet fudbala”. Kupovina lopte povlači sa sobom donaciju još jedne lopte organizacijama koje rade u ugroženim zajednicama širom sveta, kao što su između ostalog “Treneri širom kontinenata”, “GOLOVI Haiti”, “Pravo na međunarodnu igru” i “Spasimo decu”. Oni koji žele samo da doniraju ili da kupe lopte za svoje organizaicje to mogu takođe da učine na vebsajtu projekta.

Fudbalska lopta “Jedan svet” može da traje duže od stotina regularnih lopti, s obzirom da je otporna na igru u bilo kojem okruženju. Loptu nikada nije potrebno napumpati i ona se nikada ne izduvava, čak i ako je nekoliko puta probušena. Fudbalska lopta “Jedan svet” može da se koristi godinama na svim terenima, kao što su beton, asfalt, zemlja, stenovito područje, i može da izdrži teške uslove, a da se ne izduva.

Iako je dizajnirana da ima istu veličinu, težinu i karakteristike odskakanja kao i tradicionalna naduvana fudbalska lopta, fudbalsku loptu “Jedan svet” nije potrebno šiti. Materijal koji se koristi prilikom pravljenja lopte je inertan (nije otrovan i ne ispušta ništa) i veoma je čvrst. Trajnost fudbalske lopte “Jedan svet” doprinosi rešavanju jednog globalnog ekološkog iskušenja tako što eliminiše otpad koji nastaje bacanjem probušenih fudbalskih lopti.

Fanovi mogu da se pridruže Chevrolet-ovoj inicijativi i doniraju fudbalsku loptu “Jedan svet” nekom od urgoženih regiona u svetu, a i da saznaju više o Sting-ovom angažovanju u ovom projektu na sajtu www.ChevroletFC.com.

U ime ovog partnerstva ,“Jedan svet fudbala” , osnivač Tim Jahnigen i Sting se pojavljuju zajedno u PSA, proizvedenom od strane radical.media , koji će biti distribuiran i globalno emitovan na istaknutim mestima, u Sting 25. iPad App. Molimo Vas da posetite www.chevroletFC.com , da se pridružite Chevrolet-u i donirate “Jedan svet fudbala” loptu na području dela sveta koji je u nevolji.

Chevrolet

Istraživanje - Pušenje je štetno za putnike u automobilu

Istraživanje - Pušenje je štetno za putnike u automobilu

Ranije studije su jasno dokazale, da udisanje dima cigareta šteti zdravlju ljudi. Najnovije istraživanje u Velikoj Britaniji upozorava, da je pasivno pušenje opasno po zdravlje putnika u automobilu. Zaključak je jasan, nikako ne pušite dok vozite ili se vozite...

Pre 125 godina Bosch je proizveo prvi magnet za paljenje

Pre 125 godina Bosch je proizveo prvi magnet za paljenje

Počeci kompanije Bosch kao dobavljača automobilske opreme sežu još u daleku 1887. godinu. U toj je godini na zahtev jednog kupca, 25-godišnji električar i precizni mehaničar Robert Bosch izradio proizvod koji je kasnije odigrao važnu ulogu u automobilu – magnet za paljenje za stacionarni motor...

Wimmer RS: 1020 konja za Porsche 911 GT2 RS

Wimmer RS: 1020 konja za Porsche 911 GT2 RS

Porsche 911 GT2 RS dobija supersnažnu injekciju. Nemačka tjuning kompanija, Wimmer Racing Technology, smatra da su inženjeri Porschea pri razvoju modela GT2 bili previše oprezni, i zato je predstavila poseban tjuning paket...

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Delta Automoto uvodi novu uslugu, Zimovnik za motocikle, za sve one koji nemaju adekvatan prostor za čuvanje motocikla u zimskom periodu i to po promotivnim cenama od 25eur za jedan mesec, 50eur za tri meseca i 100eur za šest meseci...

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Jedan od najatraktivnijih modela za ljubitelje motosporta upravo je izložen na Salonu automobila u Australiji (AIMS) u obliku sportski opremljenog i za auto-piste spremnog Subaruovog BRZ-a. Na svom štandu prikazuje ga Subaru Australija, kao najnoviju kreaciju svog dugogodišnjeg partnera, kompanije Possum Bourne Motorsport (PBMS) iz Novog Zelanda.

Peugeot 2008: serijska verzija na prvoj fotografiji?

Peugeot 2008: serijska verzija na prvoj fotografiji?

Kompanija Peugeot je na sajmu automobila u Parizu predstavila koncept malog crossover modela, koji će u svom serijskom izdanju biti direktni konkurent modelima kao što su Nissak Juke ili Opel Mokka. Već tada je bilo jasno, da koncept nije daleko od serijske proizvodnje, što potvrđuje francuski časopis Auto Plus...

BASF: Međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta

BASF: Međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta

Povodom Noći dizajna, održane na pariskom sajmu automobila, BASF je pokrenuo prvo međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta. Konkurs je otvoren za sve one koji su zainteresovani za dizajn automobila i udobnost sedenja, ukoliko osmisle dizajnersko rešenje automobilskog sedišta napravljenog od BASF-ovih materijala.

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Novi Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima počeo je da se primenjuje od 4. maja 2012. godine. Upravo u ovom dokumentu su definisane odredbe, koje se odnose na upotrebu zimske opreme u predstojećem periodu od 1. novembra do 1. aprila...

AMG Experience 2025
Slika nedelje