AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

MOL šuma na Savskom nasipu

MOL šuma na Savskom nasipu

InterMOL, članica MOL Grupe, sprovela je ekološki svesnu akciju u saradnji sa uglednom nevladinom organizacijom Ekotopija i pošumila deo Savskog nasipa koji od sada nosi naziv „MOL šuma“. Ova akcija je samo početak saradnje InterMOL-a sa nevladinom organizacijom Ekotopija...

MOL šuma na Savskom nasipu

Učesnici akcije za zaštitu životne sredine bili su svi zaposleni u InterMOL-u, deo MOL Grupe, koji su posadili po drvo, uz podršku promotera Ecotopije Biljane Cincarević, Miloša Milovanovića, Igora Brakusa, Zorana Baranca, Marine Kotevski, kao i predstavnika medija koji su ispratili ovu društveno odgovornu akciju.

Bianca Vasilescu, nova generelna direktora MOL Grupe u Srbiji, pozdravila je prisutne i zahvalila se na podršci akciji koja je učinila Beograd zdravijim i lepšim za život:

„MOL razume koliko je važno ulagati u Srbiju i njenu lokalnu zajednicu. Mi se trudimo da mislimo globalno, a delujemo lokalno kako bismo postigli najbolje rezultate. Upravo zato darujemo Beogradu MOL šumu koja će uz stotinu novih javora, breza, vrba i jovi oživeti deo šetališne zone kraj Savskog nasipa. Ovom akcijom obezbedićemo zdravije okruženje za stanovnike.“

Suzana Đorđević, direktorka fonda Ecotopia istakla je da je raduje što sve veći broj društveno-odgovornih kompanija i pojedinaca učestvuje u akcijama ozelenjavanja prestonice i ovom prilikom izjavila:

„Zahvaljujući podršci kompanije InterMOL i građana danas smo posadili 300-to stablo u okviru projekta Operacija Zelengrad. Svako posađeno stablo je važno, jer predstavlja poslednju odbranu od štetnih emisija gasova i pluća grada za sve koji u njemu žive.“

MOL šuma na Savskom nasipu

Aktivno učešće u ovoj akciji uzeli su svi zaposleni iz InterMOL-a koji su zasadili po jedno drvo,dok su predstvnici medija takođe dobili po jednu sadnicu za MOL šumu i tako doprineli razvoju ekološke svesti.

Ova akcija je samo početak saradnje InterMOL-a sa nevladinom organizacijom “Ekotopija” koja će se nastaviti i u sledećoj godini kroz mnoge ekološke projekte koji razvijaju društvenu odgovornost kompanije MOL i u isto vreme doprinose zaštiti životne sredine i čine okruženje lepšim mestom za život. Takođe, ova akcija je najava projekta Green Belt u okviru MOL Grupe koji je već uspešno realizovan u tri zemlje. U zemljama u regionu ovaj projekat se veoma uspešno realizuje već šest godina, a glavni cilj jeste podrška obnovi i razvoju ekoloških zona, uz intenzivnu saradnju sa nevladinim organizacijama, građanima i školama u cilju promocije društvenog angažovanja. Planirano je da se ovaj projekat realizuje u Srbiji u 2013.godini.

MOL šuma na Savskom nasipu

InterMOL

Ferrari F70 - Prva fotografija

Ferrari F70 - Prva fotografija

Iz Kine nam stiže prva fotografija, koja pokazuje finalni izgled dugo očekivanog naslednika modela Ferrari Enzo. Snimljena je na jednoj VIP žurki, na kojoj je na velikom platnu projektovana fotografija novog italijanskog supersportiste...

Mass Company: Uz motorno ulje besplatna tečnost za pranje vetrobrana

Mass Company: Uz motorno ulje besplatna tečnost za pranje vetrobrana

U promotivnoj prodajnoj kampanji „5 + 5“, koju je nedavno u saradnji sa principalom – poznatim francuskim proizvođačem Motulom, pokrenula beogradska firma Mass Company, svaki kupac pet litara nekog od najtraženijih Motul motornih ulja na poklon dobija pet litara sredstva za pranje vetrobrana – Motul Visison Classic...

Sa Opelom ste bezbedni na snegu i ledu

Sa Opelom ste bezbedni na snegu i ledu

Prvi mraz je već iza nas, a u nekim predelima je pao sneg. Krajnje je vreme da se vozači pripreme za zimu i uslove na putu. Ovo nije problem za Opelova vozila sa savremenim tehnologijama i sistemima pomoći...

Chevrolet Corvette: 60 godina čuvenog dizajna

Chevrolet Corvette: 60 godina čuvenog dizajna

Poznata po svom zavidno privlačnom izgledu i moćnim performansama, Chevrolet-ova legendarna Corvette sledeće godine slavi jedinstven događaj – svoju 60-godišnjicu. Corvette je primer pravog sportskog automobila – jednostavno opušten i uzbudljiv, a imidž ovog modela naglašava ove njegove osobine u popularnoj kulturi...

Pirelli kalendar 2013: Romantika umesto erotike

Pirelli kalendar 2013: Romantika umesto erotike

Pirelli kalendar za 2013. godinu je pred nama. Ovoga puta, čast da kroz umetnički pristup izrazi lepotu ženskog tela, imao je Steve McCurry, koji sam sebe predstavlja kao "uličnog" fotografa. Zato ne čudi, što je njegov cilj bio da profesionalne foto modele predstavi kao obične ljude, bez poziranja i pompe...

Novi SEAT Leon - Video predstavljanje

Novi SEAT Leon - Video predstavljanje

Pored novog Audija A3 i VW Golfa sedme generacije, novu platformu MQB je dobila i treća generacija modela SEAT Leon. Pored slične tehnike, novi Leon će sa modelom Golf deliti i opremu. Ono što Golf nema, a Leon će imati u ponudi, jesu svetla kompletno izvedena u LED tehnologiji, što nema nijedan model u ovom segmentu...

Audi R8 dobio extremni bodykit od Regula Tuninga

Audi R8 dobio extremni bodykit od Regula Tuninga

Audi R8 je već u standardnoj verziji atraktivan automobil, ali u kompanijama za modifikaciju automobila, ne misle tako. Nemačka tjuning kompanija Regula Tuning, pripremila je agresivan bodykit paket za supersportski model iz Ingolstadta...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje