AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

FIAT 500L je dobio pet Euro NCAP zvezdica

FIAT 500L je dobio pet Euro NCAP zvezdica

FIAT 500L je dobio prestižne četiri zvezdice na Euro NCAP sa ukupnim rezultatom od 83/100, koji je dobijen zahvaljujući 94% za zaštitu odraslih, 78% za zaštitu dece, 65% za zaštitu pešaka  i  71% za sigurnosne sisteme za pomoć vozaču...

Mercedes slavi 3 miliona prodatih primeraka modela A-Klasa

Mercedes slavi 3 miliona prodatih primeraka modela A-Klasa

Od 1997. godine, kompanija Mercedes-Benz u Rastattu proizvodi model A-Klasa. U petak, 23. novembra, sa proizvodne trake je spušen 3-milioniti primerak, koji nosi prv slovo Stuttgattske abecede. Jubilarni primerak, beli automobil - A 200 treće generacije, namenjen je za kupca u Kölnu...

Fiat 500L Trekking: Mali MPV obuo čizme

Fiat 500L Trekking: Mali MPV obuo čizme

Najnoviji mali MPV marke Fiat, sledeće godine će putovati i preko okeana, i tu u svojoj osnovnoj verziji. Zato ne čudi, što će nova verzija pod nazivom Fiat 500L Trekking, svetlost dana ugledati na američkom kontinentu. Verziju Trekking karakteriše karoserija terenskog izgleda...

Hyundai Santa Fe: Verzija sa sedam sedišta je 21 cm duža

Hyundai Santa Fe: Verzija sa sedam sedišta je 21 cm duža

Nova generacija modela Hyundai Santa Fe, biće dostupna u dve verzije - osnovna verzija sa pet sedišta i produžena verzija, koja u svoj enterijer može da primi sedam putnika. Ove dve verzije biće prepoznatljive i po različitom dizajnu prednjih i zadnjih partija...

Nova Mazda3 se otkriva

Nova Mazda3 se otkriva

Karijera aktuelne generacije modela Mazda3 se bliži kraju. Već sledeće godine, svetlost dana će ugledati potpuno nova generacija. Zahvaljujući zavodu za zaštitu patenata, pred nama su prve zvanične skice nove Mazda "trojke"...

Porsche Cayman 2013: Tehnički detalji i fotografije

Porsche Cayman 2013: Tehnički detalji i fotografije

Druga generacija modela Porsche Cayman više nije tajna. Neposredno pred otvaranje međunarodnog sajma automobila u Los Angelesu, nemačka kompanija je javnosti predstavila zvanične fotografije i informacije. Novi Porsche Cayman prati stope svog prethodnika, što znači da su tehnika i dizajn slični modelu Boxter...

Lexus LS TMG Sports 650: Ovo je prvi japanski AMG

Lexus LS TMG Sports 650: Ovo je prvi japanski AMG

Pred nama je "prvenac" kompanije Toyota Motorsport GmbH (TMG), koja će uskoro postati direktan konkurent nemačkim sportskim divizijama AMG i M. Zanimljivo je da su se Japanci opredelili za tjuning najskupljeg i najprestižnijeg modela u svojoj ponudi...

Ford osovojio šest Euro NCAP nagrada za napredna rešenja

Ford osovojio šest Euro NCAP nagrada za napredna rešenja

Ford je prvi proizvođač automobila koji je osvojio šest različitih Euro NCAP nagrada za izuzetne tehnološke inovacije, nakon što je primio nagradu za MyKey sistem na novoj Fiesti i SYNC sistem za pozivanje hitne pomoći u potpuno novom B-MAX-u, novoj Fiesti, C-MAX-u, Focusu i potpuno novom modelu Kuga...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje