AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Kia pro_cee’d GT jedva čeka na zeleno svetlo

Kia pro_cee’d GT jedva čeka na zeleno svetlo

Danas su iz korporacije Kia Motors poslali prvu zvaničnu skicu kupea pro_cee’d GT, koji se u potpunosti slaže sa Kijinom filozofijom sportskosti i uživanja u vožnji. Na skici možemo videti atraktivno dizajniran južnokorejski hot-hatch...

Proven Exclusivity - Mercedes-Benz korišćeni automobili

Proven Exclusivity - Mercedes-Benz korišćeni automobili

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora započinje program Proven Exclusivity, koji svim potencijalnim kupcima nudi pogodan način za kupovinu celokupne game vozila u besprekornom stanju sa garancijom kvaliteta. Program podrazumeva da sva Mercedes-Benz vozila moraju da ispune striktne kriterijume da bi zaslužili Proven Exclusivity znak.

Mercedes-Benz Beograd prezentovao originalne rezervne delove

Mercedes-Benz Beograd prezentovao originalne rezervne delove

Mercedes-Benz Beograd organizovao je i ove godine, 23. novembra, događaj na kojem su predstavljeni originalni rezervni delovi. Prošlogodišnji događaj je okupio 93 klijenta iz 46 kompanije. Predstavljene su prednosti korišćenja originalnih Mercedes-Benz rezervnih delova i njihova razlika u odnosu na one koji to nisu...

Chevrolet leptir-mašna pravi spektakl!

Chevrolet leptir-mašna pravi spektakl!

Uvek na nivou krojačke elegancije i sa neospornim daškom prestiža, leptir-mašna se vratila u modne krugove. Nose je lideri i trendseteri, a ona onom ko je nosi nudi nešto drugačije. Proizvođač automobila Chevrolet, čiji logo nazivaju Chevrolet leptir-mašnom, u potpunosti se slaže sa tim...

Honda predstavila sedan za 11.400 evra - Hoćemo ga i mi!

Honda predstavila sedan za 11.400 evra - Hoćemo ga i mi!

Kompanija Honda je predstavila novi kompaktni sedan za tržišta u razvoju. Novi model je razvijen na bazi petovratnog kompakta Honda Brio, koji je predstavljen na indijskom Auto Expo 2010. Za razliku od hatchback modela, novi automobil nosi ime Brio Amaze, a u Indiji će se prodavati pod imenom Amaze...

Audi S3 biće dostupan i u verziji sedan

Audi S3 biće dostupan i u verziji sedan

Prvi put u istoriji, Audi A3 će u ponudi biti u verziji sedan. Audi je potvrdio, da će i sedan biti dostupan u sportskoj verziji S3, a glavni konkurent će mu biti dolazeći Mercedes-Benz CLA 45 AMG. Troprostorni Audi S3, kao trovratni S3 i petovratni S3 Sportback, pokretaće agregat 2.0 TFSI (300 KS i 380 Nm)...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje