AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Subaru BRZ osvojio dve značajne titule u Francuskoj i Japanu

Subaru BRZ osvojio dve značajne titule u Francuskoj i Japanu

U izboru francuskog automobilskog časopisa „Echappement“ koji od 1982. godine u Francuskoj organizuje takmičenje za najbolji sportski automobil u tekućoj godini, po prvi put titula „Sportski automobil godine 2012“ dodeljena je vozilu koje je plod zajedničkog projekta dva čuvena svetska konstruktora – Subarua i Tojote...

TopGear proglasio Fiat Pandu 4x4 za ‘SUV Auto godine 2012’

TopGear proglasio Fiat Pandu 4x4 za ‘SUV Auto godine 2012’

Novi Fiat Panda 4x4 je osvojio svoju prvu veliku međunarodnu nagradu "Terenac Godine 2012“ koju dodeljuje žiri prestižnog magazina TopGear Awards 2012, sa 1,9 miliona čitalaca u Velikoj Britaniji, 9,2 miliona čitalaca širom sveta, 17 miliona Facebook fanova i 600 hiljada sledbenika Twitter-a...

Video: Novi Honda CR-V stigao u Srbiju

Video: Novi Honda CR-V stigao u Srbiju

Delta Аutomoto je premijerno u Srbiji, predstavio novu generaciju Honda CR-V modela, čija je celodnevna promocija i prezentacija održana u subotu, 01. decembra 2012. u Delta Cityju. U  pitanju je četvrta generacija Honde CR-V.  Prvi model izašao je 1995 god., i do sada je prodato preko 5 miliona jedinica širom sveta...

NetAuto 2013 i Miss NetAuto 2012

NetAuto 2013 i Miss NetAuto 2012

Metro Market, specijalizovano preduzeće koje se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti automobilizma, osnovano 1991. godine, ove godine po jedanaesti put za redom organizuje izbor za automobil godine putem Interneta - NetAuto 2013...

Fiat Punto Classic za 99EUR mesečno!

Fiat Punto Classic za 99EUR mesečno!

Fiat Punto Classic je već nekoliko godina najprodavaniji automobil u Srbiji, koji i dalje uspeva da odoli vremenu. Odlikuju ga čiste linije, nenametljiv stil i proverena udobnost. Tajna uspeha ovog automobila, pored privlačnog stila, sigurno je i u sposobnosti da se prilagodi svakom vozaču, bez obzira na godine, karakter i prethodno iskustvo.

TOPGEAR auto godine je TOYOTA GT86

TOPGEAR auto godine je TOYOTA GT86

Ideja vodilja u procesu stvaranja GT86 u Toyoti bila je napraviti automobil posvećen istinskoj strasti za vožnjom. Ta je ideja zaslužna za svetsku slavu sportskog automobila, a sada i prestižnu titulu Auto Godine 2012. koju mu dodeljuje magazin TopGear...

BMW korišćena vozila - tim odabranih

BMW korišćena vozila - tim odabranih

Delta Motors je pripremio izuzetne pogodnosti za BMW korišćena vozila,koja predstavljaju standard kada su u pitanju polovna vozila.Tokom akcije za BMW korišćena vozila, potencijalni klijenti imaju izuzetnu priliku da dođu do vrhunskog vozila sa urednom servisnom knjižicom, tehnički pregledanom u servisu Delta Motorsa...

VW Golf sedmica uz vesele note

VW Golf sedmica uz vesele note

Kompanija Porsche SCG priredila je sjajnu zabavu na Splavu Play u čast nedavnog predstavljanja novog modela svoje automobilske zvezde - Volkswagen Golf 7 - najavljenog kao vozila koje ce potvrditi njihovu lidersku poziciju na svetskim tržištima!

Novi Audi RS6 - Do stotke za 3,9 s!

Novi Audi RS6 - Do stotke za 3,9 s!

Audi je zvanično predstavio novu generaciju modela RS6 Avant, koji nam pokazuje da downsizing ima različite oblike. Umesto petolitarskog V10 motora sa dva turba, u službi novog Audija RS6 radi V8 Bi-turbo, čija je zapremina za litar manja...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje