AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Maksimalnih pet Euro NCAP zvezdica za Opel Mokku

Maksimalnih pet Euro NCAP zvezdica za Opel Mokku

Opel Mokka SUV dobila je pet zvezdica od strane nezavisnog udruženja potrošača Euro NCAP (Evropski program za ocenjivanje novih automobila). Tako je još jedan Opelov automobil ostvario najbolji Euro NCAP rezultat. Mokka se sada pridružuje Amperi, Astri, Corsi, Merivi, Insigniji i Zafiri koje su takođe dobile maksimalnih, pet Euro NCAP zvezdica.

Prvi „Švedsko-srpski forum o bezbednosti saobraćaja“

Prvi „Švedsko-srpski forum o bezbednosti saobraćaja“

Dana 4-5. decembra 2012. godine, u hotelu Metropol Palace u Beogradu biće organizovan prvi „Švedsko-srpski forum o bezbednosti saobraćaja“, u organizaciji Swedish trade council, Ambasade Švedske, Komiteta za bezbednost saobraćaja Srbije, švedske agencije za bezbednost saobraćaja SweRoad, kao i švedske firme Volvo Kamioni...

Delta Motors: BMW Serije 5 - specijalna ponuda

Delta Motors: BMW Serije 5 - specijalna ponuda

Delta Motors je pripremio najnovije pogodnosti za najpoželjniju luksuznu limuzinu, BMW Serije 5. Reč je o akcijskoj ponudi sa veoma atraktivnim uslovima finansiranja po kojoj je BMW 520d model dostupan sa kamatom od 3.99%...

Novi RAV4 - Toyota objavila prve fotografije!

Novi RAV4 - Toyota objavila prve fotografije!

Četvrta generacija Toyotinog kompaktnog SUV-a će imati svetsku premijeru na Sajmu automobila u Los Anđelesu. Kompanija Toyota je objavila prve zvanične fotografije i informacije, o dugo očekivanoj novoj generaciji ovog slavnog modela, koji se smatra pionirom SUV segmenta...

Jaguar XFR-S je tu!

Jaguar XFR-S je tu!

Kompanija Jaguar u Los Angelesu će predstaviti novu vrhunsku verziju modela XF. Sporska luksuzna limuzina Jaguar XFR-S pod haubom krije petolitasrki osmocilindarski motor, koji razvija maksimalnu snagu od 550 konjskih snaga i maksimalni obrtni moment od 680 Nm...

AK Stojanov i VB Leasing - Stari automobil dovezi, novi odvezi

AK Stojanov i VB Leasing - Stari automobil dovezi, novi odvezi

Novosadska auto kuća STOJANOV doo , u saradnji sa VB Leasing-om, započela je sa novom prodajnom akcijom “ Stari automobil dovezi, novi odvezi “ ,  uz snižene cene svih Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep i Honda modela, čiji je zastupnik i koji se nalaze izloženi u prodajnim salonima STOJANOV doo...

AMSS otvorio novi auto centar u Kragujevcu

AMSS otvorio novi auto centar u Kragujevcu

Auto-moto savez Srbije otvorio je novi Auto centar u Kragujevcu, u Mlavskoj ulici broj 1. Vozači iz Kragujevca i okoline u ovom novom, modernom objektu, mogu na jednom mestu da završe sve poslove vezane za registraciju i korišćenje automobila...

Hyundai obelodanio strategiju razvoja pogonskih agregata

Hyundai obelodanio strategiju razvoja pogonskih agregata

Hyundai Motor Group je nedavno predstavila javnosti svoju najnoviju tehnologiju razvoja pogonskih agregata kao i svoje planove za budućnost na ovogodišnjoj, dvanaestoj po redu međunarodnoj konferenciji. Tema ovogodišnje konferencije nosi naziv "Spoj čoveka, prirode i pogonskih agregata"...

Kia pro_cee’d GT jedva čeka na zeleno svetlo

Kia pro_cee’d GT jedva čeka na zeleno svetlo

Danas su iz korporacije Kia Motors poslali prvu zvaničnu skicu kupea pro_cee’d GT, koji se u potpunosti slaže sa Kijinom filozofijom sportskosti i uživanja u vožnji. Na skici možemo videti atraktivno dizajniran južnokorejski hot-hatch...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje