AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Automechanika 2012 - virtuelni obilazak Bosch izložbenog štanda

Automechanika 2012 - virtuelni obilazak Bosch izložbenog štanda

Na ovogodišnjem sajmu Automechanika koji se održava od 11-16. septembra 2012. u Frankfurtu na Majni Bosch izlaže svoje proizvode i usluge u paviljonu broj 9. Od 4. septembra 2012. posetioci mogu doživeti virtuelni obilazak i dobiti informacije o izložbenom štandu na posebnoj internet stranici sajma Automechanika...

Internet adreasa Automechanika je www.bosch-automechanika.com.

Internet strana nudi brojne informacije o izložbi uključujući mapu na kojoj je prikazan raspored štandova s mogućim rutama i počecima predstavljanja i demonstracija uživo. Slike i videosnimci kao i medijateka za preuzimanje brošura mogu se takođe pronaći na istoj nternet strani. Za „smart“ telefone na raspolaganju stoji i internet strana s individualnim opcijama poput ličnog planiranja ruta kroz prostor sajma te podsetnik koji upozorava na termine sajamskih manifestacija.

Poslovno područje Odeljenje auto-opreme (AA) trgovinama i radionicama širom sveta nudi celokupnu opremu za dijagnostiku i radionice kao i opsežan asortiman rezervnih delova za motorna i gospodarska vozila – od novih preko repariranih delova pa do rešenja za popravke. Ponuda proizvoda Odeljenja auto-opreme sastoji se od Boschovih proizvoda originalne opreme kao i samostalno razvijenih i proizvedenih proizvoda i usluga za područje auto-opreme. Više od 10 000 zaposlenih u 140 zemalja kao i logistička mreža širom sveta osiguravaju da oko 450 000 različitih rezervnih delova brzo i pravovremeno dođe do kupca. Odeljenje auto-opreme pod oznakom „Dijagnostika“ nudi ispitnu i radioničku tehnologiju, softver za dijagnostiku, servisnu obuku kao i tehničke informacije i servisne usluge. To poslovno područje odgovorno je i za franšizu radionica Bosch servisa automobila, najveći nezavisni lanac radionica u celom svetu s oko 15 000 franšiza i „AutoCrew“ s više od 500 partnera.

Više informacija možete pronaći na www.bosch-automotive.com

Bosch Grupa vodeći je globalni dobavljač tehnologije i usluga. U poslovnoj 2011. Više od 300.000 zaposlenih ostvarilo je promet od 51,5 milijarde eura na području automobilskih i industrijskih tehnologija, trajnih potrošnih dobara i građevinskih tehnologija. Grupa Bosch sastoji se od društva Robert Bosch GmbH i više od 350 društava-kćeri i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Ako ubrojimo i njegove prodajne i servisne partnere, Bosch ima svoje predstavnike u oko 150 zemalja. Ova svetska mreža za razvoj, proizvodnju i prodaju temelj je za dalji rast. Bosch je u 2011. godini potrošio oko 4,2 milijarde eura na istraživanje i razvoj te je prijavio preko 4100 patenata širom sveta. Pomoću svih svojih proizvoda i usluga Bosch unapređuje kvalitet života nudeći inovativna i korisna rešenja.

Bosch

Bliži se Svetski dan sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda

Bliži se Svetski dan sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda

U sklаdu sа preporukom UN iz 2005. godine, Međunаrodni dаn sećаnjа nа žrtve sаobrаćаjnih nezgodа u velikom broju zemаljа obeležаvа se treće nedelje u novembru. Agencijа zа bezbednost sаobrаćаjа će 18. novembra postаviti info-pult u „Ušće šoping centru“ nа prvom sprаtu blizu pokretnih stepenicа, i to u intervаlu od 11 do 13 čаsovа i 30 minutа...

Tjuning: Porsche Carrera S sa volanom u sredini

Tjuning: Porsche Carrera S sa volanom u sredini

Već ste pomislili, da vas u svetu tjuninga ništa više ne može iznenaditi? Kao što možete videti, narodna poslovica "nikad ne reci nikad" važi svuda. Pred nama je Porsche Carrera S, u kojoj je volan pozicioniran na sredini kokpita. Da, baš kao u slavnom McLarenu F1...

Počela serijska proizvodnja nove Ford Fieste

Počela serijska proizvodnja nove Ford Fieste

Ford je počeo masovnu proizvodnju nove Ford Fieste u svojoj montažnoj fabrici u Kelnu i najnovija verzija najprodavanijeg evropskog malog automobila će uskoro biti kod dilera. Dinamički stilizovana nova verzija Fieste oprema se novim pametnim tehnologijama i linijom prodornih pogonskih agregata...

Opel ADAM: Jedinstven dizajn i potencijal za personalizaciju

Opel ADAM: Jedinstven dizajn i potencijal za personalizaciju

ADAM je Opelovo prvo malo lifestyle vozilo. Sub-segment u koji ulazi je u početku bio oblikovan prema savremenim automobilskima tumačenjima ’’retro’’ tema, ali je Opel namerno išao svojim sopstvenim, inovativnim putem. On je dao ADAM-u smele proporcije i jedinstven, moderan dizajn bez osvrta na prošlost...

Seminar u Beogradu za vozače kojima je oduzeta vozačka dozvola

Seminar u Beogradu za vozače kojima je oduzeta vozačka dozvola

Od početka primene Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, bez vozačke dozvole je ostalo preko 2000 lica. Agencija za bezbednost saobraćaja u prostorijama Privredne komore Beograda, počev od 26. novembra, organizuje četvrti Seminar unapređenja znanja iz oblasti bezbednosti saobraćaja za vozače kojima je oduzeta vozačka dozvola...

Prodaja Toyotinih hibrida u Japanu dosegla 2 miliona primeraka

Prodaja Toyotinih hibrida u Japanu dosegla 2 miliona primeraka

Toyota Motor Corporation saopštava da je kumulativna prodaja hibridnih vozila ove kompanije u Japanu dosegla 2,04 miliona primeraka¹, zaključno sa 31. oktobrom ove godine². Na svetskom nivou, kumulativna prodaja Toyotinih hibridnih vozila (prvi put uvedenih 1997.) je sada dosegla 4,60 miliona vozila¹...

Promene u odeljenju Korporativnih komunikacija OMV-a

Promene u odeljenju Korporativnih komunikacija OMV-a

Direktor Korporativnih komunikacija, viši potpredsednik Mihaela Huber (Michaela Huber) je preuzela odgovornost i za odeljenje održivosti u OMV Grupaciji od 1. oktobra. Naziv odeljenja je stoga preimenovan u "Korporativne komunikacije i održivost"...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje