AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Mercedes AMG proširuje ponudu 4x4 pogona

Mercedes AMG proširuje ponudu 4x4 pogona

U Affalterbachu se sprema revolucija. Kompanija Mercedes-AMG GmbH najavljuje proširenje ponude modela sa pogonom na sve točkove. Ovaj korak nemačkog proizvođača možemo oceniti kao logičan, jer će supersnažni V8 motori sa velikom "porcijom" obrtnog momenta lepše prenositi snagu na asfalt...

Fiat 500e - Električni mališan na prvim fotografijama

Fiat 500e - Električni mališan na prvim fotografijama

Kompanija Fiat je potvrdila, da će na autosalonu u Los Angelesu (30. novembar - 9. decembar) javnosti predstaviti električnu verziju modela Fiat 500. Italijanska kompanija je objavila samo dve fotografije modela 500e, na kojima možemo videti bočni profil automobila i njegov enterijer...

Evropsko tržište u oktobru 2012 - Analiza

Evropsko tržište u oktobru 2012 - Analiza

Evropsko tržište automobila i dalje se bori sa padom prodaje, ali u odnosu na septembar mesec, situacja je nešto bolja. Tokom meseca oktobra 2012. godine, u Evropi je prodato 1.002.167 novih automobila, što je za 4,6 % manje nego u istom mesecu prethodne godine...

Range Rover 2013: Prvi tjuning

Range Rover 2013: Prvi tjuning

Samo nekoliko meseci posle svetske premijere, četvrta generacije modela Range Rover je dobila prvi tjuning, za koji su se postarale kompanije Lumma Design i Onyx. Pored unapređenog izgleda, novi Range Rover je dobio i novu "porciju" snage...

Ford 1.0 EcoBoost zadržan zbog kontrole na aerodromu

Ford 1.0 EcoBoost zadržan zbog kontrole na aerodromu

Automobilski proizvođači se na razne načine trude da privuku pažnju javnosti na svoj novi proizvod. Kompanija Ford se odlučila na neobičnu formu prezentacije novog 3-cilindarskog motora 1.0 EcoBoost, za koji tvrdi da može da stane na list papira A4...

SEAT Axon: Dizajneri žele električni roadster

SEAT Axon: Dizajneri žele električni roadster

Dizajnerski tim kompanije SEAT predstavio je viziju sportskog roadstera, koji za pogon koristi električnu energiju. Iako električni sportski roadster nema ni formu studije, dizajner Alvara Molero Simarro je predstavio dizajnerski koncept po imenu Axon, koji bi čelnike španske kompanije mogao motivisati da pokrenu ovaj projekat...

Lang Lang postaje ambasador Volkswagen grupe

Lang Lang postaje ambasador Volkswagen grupe

Između poznatog pijaniste Lang Langa i Volkswagen-a potpisan je ugovor o višegodišnjoj saradnji. On će predstavljati Grupu kao ambasador kulture. U okviru ovog partnerstva Lang Lang će na svoje koncerte širom sveta dolaziti u vozilima Volkswagen...

Novi Subaru Forester debituje u Kini

Novi Subaru Forester debituje u Kini

Novi Subaru Forester imaće svoju premijeru na kineskom tržištu za vreme međunarodnog sajma automobila koji je juče (22.11.2012.) otvoren u gradu Guangžou. Potpuno novi model popularnog „šumara“ razvijen je sa ciljem da potvrdi, ali i podigne na viši nivo, kvalitete stvarnog SUV-a...

Renault Megane GT 220 je sportski karavan od 220 KS

Renault Megane GT 220 je sportski karavan od 220 KS

Renault započinje prodaju modela Megane Grandtour u limitiranoj ediciji GT220. Ovaj model je karakterističan po tome, što ga pokreće turbo benzinski motor zapremine 2.0 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 220 KS i maksimalni obrtni moment od 340 Nm...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje