AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series: Prve fotografije i info

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series: Prve fotografije i info

Kompanija Mercedes-Benz zvanično je predstavila svoj dugo očekivani najekstremniji sportski model svih vremena - snažniji i lakši SLS AMG Black Series. Kada u Mercedesu u nazivu modela dodaju nastavak Black Series, možete biti sigurni da je u pitanju beskompromisan sportski automobil...

BMW Serije 3 osvojio nagradu „Zlatni volan godine“

BMW Serije 3 osvojio nagradu „Zlatni volan godine“

Novi BMW Serije 3 osvojio je prestižnu nagradu „ Zlatni Volan godine“ koju u Berlinu dodeljuje magazin „Auto Bild“ i „Bild am Sonntag“. BMW Serije 6 Gran Kupe je osvojio treće mesto u kategoriji kabrioleti i kupei, dok je BMW  takođe nagrađen i nagradom „Zlatni Volan za Advertising“...

Kia sa novim proizvodnim rekordom u slovačkoj fabrici

Kia sa novim proizvodnim rekordom u slovačkoj fabrici

U Kia Motors Slovakia su u oktobru proizveli više od 30.000 vozila, što je čak 35-odstotno povećanje u odnosu na prošlogodišnji oktobar. Od decembra 2006. i početka proizvodnje u ovoj Kijioj fabrici u slovačkoj Žilini to je novi mesečni rekord. Do kraja oktobra su ukupno proizveli 253.000 vozila...

BMW M6 Gran Coupe otkriven na VIP žurci

BMW M6 Gran Coupe otkriven na VIP žurci

Atraktivni luksuzni kupe sa četvora vrata, BMW 6 Gran Coupe, imaće i svoju sportsku verziju M6. Predstavljen je na VIP žurci na Nürburgringu, a čini se da se neko nije ustručavao da koristi mobilni telefon. Predstavljamo prve fotografije modela BMW M6 Gran Coupe...

Toyota proslavlja početak proizvodnje novog Aurisa u Burnastonu, UK

Toyota proslavlja početak proizvodnje novog Aurisa u Burnastonu, UK

Toyotina blistava istorija proizvodnje u Ujedinjenom kraljevstvu je od danas bogatija za još jedan važan događaj – zvanični početak proizvodnje potpuno novog Aurisa u fabrici u Burnastonu. Dr. Vince Cable, državni sekretar za poslovanje, inovacije i veštine, je pozdravio Toyotine investicije u Ujedinjenom kraljevstvu...

Novi-stari automobil Baracka Obame

Novi-stari automobil Baracka Obame

U Sjedinjenim Američkim Državama su završeni predsednički izbori. Predmet našeg interesovanja je automobil koji će novi (stari) predsednik koristiti. S obzirom da je Barack Obama postao novi-stari predsednik USA, ni predsednički automobil nije potpuno nov, već je unapređena verzija modela koji je Obama koristio u prvom mandatu...

ZF: Devet stepeni prenosa u automatskom menjaču je limit

ZF: Devet stepeni prenosa u automatskom menjaču je limit

Nije bilo tako davno, kada je standardan menjač u automobilima imao četiri stepena prenosa. U poslednjoj deceniji, mnogo toga se promenilo, kada je u pitanju transmisija. Menjač sa šest "brzina" je postao standard, nisu retki ni sedmostepeni, a premium brendovi u ponudi imaju i menjače sa osam stepeni prenosa. Da li je tu kraj?

Mazda CX-5 2026
Slika nedelje