AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

BMW korišćena vozila - tim odabranih

BMW korišćena vozila - tim odabranih

Delta Motors je pripremio izuzetne pogodnosti za BMW korišćena vozila,koja predstavljaju standard kada su u pitanju polovna vozila.Tokom akcije za BMW korišćena vozila, potencijalni klijenti imaju izuzetnu priliku da dođu do vrhunskog vozila sa urednom servisnom knjižicom, tehnički pregledanom u servisu Delta Motorsa...

VW Golf sedmica uz vesele note

VW Golf sedmica uz vesele note

Kompanija Porsche SCG priredila je sjajnu zabavu na Splavu Play u čast nedavnog predstavljanja novog modela svoje automobilske zvezde - Volkswagen Golf 7 - najavljenog kao vozila koje ce potvrditi njihovu lidersku poziciju na svetskim tržištima!

Novi Audi RS6 - Do stotke za 3,9 s!

Novi Audi RS6 - Do stotke za 3,9 s!

Audi je zvanično predstavio novu generaciju modela RS6 Avant, koji nam pokazuje da downsizing ima različite oblike. Umesto petolitarskog V10 motora sa dva turba, u službi novog Audija RS6 radi V8 Bi-turbo, čija je zapremina za litar manja...

BMW 4: predstavljen koncept kupea na bazi serije 3

BMW 4: predstavljen koncept kupea na bazi serije 3

Kupe model razvijen na bazi BMW-a serije 3, nosiće oznaku serija 4. Kompanija iz Minhena je objavila prve zvanične i informacije o novom modelu, koji će svetlost dana ugledati na januarskom sajmu automobila u Detroitu. Iako je automobil koji možemo videti na fotografijama koncept, jasno je serijski model neće biti puno drugačiji...

Toyota GT86 - Sportski automobil godine 2012

Toyota GT86 - Sportski automobil godine 2012

Toyota GT86 sportski kupe je zajedno sa Subaruom BRZ osvojio nagradu „Sportski automobil godine 2012.“. Ovu nagradu dodeljuje „Echappement“ magazin. Ovaj izbor, koji se organizuje već 31. godinu za redom, prvi put je posvećen Toyoti. Do današnjeg dana, najbolji rezultat za Toyotu je bilo drugo mesto, koje je osvojila 2000. godine sa MR2...

Volvo investira u Švedsku

Volvo investira u Švedsku

Budućnost Volvoa kao jakog i samostalnog automobilskog proizvođača, stacioniranog u Švedskoj, sada je dodatno osnažena novim investicijama vrednim više milijardi dolara. Tolika će biti ulaganja u SPA podesivu platformu (Scalable Product Architecture) i novu VEA generaciju motora (Volvo Engine Architecture)...

Nova Škoda Octavia (2013) - Otkrivanje počinje

Nova Škoda Octavia (2013) - Otkrivanje počinje

Kompanija Škoda Auto je započela proces postepenog otkrivanja nove generacije modela Octavia. Pred nam su prve fotografije nemaskiranog automobila, na kojima možemo videti izgled zadnjih svetlosnih grupa, spoljnih retrovizora i C-stuba...

Ferrari F70 - Prva fotografija

Ferrari F70 - Prva fotografija

Iz Kine nam stiže prva fotografija, koja pokazuje finalni izgled dugo očekivanog naslednika modela Ferrari Enzo. Snimljena je na jednoj VIP žurki, na kojoj je na velikom platnu projektovana fotografija novog italijanskog supersportiste...

Mass Company: Uz motorno ulje besplatna tečnost za pranje vetrobrana

Mass Company: Uz motorno ulje besplatna tečnost za pranje vetrobrana

U promotivnoj prodajnoj kampanji „5 + 5“, koju je nedavno u saradnji sa principalom – poznatim francuskim proizvođačem Motulom, pokrenula beogradska firma Mass Company, svaki kupac pet litara nekog od najtraženijih Motul motornih ulja na poklon dobija pet litara sredstva za pranje vetrobrana – Motul Visison Classic...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje