AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

AMSS otvorio novi auto centar u Kragujevcu

AMSS otvorio novi auto centar u Kragujevcu

Auto-moto savez Srbije otvorio je novi Auto centar u Kragujevcu, u Mlavskoj ulici broj 1. Vozači iz Kragujevca i okoline u ovom novom, modernom objektu, mogu na jednom mestu da završe sve poslove vezane za registraciju i korišćenje automobila...

Hyundai obelodanio strategiju razvoja pogonskih agregata

Hyundai obelodanio strategiju razvoja pogonskih agregata

Hyundai Motor Group je nedavno predstavila javnosti svoju najnoviju tehnologiju razvoja pogonskih agregata kao i svoje planove za budućnost na ovogodišnjoj, dvanaestoj po redu međunarodnoj konferenciji. Tema ovogodišnje konferencije nosi naziv "Spoj čoveka, prirode i pogonskih agregata"...

Kia pro_cee’d GT jedva čeka na zeleno svetlo

Kia pro_cee’d GT jedva čeka na zeleno svetlo

Danas su iz korporacije Kia Motors poslali prvu zvaničnu skicu kupea pro_cee’d GT, koji se u potpunosti slaže sa Kijinom filozofijom sportskosti i uživanja u vožnji. Na skici možemo videti atraktivno dizajniran južnokorejski hot-hatch...

Proven Exclusivity - Mercedes-Benz korišćeni automobili

Proven Exclusivity - Mercedes-Benz korišćeni automobili

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora započinje program Proven Exclusivity, koji svim potencijalnim kupcima nudi pogodan način za kupovinu celokupne game vozila u besprekornom stanju sa garancijom kvaliteta. Program podrazumeva da sva Mercedes-Benz vozila moraju da ispune striktne kriterijume da bi zaslužili Proven Exclusivity znak.

Mercedes-Benz Beograd prezentovao originalne rezervne delove

Mercedes-Benz Beograd prezentovao originalne rezervne delove

Mercedes-Benz Beograd organizovao je i ove godine, 23. novembra, događaj na kojem su predstavljeni originalni rezervni delovi. Prošlogodišnji događaj je okupio 93 klijenta iz 46 kompanije. Predstavljene su prednosti korišćenja originalnih Mercedes-Benz rezervnih delova i njihova razlika u odnosu na one koji to nisu...

Chevrolet leptir-mašna pravi spektakl!

Chevrolet leptir-mašna pravi spektakl!

Uvek na nivou krojačke elegancije i sa neospornim daškom prestiža, leptir-mašna se vratila u modne krugove. Nose je lideri i trendseteri, a ona onom ko je nosi nudi nešto drugačije. Proizvođač automobila Chevrolet, čiji logo nazivaju Chevrolet leptir-mašnom, u potpunosti se slaže sa tim...

Honda predstavila sedan za 11.400 evra - Hoćemo ga i mi!

Honda predstavila sedan za 11.400 evra - Hoćemo ga i mi!

Kompanija Honda je predstavila novi kompaktni sedan za tržišta u razvoju. Novi model je razvijen na bazi petovratnog kompakta Honda Brio, koji je predstavljen na indijskom Auto Expo 2010. Za razliku od hatchback modela, novi automobil nosi ime Brio Amaze, a u Indiji će se prodavati pod imenom Amaze...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje