AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Nova Škoda Octavia (2013) - Otkrivanje počinje

Nova Škoda Octavia (2013) - Otkrivanje počinje

Kompanija Škoda Auto je započela proces postepenog otkrivanja nove generacije modela Octavia. Pred nam su prve fotografije nemaskiranog automobila, na kojima možemo videti izgled zadnjih svetlosnih grupa, spoljnih retrovizora i C-stuba...

Ferrari F70 - Prva fotografija

Ferrari F70 - Prva fotografija

Iz Kine nam stiže prva fotografija, koja pokazuje finalni izgled dugo očekivanog naslednika modela Ferrari Enzo. Snimljena je na jednoj VIP žurki, na kojoj je na velikom platnu projektovana fotografija novog italijanskog supersportiste...

Mass Company: Uz motorno ulje besplatna tečnost za pranje vetrobrana

Mass Company: Uz motorno ulje besplatna tečnost za pranje vetrobrana

U promotivnoj prodajnoj kampanji „5 + 5“, koju je nedavno u saradnji sa principalom – poznatim francuskim proizvođačem Motulom, pokrenula beogradska firma Mass Company, svaki kupac pet litara nekog od najtraženijih Motul motornih ulja na poklon dobija pet litara sredstva za pranje vetrobrana – Motul Visison Classic...

Sa Opelom ste bezbedni na snegu i ledu

Sa Opelom ste bezbedni na snegu i ledu

Prvi mraz je već iza nas, a u nekim predelima je pao sneg. Krajnje je vreme da se vozači pripreme za zimu i uslove na putu. Ovo nije problem za Opelova vozila sa savremenim tehnologijama i sistemima pomoći...

Chevrolet Corvette: 60 godina čuvenog dizajna

Chevrolet Corvette: 60 godina čuvenog dizajna

Poznata po svom zavidno privlačnom izgledu i moćnim performansama, Chevrolet-ova legendarna Corvette sledeće godine slavi jedinstven događaj – svoju 60-godišnjicu. Corvette je primer pravog sportskog automobila – jednostavno opušten i uzbudljiv, a imidž ovog modela naglašava ove njegove osobine u popularnoj kulturi...

Pirelli kalendar 2013: Romantika umesto erotike

Pirelli kalendar 2013: Romantika umesto erotike

Pirelli kalendar za 2013. godinu je pred nama. Ovoga puta, čast da kroz umetnički pristup izrazi lepotu ženskog tela, imao je Steve McCurry, koji sam sebe predstavlja kao "uličnog" fotografa. Zato ne čudi, što je njegov cilj bio da profesionalne foto modele predstavi kao obične ljude, bez poziranja i pompe...

Novi SEAT Leon - Video predstavljanje

Novi SEAT Leon - Video predstavljanje

Pored novog Audija A3 i VW Golfa sedme generacije, novu platformu MQB je dobila i treća generacija modela SEAT Leon. Pored slične tehnike, novi Leon će sa modelom Golf deliti i opremu. Ono što Golf nema, a Leon će imati u ponudi, jesu svetla kompletno izvedena u LED tehnologiji, što nema nijedan model u ovom segmentu...

Audi R8 dobio extremni bodykit od Regula Tuninga

Audi R8 dobio extremni bodykit od Regula Tuninga

Audi R8 je već u standardnoj verziji atraktivan automobil, ali u kompanijama za modifikaciju automobila, ne misle tako. Nemačka tjuning kompanija Regula Tuning, pripremila je agresivan bodykit paket za supersportski model iz Ingolstadta...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje