AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Audi R8 dobio extremni bodykit od Regula Tuninga

Audi R8 dobio extremni bodykit od Regula Tuninga

Audi R8 je već u standardnoj verziji atraktivan automobil, ali u kompanijama za modifikaciju automobila, ne misle tako. Nemačka tjuning kompanija Regula Tuning, pripremila je agresivan bodykit paket za supersportski model iz Ingolstadta...

Novi Honda CR-V stigao u Srbiju - Cene poznate

Novi Honda CR-V stigao u Srbiju - Cene poznate

Delta Аutomoto je premijerno u Srbiji, predstavio novu generaciju Honda CR-V modela, čija je celodnevna promocija i prezentacija održana u subotu, 01. decembra 2012. u Delta Cityju. U  pitanju je četvrta generacija Honde CR-V.  Prvi model izašao je 1995 god., i do sada je prodato preko 5 miliona jedinica širom sveta. Cena osnovnog modela 2.0 Comfort 2WD iznosi 22.500 evra...

FIAT 500L je dobio pet Euro NCAP zvezdica

FIAT 500L je dobio pet Euro NCAP zvezdica

FIAT 500L je dobio prestižne četiri zvezdice na Euro NCAP sa ukupnim rezultatom od 83/100, koji je dobijen zahvaljujući 94% za zaštitu odraslih, 78% za zaštitu dece, 65% za zaštitu pešaka  i  71% za sigurnosne sisteme za pomoć vozaču...

Mercedes slavi 3 miliona prodatih primeraka modela A-Klasa

Mercedes slavi 3 miliona prodatih primeraka modela A-Klasa

Od 1997. godine, kompanija Mercedes-Benz u Rastattu proizvodi model A-Klasa. U petak, 23. novembra, sa proizvodne trake je spušen 3-milioniti primerak, koji nosi prv slovo Stuttgattske abecede. Jubilarni primerak, beli automobil - A 200 treće generacije, namenjen je za kupca u Kölnu...

Fiat 500L Trekking: Mali MPV obuo čizme

Fiat 500L Trekking: Mali MPV obuo čizme

Najnoviji mali MPV marke Fiat, sledeće godine će putovati i preko okeana, i tu u svojoj osnovnoj verziji. Zato ne čudi, što će nova verzija pod nazivom Fiat 500L Trekking, svetlost dana ugledati na američkom kontinentu. Verziju Trekking karakteriše karoserija terenskog izgleda...

Hyundai Santa Fe: Verzija sa sedam sedišta je 21 cm duža

Hyundai Santa Fe: Verzija sa sedam sedišta je 21 cm duža

Nova generacija modela Hyundai Santa Fe, biće dostupna u dve verzije - osnovna verzija sa pet sedišta i produžena verzija, koja u svoj enterijer može da primi sedam putnika. Ove dve verzije biće prepoznatljive i po različitom dizajnu prednjih i zadnjih partija...

Nova Mazda3 se otkriva

Nova Mazda3 se otkriva

Karijera aktuelne generacije modela Mazda3 se bliži kraju. Već sledeće godine, svetlost dana će ugledati potpuno nova generacija. Zahvaljujući zavodu za zaštitu patenata, pred nama su prve zvanične skice nove Mazda "trojke"...

Porsche Cayman 2013: Tehnički detalji i fotografije

Porsche Cayman 2013: Tehnički detalji i fotografije

Druga generacija modela Porsche Cayman više nije tajna. Neposredno pred otvaranje međunarodnog sajma automobila u Los Angelesu, nemačka kompanija je javnosti predstavila zvanične fotografije i informacije. Novi Porsche Cayman prati stope svog prethodnika, što znači da su tehnika i dizajn slični modelu Boxter...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje