AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji: Pokrenuta kampanja „Kad ide tura, ne ide gas”

Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji:  Pokrenuta kampanja „Kad ide tura, ne ide gas”

U cilju podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji i udružili snage u kampanji pod nazivom „KAD IDE TURA, NE IDE GAS”...

Tokom kampanje, koja će se sprovoditi u narednim mesecima, u poslovnicama AMSS i „AMS Osiguranje” a.d.o. u Beogradu, Zaječaru, Novom Sadu i Nišu, zainteresovani će biti u prilici da se kroz edukativni materijal, kao i putem aktivacija korišćenjem tzv. „pijanih naočara”, koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola i uz pomoć kojih je moguće jasno uočiti razliku između vožnje u treznom i vožnje u alkoholisanom stanju, upoznaju sa tim koliko je važno da se zbog sebe, ali i drugih učesnika, odgovorno ponašaju u saobraćaju. 

Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji:  Pokrenuta kampanja „Kad ide tura, ne ide gas”

Milan Nikolić, generalni sekretar Auto-moto saveza Srbije, izrazio je uverenje da je ovo početak dugoročnog partnerstva koje će biti od koristi svim učesnicima u saobraćaju. „Poznato je da alkohol i vožnja ne idu zajedno i ovom kampanjom želimo da ukažemo na značaj odgovornog ponašanja u saobraćaju, posebno imajući u vidu da pojedinci neretko sednu za volan pod uticajem alkohola, što može imati nesagledive posledice. Vožnja pod uticajem alkohola utiče na nastanak skoro svake šeste saobraćajne nezgode sa nastradalim licima, a preventiva je nabolji način da usadimo odgovoran pristup i unapredimo saobraćajnu kulturu u Srbiji. Saradnja sa kompanijom Heineken Srbija i ovaj projekat su još jedna u nizu aktivnosti, koje će nam u tome pomoći“, izjavio je Nikolić.

„Pivo je prirodni proizvod u kojem uživa na stotine miliona ljudi širom sveta. Za većinu, ono predstavlja deo zdravog izbalansiranog životnog stila ukoliko se konzumira odgovorno. HEINEKEN podržava i promoviše odgovornu konzumaciju u svakoj aktivnosti i u svakom vidu komunikacije i ovu ulogu shvatamo veoma ozbiljno. Za nas, cilj je da odgovornu komunikaciju učinimo poželjnim vidom ponašanja uz istraživanje novih i inovativnih pristupa, kako bismo na pravi način preneli poruku o odgovornosti ka svim našim potrošačima. Ponosni smo na početak saradnje sa AMSS-om i verujemo da ćemo partnerskim odnosom i kvalitetnom saradnjom zajednički uspešno raditi na razvoju i unapređenju odgovornosti u saobraćaju”, rekla je ovom prilikom Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija.


Ovo je istovremeno i prvo partnerstvo u Srbiji između nacionalnog udruženja vozača i jednog od globalnih lidera u proizvodnji piva i predstavlja veliki inovativni iskorak u sprovođenju brojnih aktivnosti na temu odgovornosti u saobraćaju i preventivno-bezbednosnih akcija namenjenih različitim ciljnim grupama.


PR

Svetska premijera nove Toyote GR Yaris

Svetska premijera nove Toyote GR Yaris

Nova Toyota GR Yaris imala je svetsku premijeru na Salonu automobila Tokio 2024, uz predstavljanje brojnih tehničkih, dizajnerskih i konstrukcionih poboljšanja koja obećavaju još bolje iskustvo sportske vožnje...

Putevi Srbije - Pažljivo vozite zbog vremenskih uslova

Putevi Srbije - Pažljivo vozite zbog vremenskih uslova

JP „Putevi Srbije" apeluje na sve učesnike u saobraćaju da posebno budu oprezni, poštuju ograničenja brzine i prilagode brzinu kretanja uslovima na putu, s obzirom da se prema najavi Hidrometereološkog zavoda u večernjim satima očekuju snežne padavine...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje